Joku joskus sanoi että oli Tohmajärvellä käynyt laskettelemassa Tohmarinteillä. Onko siellä siis ollut jonkinlainen laskettelurinne, vai onko henkilö muistellut naapurin mäkisillä pelloilla tapahtunutta mäenlaskua?
Oliko laskettelupaikka Tohmajärvellä?
Anonyymi
9
2556
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, purtovaarassa oli.
- Anonyymi
No ei ollut siellä, oli joen toisella puolen, eli (Jouhkolan) Muskossa Hyypiänvaaralla.
- Anonyymi
Kemien mäkeä asemalle päin oli hyvä lasketella.
- Anonyymi
Oli Purtovaarassa 1980-luvulla
- Anonyymi
Kertokaahan tarkemmin että missä ja minkälainen mäki.
- Anonyymi
Jyrkkä pieni mäki oli...kahvio ja kaikki toimi hyvin... Hyvä pikku mäki lähellä.
- Anonyymi
Juu oli särkitiellä 2001. Kahvila oli myös.
- Anonyymi
Kyllä rinne on vielä olemassa, puita tosin saattaa joutua väistelemään..
- Anonyymi
Nej
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866