Seksiä vieraan miehen kanssa...

Anonyymi

Kerran olen käynyt vieraan miehen luona, mutta siitä niin kauan etten oikein muista edes miltä se tuntui...
Kannattaisikohan kokeilla taas?

42

3134

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni sala rakas ollut kohta vuoden jäin täysin koukkuun eka kerralla. Nautin hänen kanssaan moni puolisesta seksistä ilman koti paineita.

      • Anonyymi

        Miltäs isännästä tää tuntuu? Salarakas? Meinaatko, ettei kumppanis ymmärrä mitään?
        Kysyitkö luvan? Annoitko toisenkin tehdä samaa?


    • Ehdottomasti kantsii kokeilla. Voi kun vaimonikin innostuisi vieraissa käymiseen. Olen antanut luvan.

      • Anonyymi

        Tää just on se oikea tie..keskustellaan ja sovussa pannaan muita minkä ehditään! Nimenomaan, saatana!


    • Anonyymi

      Muistat vain antaa sitten omalle miehelle suuhoitoa ja peppua, niin pysyy sekin tyytyväisenä eikä epäile, että käyt vieraissa.

      • Anonyymi

        Joo toki muistan, kunhan vaan löytyisi joku sopiva mies...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo toki muistan, kunhan vaan löytyisi joku sopiva mies...

        Täällä olisi potentiaalinen mies sulle, mistäpäin haet sellaista ? Mulle voi kirjoittaa myös suoraan @suomi24.fi sähköpostiin.


      • Anonyymi
        Smoothskin kirjoitti:

        Täällä olisi potentiaalinen mies sulle, mistäpäin haet sellaista ? Mulle voi kirjoittaa myös suoraan @suomi24.fi sähköpostiin.

        Kuopion suunnalla olen itse joten ehkä parhaiten onnistuisi jos mies myös täältäpäin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo toki muistan, kunhan vaan löytyisi joku sopiva mies...

        Minulla oma mies halusi toisen miehen mukaan ja lupasin hänen järjestää miehen panemaan minua.
        Olen ollut kimppanainen nyt 16 vuotta.


    • Anonyymi

      Kyllä taidan sitten kokeilla taas...

      • Illalla Helsinkiin. Tarjoan drinksut jos satutaan samaan baariin.


      • Anonyymi
        Frog47 kirjoitti:

        Illalla Helsinkiin. Tarjoan drinksut jos satutaan samaan baariin.

        En oo sielläpäin...


      • Anonyymi

        Olen Kuopiossa päin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo sielläpäin...

        Missäpäin herra frog vaikuttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin herra frog vaikuttaa?

        Uudellamaalla.
        Alkavana viikonloppuna olen Kouvolan lähellä.
        Kiirettä on pitänyt, ei ole juurikaan ehtinyt naisia katsella. Nyt on vapaata, joten ajatuksia vois vaihtaa, innokkaan naisen kanssa.


      • Anonyymi

        Kyllähän se hyvältä tuntuu,,kun ensin lämmittää kunnolla,sitten vasta pikkuhiljaa???


    • Olen sinkku ja kaipaan vähän sutinaa elämääni.

      • Anonyymi

        Ahaa...oletkos mistäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa...oletkos mistäpäin?

        En kerro en öhöhööö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro en öhöhööö

        olisko ruska retkeilijää rukan sutuvilla täällä olis kiimakolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisko ruska retkeilijää rukan sutuvilla täällä olis kiimakolli

        On ruskaa pakkasessa ja paskaa rukkasessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro en öhöhööö

        Itse sinkkuna en nii välittänyt, jos vastakkainen osapuolen mies tai kumppani ei ollut tuttu mistään.
        Kaverien muijia en ole mennyt nussimaan, vaik joskus liki liippasikin.
        Vieraissa käynti tuntuis tietenkin hyvältä fyysisesti, mut ei henkisesti. Tällaiset pitäisi sopia suhteessa keskustelemalla ja se vaatii jo rohkeutta antaa omansa toiselle ja jonkinlaista vinoutumaa seksuaalisessa mielessä, mutta tämän saman jakaa niin suuri osa, että swing, swing, antaa palaa vain, jos on luvattu ja asia käsitelty.
        Näköjään, tuntuu siltä, että kaikki nussivat toisiaan, muutamilla poikkeuksilla sekä niillä, jotka eivät saa mistään muutenkaan, vaik ei ehkä ihan noinkaan...


    • Anonyymi

      No oliskos täällä Kuopion suunnalla ketään kiinnostunutta?

      • Anonyymi

        Moi. Olisin kiinnostunut. Kuopion vierestä olen. t.mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Olisin kiinnostunut. Kuopion vierestä olen. t.mies

        Miten sinuun saisi yhteyden, s-postia?


      • Anonyymi

        Kyllä Kuopion läheltä olisi virilli 48v käytössä
        Paikka on tai luonnossa kesä aikaan tapaaminen.


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa kokeilla, itse joskus ilma kumia nii että sain spermat syvälle!

      • Anonyymi

        Jos terve mies niin mikä ettei :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos terve mies niin mikä ettei :)

        Oletko mistäpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistäpäin

        Kuopiosta päin


    • Anonyymi

      Olen viikonlopun Helsingissä ja hotellissa yövyn, tosin kaveri on mukana.
      Perjantaista sunnuntaihin siellä.

      t. aloittaja

      • Laitas mulle sähköpostia tän sivuston meiliin, niin katotaan löytyiskö aikaa vierailulle....


      • Anonyymi

        Sain yön mustaa miestä , laski sisään..nyt paska fiilis


    • Anonyymi

      kyllä pitäis kokeilla!!

    • Anonyymi

      Täytyy haaveilla miltä se tuntuu,kun se on syvällä siellä??

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja alkaja oli mies?

    • Anonyymi

      Lupasin hyvälle tyttö ystävälleni että menen siivoamaan niiden vuokramökkiä 2kpl, saan avuksi yhden pojan jota työllistävät,saan olla pyhäajan ilmaiseksi tai ottaa rahana 200€. Sanoin että otan rahan. Menin keskiviikkona jo katselemaan työnmäärää. Mieheni on komennuksella kolme kuukautta ja olen ollu jo kaksi kuukautta yksin.
      Avasin heti valkkari pullon ja lämmitin saunan, söin valmisruokaa. Illalla valvoin ja jotenkin kiihotti yksinolo ja mökki, hyväilin ja tärisin kiimasta ajatuksella olin yksin mökillä. aamulla heräsin siihen että koputettiin oveen, avasin oven pitkä iso poika Marko sanoi että tulee kaveriksi. Aurinko paistoi jo komiasti menin tupakalle yöpuvussa, huomasin pojan katseen. päätettiin että tehdään seuraavana päivänä toinen kun ei ollut huono siivo.
      Laittelin ruokaa bikinit päällä olin tosi kiihottunut syönnin jälkeen kysyin tyttöystävästä sanoi että ei ole ollut, sanoin sinun pitää opetella tanssimaan niin saat tytön. Vedin pojan tanssimaan varovaisen alun jälkeen tanssi onnnistui.
      Myöhemmin kun tanssin läheltä pojan kalu kasvoi kuiskasin älä välitä näin voi käydä ja nojasin kunnolla, kuiskasin haittaako. Ei ainakaan minua.
      Otin yläosan pois ja menin lähelle, pidin kalua mahdollisimman haarojen välissä kuiskasin otetaan nämä pois olimme alasti. Olin aivan hulluna kiimasta kuiskasin saanko olla ensimmäinen, joo.
      Mentiin makkariin avasin reidet poika tuli sievästi päälle ohjasin tosi kovan ja ison kalun sisääni huusin himosta kun terska työntyi sisään, poika vähän säikähti sanoin älä pelkää haluan niin tiesin että liukas lämmin pillu eka kertaa laukeaa heti ja ei mennyt pitkään kun tunsin pakaroista jännittää ja laukesi kuumaa spermaa tuli ihanasti sisään ja paljon.
      Maattiin vierekkäin kerroin rakastelusta mitä tytöt haluaa ja pojat. Poika oli kyljellään kalu alkoi kasvaa hyväilin sitä oli pakko saada suuhun imin ja nuolin kalua puute oli kova käännyin vatsalleen ,tule poika ohjasi kalun limaiseen pilluun olen kahden lapsen äiti ja jaan pillua kuin ilotyttö sain orgasmin poika vaan työnteli oli hurja olo kun iso kalu vaan työntelee pohjaan tulin uudelleen ja sitten poika piti pohjassa ja tuli.
      Aamulla tein aamupalan vein sänkyyn, herätin pojan antamalla kaluun suukkoja, se nousi heti kun poika heräsi, Istuin päälle himo sykki pillussa niin kovasti sain tehdä itse miten halusin. arat sormet rinnoilla ja tulin heti. Nousin ja otin kaiken lastin suuhuni. Syötiin ja naurettiin.
      Toista mökkiä kerittiin siivota vähän aikaa kun poika tuli taakse laskin housut tuli sisään voimalla annoin naida miten haluaa ja sain taas sisään.
      Iltapäivällä kaverini Marjotuli käymään, makoilin makkarissa ja poika sohvalla.
      Marjo tuli viereen ja kuiskasi tuolla pojalla näkyy olevan tosi iso kalu ja katsoi minua aloin nauramaan enpä ole huomannut. Marjo kuiskasi korvaan sinä hutsu olet nainut sitä tunnusta ja samalla imim nännejä tunnusta nyt.
      Laittoi sormen pilluun ja haisteli ja hymyili oliko hyvä. Annoin pitkän suukon oli hyvä ja on ISOO. Marjo kävi katsomassa , poika nukkui laittoi oven lukkoon nousi päälle nyt saat nuolla, Marjo oli jo aivan märkä keinutti lantiota ei pitkään ja laukesi suuhun.
      Imi nännejä , näitäkö neitsytpoika on imenyt ja laskeutu alas Marjon käsittelyssä ei kestä pitkään tulin kunnolla. Marjo kuiskas ota kaikki irti ja kerro sitten.

    • Anonyymi

      Mökillä ollessa mieheni hieroi ja kiihotti minua kunnolla olin jo valmis pyysin pane pane, rantaa tuli moottoriven ja lähtivät järvelle huiskutti mennessään. Menin saunalle siellä oli toisen miehen 16v poika nukkumassa katsoin kun peitto oli koholla menin viereen istumaan poika heräsi, sanoin haluan kyrpää ja vedin peiton pois pojan käsi oli mulkussa otin sen pois ja imaisin kalun suuhun nuolin ja imin kalua poika haroi ja hyväili rintoja nakkasin puseron pois tunsin että tulee imin kaikki.
      Menin pojan viereen kuiskasin nyt jaksat pitempään. Sain melkein heti kalun nousemaan menin seljälleen halusin edestä halusin antaa pillua kunnolla ja poikahan nain en muista milloin olisin niin halunnut ja huutanut kun saan kovaa kyrpää. Makoiltiin vierekkäin sanoin pojalle anteeksi mutta halutti niin.
      Poika sanoi olen haaveillut sinusta ja runkannut niin paljon että olisit aivan valkoinen, jännittelin pillua ja kalu alkoi kasvamaan nopeasti paisui ja jatkui pillussa ihana tunne naittin vähä aikaa sanoin olet haaveillut varmaan takaa, poika nousi heti käännyin ja sain heti sisään kerroin kuinka olen haaveillut nuoresta kyrväst ja nyt saan nai nyt kiimaista kotiäitiä niin paljon kun haluat.
      Sain nuorta kyrpää vielä kaksi kertaa viimmeisen kerran kun kuului moottoriveneen ääni. Mieheni houkutteli päivällä saunaan, nauroin saat ehkä illalla jos en nuku. Illalla miehet sai vielä älynväläyksen käydä katiskalla. Sain pokaa pöytää vasten rajusti melkein raiskaus tuli mieleen murisi ja puri sievästi niskasta mieletön tunne antaa pillua.
      Kahtena kesänä poika oli halukas tulemaan ja minä halukas antamaan.

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe