Aquaflex emätinkuulat

tänään

Hommasin eilen Instrumentariumista kyseiset kuulat. Olen nelikymppinen ja ongelmana virtsan karkailu. Lantionpohjan lihakset on tosi huonossa kunnossa. Vaivoin saan pidettyä isomman kuulan tyhjänä sisällä jonkin aikaa.

Mulla on myös Detrusitol- lääkitys, joka auttaa, mutta on niin kallis, etten voi kuvitella syöväni sitä lopun ikääni. Olen myös leikkausjonossa, mutta haluaisin saada lihakseni kuntoon.

Kertokaahan käyttökokemuksia kuulista ja miten olette edistyneet. Ja minkälaisella aikataululla. Odotan vastauksia.

10

14110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geisha

      Niistä mainitsemista kuulista ei ole kokemusta, mutta seksikaupasta ostettuja olen käyttänyt hyvin tuloksin kohta vuoden ajan.
      Näissä on kaksi soikion muotoista (n. kananmunan kokoiset) kuulaa yhdistettynä toisiinsa. Sisällä jokin liikkuva paino joka heilahtelee kävellessä. Paino on 75g. Parin kuukauden päivittäisellä kuulien pitämisellä alkoi pissan karkailu vähentymään. Nyt ei enää vaivaa ollenkaan, joten ovat auttaneet.

      • Ostin samanlaiset

        Hei,
        ostin samanlaiset, mutta näin alussa vielä epäselvää se kuinka kauan niitä pitäisi pitää / kerta. Miten sinä niitä olet käyttänyt? Oliko alussa lyhyempi aika? Pakkauksessahan sanotaan, että niitä voi pitää vaikka tuntikaupalla. Olen niitä nyt kerran kokeillut ja ne eivät tuntuneet juuri ollenkaan. Pitäisikö pitää pidemmän aikaa vai onko tarkoituskin, että ne ovat huomaamattomat ja hyöty tulee ns. kuin ohimennen?


      • geisha
        Ostin samanlaiset kirjoitti:

        Hei,
        ostin samanlaiset, mutta näin alussa vielä epäselvää se kuinka kauan niitä pitäisi pitää / kerta. Miten sinä niitä olet käyttänyt? Oliko alussa lyhyempi aika? Pakkauksessahan sanotaan, että niitä voi pitää vaikka tuntikaupalla. Olen niitä nyt kerran kokeillut ja ne eivät tuntuneet juuri ollenkaan. Pitäisikö pitää pidemmän aikaa vai onko tarkoituskin, että ne ovat huomaamattomat ja hyöty tulee ns. kuin ohimennen?

        Alussa varmaan riittää puoli tuntia kerralla, etteivät paikat kipeydy. Itse pidän aamupäivällä ja sitten uudestaan iltapäivällä. Nyt homman sujuessa 2-3 tuntia ovat yhdellä kertaa, ja enimmäkseen ulkona liikkuessani.


      • Ostin samanlaiset
        geisha kirjoitti:

        Alussa varmaan riittää puoli tuntia kerralla, etteivät paikat kipeydy. Itse pidän aamupäivällä ja sitten uudestaan iltapäivällä. Nyt homman sujuessa 2-3 tuntia ovat yhdellä kertaa, ja enimmäkseen ulkona liikkuessani.

        Kiitos vastauksesta.


    • kannustan

      Minulla on ollut reilun kuukauden ajan Aqua flexit käytössä. Kuulien mukana tulleen ohjevihkosen ohjeiden mukaan aloitin. Muutama päivä meni ennen kuin löysin sopivan painon. Sopivaksi totesin viikon kokeilujen jälkeen 30 g. Nyt on 45 g on käytössä. (Ensimmäisenä päivänä oli 40 g suurin, minkä sain edes hetken aikaa pysymään sisällä.) Virtsa ei enää karkaile. Tosin ei se karkaillut ennenkään kuin ponnistustilanteissa, kuten aivastellessa.

      Koska lihaksesi ovat noin heikossa kunnossa, kannattaa jumppa tehdä varsinkin aluksi aamulla tai aamupäivällä, mikäli vain mahdollista. Lihaksesi ovat silloin levänneet ja jaksavat parhaiten. Esim. aamulla vessassa käytdessäsi laitat kuulan sisään ja käyt aamukahvilla ja otat kuulan sen jälkeen pois. (Ihan aluksi voi riittää sekin, että käyt laittamassa esim. kahvin tippumaan ja otat sen jälkeen kuulan pois.) Sitten kun voit pitää kuulaa yli puoli tuntia ilman ongelmia, on aika lisätä painoa.

      Kyllä ne lihakset sieltä alkavat löytymään ja kehitymään. Onnea ja menestystä.

      • paljonko?

        Paljonko nämä Aquaflex-kuulat maksaa?


      • maksavat
        paljonko? kirjoitti:

        Paljonko nämä Aquaflex-kuulat maksaa?

        59 euroa.


      • punaposki
        maksavat kirjoitti:

        59 euroa.

        Voi ei, mä todella tarvitsisin kans tollaset! Mutta mikä neuvoksi, kun EN KEHTAA MENNÄ OSTAMAAN!!??

        En sitten millään. Mun naama tulee aivan kirkuvan punaiseksi jo pelkästä ajatuksesta. Voiks niitä tilata kotiin?


      • viivi ite
        punaposki kirjoitti:

        Voi ei, mä todella tarvitsisin kans tollaset! Mutta mikä neuvoksi, kun EN KEHTAA MENNÄ OSTAMAAN!!??

        En sitten millään. Mun naama tulee aivan kirkuvan punaiseksi jo pelkästä ajatuksesta. Voiks niitä tilata kotiin?

        toisaalta ymmärrän. kirjoita vaikka lapulle, lantionpohjalihasten treenaamiseen aquaflex -kuulat ja mene sinne sano, että haluat tällaiset ja anna se lappu niille. ei niin noloa?


    • Kerron sen teille ny

      Niitä saa paljon halvemmallakin, kantsii kysellä muualtaki ku instrusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe