Avaa edes jotain, mies

Anonyymi

Haluaisitko kertoa?

Rakastan sinua. Kaikista huolimatta vieläkin.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin avata farkkujeni vetoketjun.

    • Anonyymi

      Kerro ikäsi, niin neuvotellaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ainakin minulla rakkaus riittää.

        -aloittajanainen-


    • Anonyymi

      Rakastan, rakastan

    • Anonyymi

      Mistä haluaisit minun kertovan? Tunteiden molemminpuolisuuden tiedätkin jo.

      • Anonyymi

        Millainen mieliala? Millainen tunnelma siellä? Miten arki sujuu? Kerro ihan mitä haluat.


      • Anonyymi

        Aina yhtä hauskat jutut sulla, aina sama leikki ja piiri pieni pyörii -- ja ne energiat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mieliala? Millainen tunnelma siellä? Miten arki sujuu? Kerro ihan mitä haluat.

        Ei mitään ihmeellistä elämässä. Ei alamäkiä, eikä ylämäkiä. Rauhallista elämistä vain ollut viime aikoina. Hyvissä tunnelmissa kohti syksyä ja talvea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ihmeellistä elämässä. Ei alamäkiä, eikä ylämäkiä. Rauhallista elämistä vain ollut viime aikoina. Hyvissä tunnelmissa kohti syksyä ja talvea.

        Ok. Hyvä juttu, että kaikki on hyvin.

        Kiva, kun tunnistit minut taas näiden kirjoitusten joukosta. Täällä on joukossa niin monenlaista kirjoittajaa, näin kauniisti ilmaistuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Hyvä juttu, että kaikki on hyvin.

        Kiva, kun tunnistit minut taas näiden kirjoitusten joukosta. Täällä on joukossa niin monenlaista kirjoittajaa, näin kauniisti ilmaistuna.

        Luoja paratkoon ihmiset teidän tyhmyyttänne ja idioottimaisuuttanne. Yksikään ei tiedä
        yhtään kuka sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja paratkoon ihmiset teidän tyhmyyttänne ja idioottimaisuuttanne. Yksikään ei tiedä
        yhtään kuka sinä olet.

        Ja sinä itse olet tyhmistä tyhmin, kun jaksat tulla tänne arvostelemaan mielestäsi tyhmien kirjoituksia. Etkö ymmärrä edes hävetä tyhmyyttäsi? Kuka oikeasti vähänkään viisas viitsii vaivautua arvostelemaan mielestään tyhmien kirjoituksia??? Olet siis ihan OIKEASTI TYHMÄ!!!


    • Haluaisin kuulla tuon entisen ihastukseni suusta. Hän ilmaisi selvästi haluavansa minua. Oli vaan niin monta asiaa sekaisin elämässä että jouduin torjumaan hänet. En halunnut sotkea häntä sotkuihini. Tykkäsin hänestä liikaa satuttaakseni häntä. Sitä päätöstä olen monesti katunut. Nyttemmin olen alkanut uskoa että elämässä asiat järjestyy aina jollain tavalla. En pelkää enää. Pitkä tie piti kulkea tämän oivaltamiseksi.

    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki minusta, jossa alottajan aika neutraaliin kysymykseen vaatataan ihan kummallisia. Onko ihmisillä nykypäivänä tosiaan noin kummallisia tilanteita elämässään. Mun mielestä jonkinmoinen avoimuus ihmisessä on kivakin juttu.

    • Anonyymi

      Rakkautta ei hyvä todeta toiselle, ennen kuin tietää, et toinen on vastaanottavainen se kanssa.

    • Anonyymi

      No jos se tulee julki, tuskin tunnen julkisuuden vimmaa siitä huolimatta varattuun

      Vanhoja epämääräsyyksiä, ehkä siellä onki jotain salattavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe