Avaa edes jotain, mies

Anonyymi

Haluaisitko kertoa?

Rakastan sinua. Kaikista huolimatta vieläkin.

16

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin avata farkkujeni vetoketjun.

• Anonyymi

Kerro ikäsi, niin neuvotellaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ainakin minulla rakkaus riittää.

-aloittajanainen-

• Anonyymi

Rakastan, rakastan

• Anonyymi

Mistä haluaisit minun kertovan? Tunteiden molemminpuolisuuden tiedätkin jo.

• Anonyymi

Millainen mieliala? Millainen tunnelma siellä? Miten arki sujuu? Kerro ihan mitä haluat.

• Anonyymi

Aina yhtä hauskat jutut sulla, aina sama leikki ja piiri pieni pyörii -- ja ne energiat :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mieliala? Millainen tunnelma siellä? Miten arki sujuu? Kerro ihan mitä haluat.

Ei mitään ihmeellistä elämässä. Ei alamäkiä, eikä ylämäkiä. Rauhallista elämistä vain ollut viime aikoina. Hyvissä tunnelmissa kohti syksyä ja talvea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään ihmeellistä elämässä. Ei alamäkiä, eikä ylämäkiä. Rauhallista elämistä vain ollut viime aikoina. Hyvissä tunnelmissa kohti syksyä ja talvea.

Ok. Hyvä juttu, että kaikki on hyvin.

Kiva, kun tunnistit minut taas näiden kirjoitusten joukosta. Täällä on joukossa niin monenlaista kirjoittajaa, näin kauniisti ilmaistuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Hyvä juttu, että kaikki on hyvin.

Kiva, kun tunnistit minut taas näiden kirjoitusten joukosta. Täällä on joukossa niin monenlaista kirjoittajaa, näin kauniisti ilmaistuna.

Luoja paratkoon ihmiset teidän tyhmyyttänne ja idioottimaisuuttanne. Yksikään ei tiedä
        yhtään kuka sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luoja paratkoon ihmiset teidän tyhmyyttänne ja idioottimaisuuttanne. Yksikään ei tiedä
        yhtään kuka sinä olet.

Ja sinä itse olet tyhmistä tyhmin, kun jaksat tulla tänne arvostelemaan mielestäsi tyhmien kirjoituksia. Etkö ymmärrä edes hävetä tyhmyyttäsi? Kuka oikeasti vähänkään viisas viitsii vaivautua arvostelemaan mielestään tyhmien kirjoituksia??? Olet siis ihan OIKEASTI TYHMÄ!!!

• Haluaisin kuulla tuon entisen ihastukseni suusta. Hän ilmaisi selvästi haluavansa minua. Oli vaan niin monta asiaa sekaisin elämässä että jouduin torjumaan hänet. En halunnut sotkea häntä sotkuihini. Tykkäsin hänestä liikaa satuttaakseni häntä. Sitä päätöstä olen monesti katunut. Nyttemmin olen alkanut uskoa että elämässä asiat järjestyy aina jollain tavalla. En pelkää enää. Pitkä tie piti kulkea tämän oivaltamiseksi.

• Anonyymi

Hyvä esimerkki minusta, jossa alottajan aika neutraaliin kysymykseen vaatataan ihan kummallisia. Onko ihmisillä nykypäivänä tosiaan noin kummallisia tilanteita elämässään. Mun mielestä jonkinmoinen avoimuus ihmisessä on kivakin juttu.

• Anonyymi

Rakkautta ei hyvä todeta toiselle, ennen kuin tietää, et toinen on vastaanottavainen se kanssa.

• Anonyymi

No jos se tulee julki, tuskin tunnen julkisuuden vimmaa siitä huolimatta varattuun

Vanhoja epämääräsyyksiä, ehkä siellä onki jotain salattavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4783
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3868
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      3350
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3091
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2924
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2588
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2226
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      254
      2087
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108