Xanor auttaa oikeasti ahdistukseen.
Xanor auttaa
10
69
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Mulla ei toiminut ollenkaan 😥
Niinhän ne narkkarit väittää
- Anonyymi
En ole narkkari. Minulla lääke määrättiin psykiatrin toimesta. Ahdistuin ja aloin saamaan paniikkihäiriökohtauksia naisystäväni jätettyä minut pitkän avoliiton jälkeen. Elämä meni pirstaleiksi silloin. Nyt pikkuhiljaa lääkettä on vähennetty ja olen alkanut näkemään jo maailman toisin silmin, enkä koe onneni olevan riippuvainen toisista ihmisistä. Avain onneen on löytynyt omasta itsestä ja harrastuksista ystävistä.
Anonyymi kirjoitti:
En ole narkkari. Minulla lääke määrättiin psykiatrin toimesta. Ahdistuin ja aloin saamaan paniikkihäiriökohtauksia naisystäväni jätettyä minut pitkän avoliiton jälkeen. Elämä meni pirstaleiksi silloin. Nyt pikkuhiljaa lääkettä on vähennetty ja olen alkanut näkemään jo maailman toisin silmin, enkä koe onneni olevan riippuvainen toisista ihmisistä. Avain onneen on löytynyt omasta itsestä ja harrastuksista ystävistä.
No koitahan jaksaa ja maailmaan on naisia täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu maailman huonoimmalta syyltä mennä täysin rikki naisten takia mutta näin valitettavasti on itsellekkin käynyt. No ehkä tästä vielä joskus toivun ja opin antamaan enemmän painoarvoa muille asioille elämässä?
Jätetty mies 30
- Anonyymi
Xanor on lääke ahdistukseen ja paniikkihäiriöön. Hyvä että se toimii sinulla ja että alat olla selvillä vesillä ja päästä elämän alkuun kiinni!
En ymmärrä miksi tämäntyyppisiin vaivoihin määrätyt lääkkeet tuomitaan niin voimakkaasti tietyiltä tahoilla? Sanotaan että se on myrkky yms. Kaikki lääkkeet ovat myrkkyä, väärin käytettynä. Sydänoireisiin käytetään mm. digitalista joka on voimakas myrkky, diabetekseen käytetty insuliini on hengenvaarallista väärin käytettynä, jopa ihan tavalliset vapaasti myytävät särkylääkkeet aiheuttavat suurtakin vahinkoa yliannoksina joitakin mainitakseni. Miksi psyyken hoitoon määrätyt lääkkeet herättävät niin suuria intohimoja?
Olisihan todella typerää ja tyhmää olla hoitamatta jopa invalidisoivaa masennusta, ahdistusta, paniikkihäiriötä jne. kun niihin on saatavana hoito! Tuhannet ihmiset pystyvät palaamaan työelämään, pitämään työpaikkansa, elämään normaalia siedettävää elämää lääkkeen avulla! Olisiko parempi jos nämä kaikki joutuisivat ennenaikaiselle eläkkeelle ja köyhyysloukkuun puhumattakaan valtavista inhimillisistä kärsimyksistä?
Miksi somaattisiin sairauksiin käytettävät lääkkeet ovat hyväksyttyjä, psyykenlääkkeet eivät?- Anonyymi
"oikein käytettynä. . .?
sittenhän mikä tahansa huume on x x x "oikein käytettynä". . .
vi##u, että ihmiset on tyhmiä, - huumelääkkeistäkö sanonta: "ei mene ihan omillaan" !
- Anonyymi
Itse pidän enemmän rivatrillistä, viime yönä tosin otin niin vähän vain 0,5 mg niin en edes saanut unta mut ei kauheasti ahdistanutkaan.
Jätetty mies 30 - Anonyymi
Xanoria käytin joskus viimeksi 7 vuotta sitten ja sain siitä kauheita rytmihäiriöitä ja lopulta halitsemattomia paniikkikohtauksia. Lopetin sitten Xanorin kokonaan.
Jätetty Mies 30
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353822Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2463419Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503180Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2662467En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251695Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261454Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2321403Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111295- 1201095
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu171065