Kato ku sotien jälkeen meillä oli eka
Meneppä miälenterveyspoliklinikalle
8
<50
Vastaukset
Taidanpa mennä vaan nukkumaan.
- Anonyymi
No voi voi kun jo seuraava painaa päälle.
https://www.tv7.fi/vod/player/62476/- Anonyymi
Iltavuoroon. Ajanvaraus alkaa 7.30. Mikäli sinulla on akuuttiasia. Jos osastolla olet ollut jo voit soittaa suoraan sinne.
- Anonyymi
Mee kuule ihan itse vaan, sinä tarviit sitä kipeimmin
- Anonyymi
En ole astumassa varpaillesi. Teen vain työni, mihin on ohjattu. Äläkä manipuloi kanssaihmisiä. Lopunajat ovat käsillä. Rahanahneus, välinpitämättömyys,rakkauden puute mm.ssa.
Paav. Kirje roomalaisille. L 15.
Mutta meidän, vahvojen,tulee kantaa heikkojen vajavaisuuksia, eikä elää itsellemme mieliksi. Olkoon kukin meistälähimmäiselleen mieliksi hänen parhaaksensa, että hän rakentuisi.
Sillä ei Kristuskaan elänyt itsellensä mieliksi, vaan niinkuin kirjoitettu on: Niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun.
- Anonyymi
Kävi eilen, ja kuukauden päästä uudestaan.
Tekee hyvää kun on joku ammattiauttaja kelle kertoa murheensa.
Ja yhteiskunta eli te maksatte sen, mulle ilmainen.- Anonyymi
Uskon että osuutensa jokainen mielellään maksaa. Onhan lopputulos parempi kuin ei mitään.
- Anonyymi
Valjastukseen pitäisi ensin keksiä vyö, muttei jokamiehen mielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678