Onko Halal-aholla Sisu-Auton osakkeita?

Anonyymi

Niin kauniisti puolustaa herra Sisua. Melkein pakko olla oma lehmä ojassa, koska kyseessä on poliittisesti aktiviinen henkilö.

13

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen jälkeen kun Taxellin johdolla oli hajotettu ja tuhottu Sisu-Auto ja Herlinin johdolla täydennetty tuhoa mm. viemällä terminaaltraktorit Puolaan EU:n tuella, oli Sisu kuolemassa autovalmistajana.

      Yksityishenkilöt ostivat sen. Sen tuloksena Sisu päätyi vihdoin Tino Korhosen omistukseen ja johtoon.
      Hänen vuosien taitavalla työnsä, yhtä osaavien alaisten ja Sisuun luottavien yksityisten kuljetusyritysten ansiosta Sisu on tullut vahvasti takaisin.

      Kukaan poliitikko ei omista Sisun osakkeita. Sisu ansaitsee arvonannon kaikilta.

      • Anonyymi

        Sisulla on mielenkiintoinen se heidän hybridikuorkki, maailman tehokkain:

        Sisu Polar Hybrid 1140 hv / 5000 Nm


    • Anonyymi

      Onko tenul-vasulla taas mielenterveys epävakaana???

      Pakkopersutoisto-oireet viittaavat taas käsittelemättömiin lapsuuden traumoihin.

    • Anonyymi

      Mikä sun tekosyy on? Miks oot niin fasisti? Ootko kommunisti?

    • Anonyymi

      Mun iskällä on sisu kuorma-auto. Se on hienompi kun kenenkään persun kuormuri

      • Anonyymi

        Kommenttisi olikin 3-vuotiaan tasoa.
        😀😁😂🤣😄🤣😂😀😀😆😆😀😀😁🤣😃😃


    • Anonyymi

      Sisun tarina onkin SISUKAS. Elossa edelleen vaikka iskuja tullut joka puolelta.
      Ei ole persuja ollut hommissa,onneksi.

      • Anonyymi

        Isäsi oli siis persu???


    • Anonyymi

      Miksi aloittaja nimittelee Halla-Ahoa tuolla tavoin? Eihän Jussi kannata halal-teurastuksia. Hän sensijaan vastustaa näiden tuloa maahamme. Kyllä ne on ne suvakit jotka kannattaa tuota teurastusmuotoa.

      • Anonyymi

        Tai suvakit ainakin hyväksyvät tuon brutaalin teurastusmuodon.


    • Anonyymi

      Sisu persukeilla on kaulassa?

      • Anonyymi

        Onko tenul-vasulla taas mielenterveys epävakaana???

        Pakkopersutoisto-oireet viittaavat taas käsittelemättömiin lapsuuden traumoihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tenul-vasulla taas mielenterveys epävakaana???

        Pakkopersutoisto-oireet viittaavat taas käsittelemättömiin lapsuuden traumoihin...

        Persu Alihallilla on sivari meriittinsä lisäksi ansiolistallaan myös tuomioistuimen antama
        päätös ihmisvihasta. Siinä koko kuva pienestä miehestä,eiks vaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      954
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe