Vastaan tulijat illalla

Anonyymi

Asun kauempana keskustan vilinästä ja illan hämärryttyä ja pimeän tultua lähden yksin koiran kanssa lenkille. Olen yöllä saanut vuosia sitten känniseltä korvapuustin, joten pelkään kulkea pimeillä ja hämärillä kaduilla, kun vastaan tulijoita ei ole eikä ketään näy missään ellei paria ohi ajavaa autoa oteta lukuun. Miten suhtautua kun on aina illalla kulkemassa yksin eikä turvana ole ketään.

13

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska sinulla on yksi koira, mikä lienee pientä rotua kun ei puolustanu sua känniseltä, ota pikkukoiran kaveriksi isompi kaiffari, rotikka, saksandokki tms. Sellanen kaveri antaa pikkukoirallekkin rohkeutta. Jos tulee vielä tilanne päällensä, tulet huomaamaan että pikkukoirastakin kasvaa peloton taistelija kun isompi murisee vierellä!

    • Anonyymi

      On ollut mielessä mutta asunnon koko estää ison koiran hankinnan. Pitää opetella muita keinoja

    • Anonyymi

      Opeta koirasi kirkkoon?

      • Anonyymi

        No mitä vitun järkee tossakin oli. Taidat olla vaan joku hintelä koulukiusattu ja yrität häiriködä täällä sitten muita.


    • Anonyymi

      Miten suhtautua tällaisiin aloituksiin kun on yksin eikä turvana ole ketään.

    • Miten ihmeessä tuo aloittaja on saanut "korvapuustin" vastaantulijalta?

      Vaihtoehtoja on tasan kaksi, aloittajan koira on häirinnyt vastaantulijaa tai aloittaja on soittanut suutaan sille.

      Eli aloittajalla ei ole mitään hätää, kunhan pitää koiransa kurissa ja suunsa kiinni!!!

    • Anonyymi

      Kiitos neuvoista. Tyhjän saa pyytämättäkin.

      • Anonyymi

        Eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon,
        Eli: sulla on ilmeisesti yksiö, mutta yksiöissäkin on yleensä vaatehuone. Mittaa montako hyllymetriä sulla on siellä vaatteita, yleensä sama vaatemäärä joka on ison vaatehuoneen hyllyillä mahtuu kahteen tai kolmeen 60 cm pystyvaatekaappiin. Ostat olkkariin vaatekaapit, vaatehuoneesta hyllyt veks, teet siitä koirille oman huoneen, ja hommaat sen isomman koiran. Ps. vaatehuoneesta on aina ilmastointiputkikin , joten iltalenkin jälkeen koirien höyryt tuulettuu hyvin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon,
        Eli: sulla on ilmeisesti yksiö, mutta yksiöissäkin on yleensä vaatehuone. Mittaa montako hyllymetriä sulla on siellä vaatteita, yleensä sama vaatemäärä joka on ison vaatehuoneen hyllyillä mahtuu kahteen tai kolmeen 60 cm pystyvaatekaappiin. Ostat olkkariin vaatekaapit, vaatehuoneesta hyllyt veks, teet siitä koirille oman huoneen, ja hommaat sen isomman koiran. Ps. vaatehuoneesta on aina ilmastointiputkikin , joten iltalenkin jälkeen koirien höyryt tuulettuu hyvin pois.

        ....vielä, paikalliselta kierrätyskeskukselta kaks vanhaa peittoa, molemmille omansa lattialle mykkyrälle johonka saavat muotoilla oman pesänsä, ovi kiilalla juur niin auki että isompi koira mahtuu siitä huoneeseensa, eikä valoja. Näin voit kattella telkkua myöhään, taikka vaikka siemailla viiniä ja pölistä stävien kanssa ja koirat nukkua tuhisee rauhassa omassa huoneessaan.


      • Anonyymi

        Aloittaja voi olla ihan tyytyväinen; homma balanssissa kun turhiin palstan aktivointialoituksiin tulee turhia vastauksia


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Multa tuli jo, sanoi puutarhuri.


    • Anonyymi

      Jos aloittajalla on ongelmana pimeällä liikkuminen, niin mitäs jos kokeilisit kulkea valoisaan aikaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe