Juuri huudettiin huutokaupassa yli 20000 euroa postimerkkikohteesta. Ei olla Suomessa köyhiä eikä kipeitä. Miksei noita rahoja olisi voinut laittaa vaikka humanitääriselle järjestölle taikka sijoittaa ilmastonmuutoksen torjuntaan tähtäävään toimintaan?
Vaan jos keräilijäkunta on iässä että kuollaan 10-20 vuoden sisällä, niin eipä tarvitse piitata tulevien sukupolvien ongelmista?
Auton hinta paperilappuun
6
762
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan sama koskee liki kaikkea keräilyä. Esim timantti on vain hiilenpalanen joka on sattumalta puhdas, eräät tahot maailmassa pitävät timanttien hinnat aivan epärealistisella tasolla mutta siitä huolimatta menevät kaupaksi.
Postimerkkien hinnat ovat vaihdelleet historian aikana todella paljon, on ollut romahduksia ja nousuja. Nyt näyttää siltä, että kallit kallistuvat ja halvat halpenevat.- Anonyymi
Vieläkö nousee tai romahtaa, kun postimerkkien käyttö loppuu.
- Anonyymi
Rahahan vain vaihtaa omistajaa, ei se mihinkään häviä. Ei sillä ostamattomuudella maailmaa pelasteta.
- Anonyymi
Ne jolla on rahaa niin käyttää sitä............... Uutena ostettu kalliimpi auto tiputtaa vuodessa tuon 20.000eur hintaansa. Tosi auto tiputtaa jo liikkestä ulos ajettaessa saman verran hintaansa.
Itse myin filatelian pois jokin aika sitten. Ei tarvi perikunnan myydä sitä.
https://historianet.fi/yhteiskunta/kauppa/tulppaanit-ensimmaisen-finanssikuplan-takana-1000205588- Anonyymi
Saitko paljon, oliko isokin kokoelma, elämäntyö, vai?
- Anonyymi
Hyvä myydä nyt. 10-15 vuoden päästä olisi saattanut olla jätepaperin arvoista, kun keräilijävaarit on hoitokodissa tai mullan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2345463Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233800Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182304Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852172Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1311173Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1221040- 34940
- 161817