Haluaisitko kertoa?
Rakastan sinua. Kaikista huolimatta vieläkin.
Avaa edes jotain, mies
16
61
Vastaukset
- Anonyymi
Voin avata farkkujeni vetoketjun.
- Anonyymi
Kerro ikäsi, niin neuvotellaan.
- Anonyymi
Olo on sopivasti leikattu.
https://m.youtube.com/watch?v=DgE5N5KMMsg
Riittääkö se sitten.- Anonyymi
Ainakin minulla rakkaus riittää.
-aloittajanainen-
- Anonyymi
Rakastan, rakastan
- Anonyymi
Mistä haluaisit minun kertovan? Tunteiden molemminpuolisuuden tiedätkin jo.
- Anonyymi
Millainen mieliala? Millainen tunnelma siellä? Miten arki sujuu? Kerro ihan mitä haluat.
- Anonyymi
Aina yhtä hauskat jutut sulla, aina sama leikki ja piiri pieni pyörii -- ja ne energiat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mieliala? Millainen tunnelma siellä? Miten arki sujuu? Kerro ihan mitä haluat.
Ei mitään ihmeellistä elämässä. Ei alamäkiä, eikä ylämäkiä. Rauhallista elämistä vain ollut viime aikoina. Hyvissä tunnelmissa kohti syksyä ja talvea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään ihmeellistä elämässä. Ei alamäkiä, eikä ylämäkiä. Rauhallista elämistä vain ollut viime aikoina. Hyvissä tunnelmissa kohti syksyä ja talvea.
Ok. Hyvä juttu, että kaikki on hyvin.
Kiva, kun tunnistit minut taas näiden kirjoitusten joukosta. Täällä on joukossa niin monenlaista kirjoittajaa, näin kauniisti ilmaistuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Hyvä juttu, että kaikki on hyvin.
Kiva, kun tunnistit minut taas näiden kirjoitusten joukosta. Täällä on joukossa niin monenlaista kirjoittajaa, näin kauniisti ilmaistuna.Luoja paratkoon ihmiset teidän tyhmyyttänne ja idioottimaisuuttanne. Yksikään ei tiedä
yhtään kuka sinä olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoja paratkoon ihmiset teidän tyhmyyttänne ja idioottimaisuuttanne. Yksikään ei tiedä
yhtään kuka sinä olet.Ja sinä itse olet tyhmistä tyhmin, kun jaksat tulla tänne arvostelemaan mielestäsi tyhmien kirjoituksia. Etkö ymmärrä edes hävetä tyhmyyttäsi? Kuka oikeasti vähänkään viisas viitsii vaivautua arvostelemaan mielestään tyhmien kirjoituksia??? Olet siis ihan OIKEASTI TYHMÄ!!!
Haluaisin kuulla tuon entisen ihastukseni suusta. Hän ilmaisi selvästi haluavansa minua. Oli vaan niin monta asiaa sekaisin elämässä että jouduin torjumaan hänet. En halunnut sotkea häntä sotkuihini. Tykkäsin hänestä liikaa satuttaakseni häntä. Sitä päätöstä olen monesti katunut. Nyttemmin olen alkanut uskoa että elämässä asiat järjestyy aina jollain tavalla. En pelkää enää. Pitkä tie piti kulkea tämän oivaltamiseksi.
- Anonyymi
Hyvä esimerkki minusta, jossa alottajan aika neutraaliin kysymykseen vaatataan ihan kummallisia. Onko ihmisillä nykypäivänä tosiaan noin kummallisia tilanteita elämässään. Mun mielestä jonkinmoinen avoimuus ihmisessä on kivakin juttu.
- Anonyymi
Rakkautta ei hyvä todeta toiselle, ennen kuin tietää, et toinen on vastaanottavainen se kanssa.
- Anonyymi
No jos se tulee julki, tuskin tunnen julkisuuden vimmaa siitä huolimatta varattuun
Vanhoja epämääräsyyksiä, ehkä siellä onki jotain salattavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417969Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832