https://www.suomenuutiset.fi/suomalaisuuden-liitto-lisarahoitusta-mieluummin-monipuolisten-vapaiden-kieliopintojen-tukemiseen/
Perusnuorten täytyy verkottoutua lukioihin ja alkaa oikeasti vastustaa pakkoruotsia.
Ruotsi tulee Suomelle älyttömän kalliiksi, eikä siitä ole hyötyä.
Pakkoruotsin lisäksi tulee vastustaa kaikkea mediaa, joka suosii pakkoruotsia.
Yle:n ohjelmia voi katsoa, koska se ei vaikuta niihin katsotko vai et.
MTV on palkannut Persujen vihamiehiä Baba Lybeck ja Stan Saanila siellä jo ennestään olevien joukkoon.
MTV:n ohjelmien boikotointi vaikuttaa yhtiön tulokseen suoraan. Ruotsalaisten omistama kanava joutaa historian tomujen joukkoon. Iltapäivälehtiä pitää myös boikotoida. Hesarin lisäksi niissä vaalitaan Persu vihaa.
Närpiön vihanneksia ei pidä ostaa. Käy koulusi keittiössä ja pyydä välttämään näitä ylihintaisia ydinsähkölla kasvatettuja. Fazer on suomenruotsalaisten omistama yhtiö, joka käyttää leivonnaisiin palmuöljyä. Völttäkää Fazerin tuotteita. Välttäkää sokeria.
Koululaisilla on lupa mennä lakkoon ilmastonsuojelun hyväksi. Ajoittakaa lakko aina pakkoruotsin tunnin ajaksi.
RKP on perusnuorten pahin vihollinen.
8
85
Vastaukset
Hallitus tukee Folktingetiä, mutta Persunuorilta tuki vietiin.
- Anonyymi
Ja syystä vietiin.
Persunuorten pitää laajentaa pakkoruotsin vastustamsta, myös boikotoimalla mediaa, joka kirjoittaa positiiviseti pakkoruotsista. Hesari , IL ja IS saavat jäädä lukematta.
Alkää katsoko MTV:tä siellä on töissä kaikki Persujen vihamiehet.Vaatikaa, ettei teidän koulussa tai työpaikalla tarjota Närpiössä ydinvoimalla kasvatettuja vihanneksia.
Älkää ostako Ahvenanmaalta tulevia perunalastuja. Valitkaa toinen merkki.Fazer on yhtiö, johon suomenkielinen ei pääse töihin. Fazer tekee vain epäterveellistä ruokaa. Esimerkiksi leivonnaisiin käytetään palmmuöljyä ja varmaan suklaaseen, joka on alkanut maistumaan kakalta. Välttäkää ostamasta yhtiön tuotteita.
- Anonyymi
Persujen joukot ovat lyöty hajalle. Seuraavaksi on kreationistien vuoro.
- Anonyymi
Perusnuori näyttää kiihkouskovaisuuden mallia.
- Anonyymi
Persunuori on vakaumuksellinen uskoessaan Perussuomalaisiin.
Kreationistit ovat yhtä hankalia käännyttää. Usko voittaa logiikan.
Jumala on olemassa, koska Raamatussa lukee niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832