Bibon läheisen ahdistus

Anonyymi

Kuusi yhteistä vuotta takana miehen kanssa, joka sai diagnoosin noin vuosi sitten, Sitä ennen pidin miestäni ihanana kusipäänä. Nyt lääkkeillä ja säännöllisillä tapaamisilla homma melko hyvin hoidossa, mikä onkin tosi hienoa. Meidän taival on ollut yhtä vuoristorataa...mies ihana ja huomaavainen, mutta yhtäkkinen tunnekylmyys ja suhteen päättyminen sanoihin: "en rakasta, enkä varmaan koskaan ole rakastanut" ja sitten alkoi aina juominen ja muiden naisten saalistus ja ehdokkaita riitti, sai heidät nopeasti koukkuun ja jätti kylmästi ilman selityksiä. Halusi palata aina muutaman viikon kuluttua luokseni, kuin piesty koira ja minä otin aina takaisin, en helposti, mutta otin kuitenkin, rakkaus ollut niin suurta. Tätä on tapahtunut suhteemme aikana noin viisi kertaa ja nämä siis tapahtunut ennen diagnoosia ja lääkitystä.
Ongelmana on nyt oma suhtautumiseni, analysoin lähes kokoajan , eleitä, ilmeitä ja sanomisia ja sanomatta jättämisiä. Minusta vahvasta ihmisestä on tullut ahdistunut huomionkipeä vässykkä, minkälainen en missään tapauksessa halua olla! Olen aina ollut vahva ja itsenäinen nainen. Olen ymmälläni omasta ajatusmaailmastani. Masennus ahdistus jne vuorottelee.

2

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttu tunne... Olin vuoden bibon kanssa. Hurmaava kerrassaan.. Osaa puhua pyörryksiin.. ERO jos erehdyin arvosteleen käytöstä JNE.. Sitten taas halutaan yrittää, kun ei uusi nainen olekkaan täydellinen. Ainoastaan ikuisesti hymyilevä aivokuollut varmaan pärjäisi kyseisen ihmisen kanssa. Ja kaikki syy on aina toisessa.. Kuinka minulle ei mikään riitä. Plää.. Plää. Olet vain häntä varten hänen ei tarvitse uhrautua sinun vuoksesi.. Tai jos uhrautuu.. Niin sillä on hintalappu.. Älytöntä itsekkyyttä.. Älkää pilatko elämäänne tällästen ihmisten kanssa.. Elämä on liian lyhyt pilattavaksi.

    • Anonyymi

      Itselläni täysin päinvastainen kokemus. Herkempää ja huomaavaisempaa miestä ei ole. Hän kyllä sortuu syyttämään itseään liikaa ja turhaan, varsinkin kun masis iskee. Takana viisi hienoa vuotta ❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe