Xanor auttaa oikeasti ahdistukseen.
Xanor auttaa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Mulla ei toiminut ollenkaan 😥
Niinhän ne narkkarit väittää
- Anonyymi
En ole narkkari. Minulla lääke määrättiin psykiatrin toimesta. Ahdistuin ja aloin saamaan paniikkihäiriökohtauksia naisystäväni jätettyä minut pitkän avoliiton jälkeen. Elämä meni pirstaleiksi silloin. Nyt pikkuhiljaa lääkettä on vähennetty ja olen alkanut näkemään jo maailman toisin silmin, enkä koe onneni olevan riippuvainen toisista ihmisistä. Avain onneen on löytynyt omasta itsestä ja harrastuksista ystävistä.
Anonyymi kirjoitti:
En ole narkkari. Minulla lääke määrättiin psykiatrin toimesta. Ahdistuin ja aloin saamaan paniikkihäiriökohtauksia naisystäväni jätettyä minut pitkän avoliiton jälkeen. Elämä meni pirstaleiksi silloin. Nyt pikkuhiljaa lääkettä on vähennetty ja olen alkanut näkemään jo maailman toisin silmin, enkä koe onneni olevan riippuvainen toisista ihmisistä. Avain onneen on löytynyt omasta itsestä ja harrastuksista ystävistä.
No koitahan jaksaa ja maailmaan on naisia täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu maailman huonoimmalta syyltä mennä täysin rikki naisten takia mutta näin valitettavasti on itsellekkin käynyt. No ehkä tästä vielä joskus toivun ja opin antamaan enemmän painoarvoa muille asioille elämässä?
Jätetty mies 30
- Anonyymi
Xanor on lääke ahdistukseen ja paniikkihäiriöön. Hyvä että se toimii sinulla ja että alat olla selvillä vesillä ja päästä elämän alkuun kiinni!
En ymmärrä miksi tämäntyyppisiin vaivoihin määrätyt lääkkeet tuomitaan niin voimakkaasti tietyiltä tahoilla? Sanotaan että se on myrkky yms. Kaikki lääkkeet ovat myrkkyä, väärin käytettynä. Sydänoireisiin käytetään mm. digitalista joka on voimakas myrkky, diabetekseen käytetty insuliini on hengenvaarallista väärin käytettynä, jopa ihan tavalliset vapaasti myytävät särkylääkkeet aiheuttavat suurtakin vahinkoa yliannoksina joitakin mainitakseni. Miksi psyyken hoitoon määrätyt lääkkeet herättävät niin suuria intohimoja?
Olisihan todella typerää ja tyhmää olla hoitamatta jopa invalidisoivaa masennusta, ahdistusta, paniikkihäiriötä jne. kun niihin on saatavana hoito! Tuhannet ihmiset pystyvät palaamaan työelämään, pitämään työpaikkansa, elämään normaalia siedettävää elämää lääkkeen avulla! Olisiko parempi jos nämä kaikki joutuisivat ennenaikaiselle eläkkeelle ja köyhyysloukkuun puhumattakaan valtavista inhimillisistä kärsimyksistä?
Miksi somaattisiin sairauksiin käytettävät lääkkeet ovat hyväksyttyjä, psyykenlääkkeet eivät?- Anonyymi
"oikein käytettynä. . .?
sittenhän mikä tahansa huume on x x x "oikein käytettynä". . .
vi##u, että ihmiset on tyhmiä, - huumelääkkeistäkö sanonta: "ei mene ihan omillaan" !
- Anonyymi
Itse pidän enemmän rivatrillistä, viime yönä tosin otin niin vähän vain 0,5 mg niin en edes saanut unta mut ei kauheasti ahdistanutkaan.
Jätetty mies 30 - Anonyymi
Xanoria käytin joskus viimeksi 7 vuotta sitten ja sain siitä kauheita rytmihäiriöitä ja lopulta halitsemattomia paniikkikohtauksia. Lopetin sitten Xanorin kokonaan.
Jätetty Mies 30
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091