Kyllä tässä asiassa oli ennen paremmin. Nyt näyttää että ei minkäänlaista kiinnijäämisen riskiä ole. Koulujen pihoilla, kuin myös keskustassa tämä sama musta skootteri ajaa sen 100km/h keula pystyssä viikosta toiseen ja iso letka perässä. Keskellä kirkasta päivää tuossa tänäänkin S-marketin pihassa. Onko lakeja muutettu että saa tehdä mitä haluaa ja aiheuttaa vaaraa myös muille kanssaihmisille? Mitä opetan omille lapsille?
Jos haluttaisiin pysäyttää, ongelma ei ole etteikö tiedä missä menee. Kuuluu sen 1 km päähän ja enemmän koko ajan kylillä.
Koulujen pihoilla on lääkeliuskoja tyhjinä jne. omituiseksi on mennyt. Samoin haistatellaan ohikulkijoille keskustassa.
Ennen viranomaiset ratsasivat koulupäivinä parkkipaikkoja joka oli todella järkevää, saatiin ajattelemattomimpien menopelit ruotuun kuin myös henkilöt itse.
Hirveän paha olla osalla porukasta 🤤
Mihin hävisi yleinen järjestyksen valvonta
Anonyymi
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se siitä kunhan pennut saa kevytautot alle.
- Anonyymi
Tässä lisää näitä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e5c036b9-01e3-4253-a57d-e5e75e6cb8f3
Pois Suomesta ja heti tuollaiset rikolliset! Meillä ei ole varaa maksaa noiden täysihoitoa Suomen vankiloissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988