Muutin vuokra-asuntoon, mistä saan sisäilmaoireita enkä pysty asumaan (oireet pahenivat niin, etten saa nukuttua) asunnossa. Nyt siis käytännössä asunnoton ja asiaa selvitetään. En ole mistään vuokra-asunnosta aiemmin saanut oireita enkä muutenkaan muualta kuin koulusta ja yhdestä työpaikasta.
Kauan kestää saada terveystarkastajan käynti asuntoon? Mietin, kauanko tämä asunnottomuuteni nyt kestää, sillä asiaan pitäisi saada jokin selvyys, ennen kuin mietitään määräaikaisen vuokrasopimuksen purkua ja voisin mahdollisesti muuttaa muualle. Vuokranantaja sinänsä ystävällinen ja ymmärtäväinen, henkinen jaksaminen on vain tässä tilanteessa aika vähissä.
Kunnan terveystarkastaja (Helsinki)
2
1090
Vastaukset
- Anonyymi
Teet ehdottomasti oikean ratkaisun siinä ettet ”sinnittele” asunnossa jos saat oireita! Eli jos sulla on oirehistoriaa eli altistumista jo koulusta ja yhdestä työpaikasta, niin kroppasi reagoi. Voimia tilanteeseen, älä lannistu.
Kannustustusta koska itse tuli sinniteltyå ja sairastuttua oikein kunnolla ja kylläpä kaduttaa tänä päivänä.
(Siihen kauanko kestää terveystarkastajan saaminen, en valitettavasti osaa vastata). "Muutin vuokra-asuntoon, mistä saan sisäilmaoireita enkä pysty asumaan (oireet pahenivat niin, etten saa nukuttua) asunnossa. Nyt siis käytännössä asunnoton ja asiaa selvitetään. En ole mistään vuokra-asunnosta aiemmin saanut oireita enkä muutenkaan muualta kuin koulusta ja yhdestä työpaikasta.
Kauan kestää saada terveystarkastajan käynti asuntoon? Mietin, kauanko tämä asunnottomuuteni nyt kestää, sillä asiaan pitäisi saada jokin selvyys, ennen kuin mietitään määräaikaisen vuokrasopimuksen purkua ja voisin mahdollisesti muuttaa muualle. Vuokranantaja sinänsä ystävällinen ja ymmärtäväinen, henkinen jaksaminen on vain tässä tilanteessa aika vähissä."
- Aloin vastata viestiisi, mutta olen vastaillut niin monia kertoja samanlaisiin, että postasin aiheelle kokonaan oman ketjunkin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16055561/vuokrasopimuksen-purku-ja-purkamisilmoitus-terveyshaitan-perusteella
Terveytesi ei palaudu välttämättä ennalleen altistumisen jälkeen, joten kannattaako pokkuroida mitään tai ketään. Et kai maksa asunnosta, jossa et voi asua? Vuokrasopimuksen purkamisen jälkeen ei tarvitse maksaa sentin hyrrääkään vuokraa enää, oli vuokrasopimus sitten määräaikainen tai toistaiseksi voimassa oleva.
Kyselit myös terveystarkastajasta, joka ainakin meillä oli Hesassa ympäristötarkastaja, josta ja kaikesta muustakin kurjia kokemuksiani https://tinyurl.com/yxmruwz4 tuolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416