Asun kauempana keskustan vilinästä ja illan hämärryttyä ja pimeän tultua lähden yksin koiran kanssa lenkille. Olen yöllä saanut vuosia sitten känniseltä korvapuustin, joten pelkään kulkea pimeillä ja hämärillä kaduilla, kun vastaan tulijoita ei ole eikä ketään näy missään ellei paria ohi ajavaa autoa oteta lukuun. Miten suhtautua kun on aina illalla kulkemassa yksin eikä turvana ole ketään.
Vastaan tulijat illalla
13
91
Vastaukset
- Anonyymi
Koska sinulla on yksi koira, mikä lienee pientä rotua kun ei puolustanu sua känniseltä, ota pikkukoiran kaveriksi isompi kaiffari, rotikka, saksandokki tms. Sellanen kaveri antaa pikkukoirallekkin rohkeutta. Jos tulee vielä tilanne päällensä, tulet huomaamaan että pikkukoirastakin kasvaa peloton taistelija kun isompi murisee vierellä!
- Anonyymi
On ollut mielessä mutta asunnon koko estää ison koiran hankinnan. Pitää opetella muita keinoja
- Anonyymi
Opeta koirasi kirkkoon?
- Anonyymi
No mitä vitun järkee tossakin oli. Taidat olla vaan joku hintelä koulukiusattu ja yrität häiriködä täällä sitten muita.
- Anonyymi
Miten suhtautua tällaisiin aloituksiin kun on yksin eikä turvana ole ketään.
Miten ihmeessä tuo aloittaja on saanut "korvapuustin" vastaantulijalta?
Vaihtoehtoja on tasan kaksi, aloittajan koira on häirinnyt vastaantulijaa tai aloittaja on soittanut suutaan sille.
Eli aloittajalla ei ole mitään hätää, kunhan pitää koiransa kurissa ja suunsa kiinni!!!- Anonyymi
Kiitos neuvoista. Tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
Eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon,
Eli: sulla on ilmeisesti yksiö, mutta yksiöissäkin on yleensä vaatehuone. Mittaa montako hyllymetriä sulla on siellä vaatteita, yleensä sama vaatemäärä joka on ison vaatehuoneen hyllyillä mahtuu kahteen tai kolmeen 60 cm pystyvaatekaappiin. Ostat olkkariin vaatekaapit, vaatehuoneesta hyllyt veks, teet siitä koirille oman huoneen, ja hommaat sen isomman koiran. Ps. vaatehuoneesta on aina ilmastointiputkikin , joten iltalenkin jälkeen koirien höyryt tuulettuu hyvin pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon,
Eli: sulla on ilmeisesti yksiö, mutta yksiöissäkin on yleensä vaatehuone. Mittaa montako hyllymetriä sulla on siellä vaatteita, yleensä sama vaatemäärä joka on ison vaatehuoneen hyllyillä mahtuu kahteen tai kolmeen 60 cm pystyvaatekaappiin. Ostat olkkariin vaatekaapit, vaatehuoneesta hyllyt veks, teet siitä koirille oman huoneen, ja hommaat sen isomman koiran. Ps. vaatehuoneesta on aina ilmastointiputkikin , joten iltalenkin jälkeen koirien höyryt tuulettuu hyvin pois.....vielä, paikalliselta kierrätyskeskukselta kaks vanhaa peittoa, molemmille omansa lattialle mykkyrälle johonka saavat muotoilla oman pesänsä, ovi kiilalla juur niin auki että isompi koira mahtuu siitä huoneeseensa, eikä valoja. Näin voit kattella telkkua myöhään, taikka vaikka siemailla viiniä ja pölistä stävien kanssa ja koirat nukkua tuhisee rauhassa omassa huoneessaan.
- Anonyymi
Aloittaja voi olla ihan tyytyväinen; homma balanssissa kun turhiin palstan aktivointialoituksiin tulee turhia vastauksia
- Anonyymi
Vastaan tulija on ihan ystävällinen mies
https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000002459862.html- Anonyymi
Multa tuli jo, sanoi puutarhuri.
- Anonyymi
Jos aloittajalla on ongelmana pimeällä liikkuminen, niin mitäs jos kokeilisit kulkea valoisaan aikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514