Sossut syö työmiestä

Anonyymi

Sosialistihallitus aiheuttaa lisää lomautuksia. UPM Säynätsalosta 160 henkilöä.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä työttömiä haukutaan niin nyt saavat maistaa ihan sitä samaa!

      • Anonyymi

        Mitäpä se sinua haittaakaan.


    • Anonyymi

      SOSDEM = on se aate jota duunarit pitävät vallassa , joten tokihan he ovat valmiita maksamaan ääniensä tuottaman tuskan .

      • Anonyymi

        sosialisteilla on paljon rahaa

        työttömät taas ovat köyhiä

        nyt jos käykin niin että upm irti sanoo nuo, niin sillloin osat vaihtuvat, ja duunarit saavat maistaa omaa lääkettään...


    • Anonyymi

      Ilmeisesti työmiehen pitäisi syödä enemmän puunjalostustuotteita.

      • Anonyymi

        Parempi kun ei käy töissä ollenkaan. Itse en ole kymmeneen vuoteen töitä tehnyt enkä tee kun sain huijattua itseni eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun ei käy töissä ollenkaan. Itse en ole kymmeneen vuoteen töitä tehnyt enkä tee kun sain huijattua itseni eläkkeelle.

        Minä taas puolestani teen kolmea eri työtä eläkkeen lisäksi. No tietysti hieman salaa. Aika kuluu paremmin ja pieneen eläkkeeseen tulee mukavasti lisiä. Helposti pystyy 1500 €cun eläkkeen tuplaamaan pikku hommailulla. Ja se on nettoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas puolestani teen kolmea eri työtä eläkkeen lisäksi. No tietysti hieman salaa. Aika kuluu paremmin ja pieneen eläkkeeseen tulee mukavasti lisiä. Helposti pystyy 1500 €cun eläkkeen tuplaamaan pikku hommailulla. Ja se on nettoa.

        Kyllä tuo vihreän kullan kasvatus tuo ihan kivasti massia lompsaan.. Saa taas hyvät joululahja rahat helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo vihreän kullan kasvatus tuo ihan kivasti massia lompsaan.. Saa taas hyvät joululahja rahat helposti.

        Sinä teet vain yksikössä. Minä monikossa vihreiden kullien kasvatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä teet vain yksikössä. Minä monikossa vihreiden kullien kasvatusta.

        Minun ei tarvinnut huijata eläkkeelle itseäni, olen vammainen ja minulla on kivaa jöhöhööööhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvinnut huijata eläkkeelle itseäni, olen vammainen ja minulla on kivaa jöhöhööööhh

        Ja sen huomaa eihän nämä edes tajua mikä on vihreää kultaa hehehehee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä teet vain yksikössä. Minä monikossa vihreiden kullien kasvatusta.

        Elä kommentoi kun et tajua mistä kyse hyypiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä kommentoi kun et tajua mistä kyse hyypiö

        Sinua vain ärsytetään aikamme kuluksi. Vihreitä kuulia tekee Fazer, aikoinaan teki Pandakin. Hähäää.


    • Anonyymi

      Suolahden vaneritehdaskin pimenee lomille. Markkinat hiipuu.

      • Anonyymi

        Siinäpä sitä on taas "neidillä" päänvaivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sitä on taas "neidillä" päänvaivaa

        Kiva kun ärsyynnyt. Naurattaa aivan hillittömästi.


    • Anonyymi

      Kaikki on pelkkää huhua.

    • Anonyymi

      Hauska aloitus, mutta melkoisen absurdi.

    • Anonyymi

      Ei se hallitus ketään lomauta - kyllä se lomauttaja on työnantaja.

      • Anonyymi

        Ei tee töitä niin ei lomauteta on nimittäin ainainen loma


    • Anonyymi

      "Työväen" pankista lentää 300 pihalle. Kohta lähtee Telialta kun kauppa allekirjoitetaan. Postissa toimitetaan kohta ainoastaan savumerkkejä.
      Tulee kaikkien aikojen taantuma Suomeen.

    • Anonyymi

      No mutta johan vuoden 2006 presidentinvaaleissa todettiin, että vastakkainasettelun aika on ohi. Mikä ihme nyt mahtaakaan mättää?

      • Anonyymi

        Se termi oli "vatsakkainpaneskelu", toimittajat vain valeuutisoivat siitä.


    • Anonyymi

      En tiennytkään, että UPM:n hallitus on täynnä sosialisteja.

    • Anonyymi

      Talvisodassa oli upseereina muutama metsäyhtiön mies. Mittailivat runkoja vartiossa ja kaatuivat lopulta kaikki. Osa tosin nousi ylös.

    • Anonyymi

      Talvisodassakin ehti joskus korsussa kuuntelemaan hyviä tarinoita.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe