Kertokaas jotku viisaammat mihin liitän kierrosluku mittarin otsikon mukaisessa koneessa? Tiedän että laturin w napaan mutta mikä se w napa niistä on? Koneen asentaja on sen aikoinaan jättänyt pois mittareita uusiessaan. Itse haluaisin sellaisen asentaa. Kuva ois kiva kytkennästä.
Yanmar 2gm20f kierroslukumittarin asennus
3
1224
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä linkki tuollaiseen kysymääsi kytkentään kierroslukumittaria varten:
http://matjarv.mbnet.fi/elektron/diesklm/diesklm1.htm
Muutama vuosi sitten laitoin omaan vm.1991 dieselautoon tuolla kytkennällä bilteman
kierroslukumittarin ja ilman mitään "kalibrointia" näyttää hyvin tarkasti oikeaa kierroslukua. Purin kyllä laturin auki kun en muuten löytänyt tarvittavaa johdinta, sitten vaan tinalla juottaen sopivan pituinen johto kiinni ja laturi kasaan sekä johto kierroslukumittariin.
Kirjoitteli Moottori ja sähkömieskin.- Anonyymi
Hienoa nähdä, että tällä palstalla voi asialliseen kysymykseen saada asiallisen vastauksen. Vastaus antoi mukavasti infoa myös sellaiselle, jolla tuo asia ei ole ajankohtainen, mutta muuten kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa nähdä, että tällä palstalla voi asialliseen kysymykseen saada asiallisen vastauksen. Vastaus antoi mukavasti infoa myös sellaiselle, jolla tuo asia ei ole ajankohtainen, mutta muuten kiinnostaa.
Kiitos vaan tälle toisena kirjoittaneelle anonyymille myös asiallisesta ja
" kiitoksen " luonteisesta kirjoituksestaan.
Olen kirjoitellut näille veneilypalstoille lähes parikymmentä vuotta ja n. 500 vastausta/ neuvoa, lähes kaikki asiaakin ja aiemmin nimimerkilläni mutta lopulta alkoi tulla
liikaa "pas**a niskaan'' elikä sähköpostiini, joten nykyisin pitää kirjoitella satunaisilla
nimimerkeillä ja rekisteröitymättä . Kirjoitteli Moottori ja sähkömieskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984