Naisen oikeutta tytöille

Anonyymi

Millaista "naisen oiketutta" saavatkaan tyttövauvat, jotka abortoidaan, koska he olisivat olleet "rasitus".

14

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niih.... Onko alkiot sitte sun mielestä naisia... Kun ei ne ole vielä ees ihmisiä jotka elää ilman naisen elimiä. Aina se jo syntymätodistuksen saaneella on suurempi oikeus. Syntymättömällä vaikka niitä naisina pidätki ei ole vaan mahdollisuutta elää jos ei ole kehoa tai kohtua. Kellään ei ole oikeutta ilman lupaa tulla toisen kohtuun. Ei kukaan ole velvoitettu antaan elimiään toisen käyttöön muutenkaan. 🤔. Kaikista alkiosta tai sun mielestä "naisista", tuu muutenkaan ihmisiä. 🤪

      • Jadc.uva nyy.hcy ryn.ccy taas rieh.umassa täältäkin eb.ä miel.uisat viestit sens.uuriin..

        Minkä ihm.is oic.euden mukaan joku synt.ymä todistus oic.euddaa riisd.ämään muiden kaikki oic.eudet, perusdavin eli el.ämä mukaan lucien?
        Jokainen aic.uinen nainenkin on ollut joskus alc.io ja sic.iö.
        Lupa bes.iydyä cohd.uun annetaan siinä vaiheessa kun haar.ad lev.äydedään. Ja vaikkei olisi ollut vap.aa eht.oisestikaan, on jokaisella velv.ollisuus antaa toiselle el.in tärceää ap.ua jos vain coht.uullisessa määrin voi.


    • Anonyymi

      Ehkäisyä käyttämällä siittiö ei saa oikeutta tunkeutua munasoluun. Tiesitkö tämän? Käytä tuo sama energia ehkäisystä kirjoittamiseen, niin maailma pelastuu.

    • Aiheesta kannattaa kysyä kiinalaisilta, jotka puuhaa ovat harrastaneet. Varaa siis matka Kiinaan ja järjestäSINNE mielenosoitus. Onnea matkaan.

      • Anonyymi

        Suomessa abortoidaan vuosittain n. 5 000 tyttövauvaa. Kerro, kuinka he nauttivat "naisen oikeuksistaan" ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa abortoidaan vuosittain n. 5 000 tyttövauvaa. Kerro, kuinka he nauttivat "naisen oikeuksistaan" ?

        Tarkemmin ottaen on kyse sikiöistä. Vauva on se, joka ei tarvitse naisen elintoimintoja. Valitettavasti sikiöitä abortoituu itsestäänkin monin verroin enemmän kuin indusoidussa abortissa. Ne alkiot ei myöskään pääse nauttimaan naisen oikeuksista. Myöskään Raimo-niminen siittiö ei ottanut osumaa munasoluun kun oli kondomi tien tukkeena ja jäi nauttimatta koko ainutkertaisesta miehen elämästään mikä olisi ollut edessä. Tai Raili-parka joka jäi kiinnittymättä kohtuun kun käytettiin kierukkaa. Hänen ainutkertainen elämänsä ei päässyt hedelmöitystä pidemmälle. Voidaan antaa kaikille alkiovaiheessa oleville organismeille nimi ja inhimillistää ne erillisiksi ihmisiksi ja mitä ne eivät ole koska eivät elä naisen kohdusta erillisinä.

        Suuremmalla osalla maailman naisista ja tytöistä ei ole mitään oikeuksia synnyttyäänkään eli mistään "nauttimisesta" ei heidän elämässään ole kyse. Heidän tehtävänsä on vain olla miesten nauttimisen väline. Siihen syynä samat uskonnolliset näkemykset mitä täälläkin forumilla näkee perusteluina, mm. e-pillerin naisille tuomasta ikävästä seksuaalisesta vapaudesta, mikä ei naisille ole joidenkin mielestä samanlainen oikeus kuin se on miehille. Se on jutun pointti, koska jos olisi kyse abortista, uskikset tappelisivat kynsin hampain että kaikille saataisiin ehkäisy kuntoon. Asia onkin juuri päinvastoin: samat piirit mitkä on aborttia vastaan vastustaa myös ehkäisyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa abortoidaan vuosittain n. 5 000 tyttövauvaa. Kerro, kuinka he nauttivat "naisen oikeuksistaan" ?

        Vauvoja ei abortoida. Katso sieltä sanakirjastasi sanan "vauva" merkitys.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Tarkemmin ottaen on kyse sikiöistä. Vauva on se, joka ei tarvitse naisen elintoimintoja. Valitettavasti sikiöitä abortoituu itsestäänkin monin verroin enemmän kuin indusoidussa abortissa. Ne alkiot ei myöskään pääse nauttimaan naisen oikeuksista. Myöskään Raimo-niminen siittiö ei ottanut osumaa munasoluun kun oli kondomi tien tukkeena ja jäi nauttimatta koko ainutkertaisesta miehen elämästään mikä olisi ollut edessä. Tai Raili-parka joka jäi kiinnittymättä kohtuun kun käytettiin kierukkaa. Hänen ainutkertainen elämänsä ei päässyt hedelmöitystä pidemmälle. Voidaan antaa kaikille alkiovaiheessa oleville organismeille nimi ja inhimillistää ne erillisiksi ihmisiksi ja mitä ne eivät ole koska eivät elä naisen kohdusta erillisinä.

        Suuremmalla osalla maailman naisista ja tytöistä ei ole mitään oikeuksia synnyttyäänkään eli mistään "nauttimisesta" ei heidän elämässään ole kyse. Heidän tehtävänsä on vain olla miesten nauttimisen väline. Siihen syynä samat uskonnolliset näkemykset mitä täälläkin forumilla näkee perusteluina, mm. e-pillerin naisille tuomasta ikävästä seksuaalisesta vapaudesta, mikä ei naisille ole joidenkin mielestä samanlainen oikeus kuin se on miehille. Se on jutun pointti, koska jos olisi kyse abortista, uskikset tappelisivat kynsin hampain että kaikille saataisiin ehkäisy kuntoon. Asia onkin juuri päinvastoin: samat piirit mitkä on aborttia vastaan vastustaa myös ehkäisyä.

        Aborttiasiamies syytää telaketjufeminististä fuulaa.

        Aborttiasiamiehen hyökkäyksen kohteena ovat
        - äidit
        - lapset
        - länsimainen kulttuuri
        - ihmisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aborttiasiamies syytää telaketjufeminististä fuulaa.

        Aborttiasiamiehen hyökkäyksen kohteena ovat
        - äidit
        - lapset
        - länsimainen kulttuuri
        - ihmisyys.

        Älä jankuta vaan kerro: mikä taho ja missä määrittelee sikiön vauvaksi?

        IR


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Tarkemmin ottaen on kyse sikiöistä. Vauva on se, joka ei tarvitse naisen elintoimintoja. Valitettavasti sikiöitä abortoituu itsestäänkin monin verroin enemmän kuin indusoidussa abortissa. Ne alkiot ei myöskään pääse nauttimaan naisen oikeuksista. Myöskään Raimo-niminen siittiö ei ottanut osumaa munasoluun kun oli kondomi tien tukkeena ja jäi nauttimatta koko ainutkertaisesta miehen elämästään mikä olisi ollut edessä. Tai Raili-parka joka jäi kiinnittymättä kohtuun kun käytettiin kierukkaa. Hänen ainutkertainen elämänsä ei päässyt hedelmöitystä pidemmälle. Voidaan antaa kaikille alkiovaiheessa oleville organismeille nimi ja inhimillistää ne erillisiksi ihmisiksi ja mitä ne eivät ole koska eivät elä naisen kohdusta erillisinä.

        Suuremmalla osalla maailman naisista ja tytöistä ei ole mitään oikeuksia synnyttyäänkään eli mistään "nauttimisesta" ei heidän elämässään ole kyse. Heidän tehtävänsä on vain olla miesten nauttimisen väline. Siihen syynä samat uskonnolliset näkemykset mitä täälläkin forumilla näkee perusteluina, mm. e-pillerin naisille tuomasta ikävästä seksuaalisesta vapaudesta, mikä ei naisille ole joidenkin mielestä samanlainen oikeus kuin se on miehille. Se on jutun pointti, koska jos olisi kyse abortista, uskikset tappelisivat kynsin hampain että kaikille saataisiin ehkäisy kuntoon. Asia onkin juuri päinvastoin: samat piirit mitkä on aborttia vastaan vastustaa myös ehkäisyä.

        "Valitettavasti sikiöitä abortoituu itsestäänkin monin verroin enemmän kuin indusoidussa abortissa."

        .Noinkohan. Sikiövaihe alkaa rv10, ja tuolloin cesc.en men.on mahdollisuus on enää marginaalinen max. 2%. luokkaa.

        "Heidän tehtävänsä on vain olla miesten nauttimisen väline. "

        Muc.avuus se.csi rang.aistus vouhodd.aja taas balj.asdunut. Naisetko ei siis kskaan nauti secs.istä? Kummallisessa maailmassa el.ät.

        "uskikset tappelisivat kynsin hampain että kaikille saataisiin ehkäisy kuntoon"

        En tiedä usc.icsista, mutta ainakin me norm.aalit lasten suojelijat tietenkin kannatetaan hedelmöityksen estäviä ehk.äisyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jankuta vaan kerro: mikä taho ja missä määrittelee sikiön vauvaksi?

        IR

        Aborttiväki ei myönnä lapsen ihmisyyttä ja yrittää väittää abortoituja tyttövauvoja "sikiöiksi, alkioiksi, tsygooteiksi, solumöykyiksi, suolenpätkiksi, rotiksi" yms. Hallitukset toteavat tyttövauvoihin kohdistuvan mukavuusabortoinnin aiheuttaneen satojen miljooninen naisten "vajeen" ikäkohorteissa.

        Mukavuusaborttijärjestelmä on erityisesti tyttöjen ja naisten tuhoamisjärjestelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aborttiväki ei myönnä lapsen ihmisyyttä ja yrittää väittää abortoituja tyttövauvoja "sikiöiksi, alkioiksi, tsygooteiksi, solumöykyiksi, suolenpätkiksi, rotiksi" yms. Hallitukset toteavat tyttövauvoihin kohdistuvan mukavuusabortoinnin aiheuttaneen satojen miljooninen naisten "vajeen" ikäkohorteissa.

        Mukavuusaborttijärjestelmä on erityisesti tyttöjen ja naisten tuhoamisjärjestelmä.

        Et siis kykene vastaamaan kysymykseeni mitään järkevää. Ymmärrän.

        IR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis kykene vastaamaan kysymykseeni mitään järkevää. Ymmärrän.

        IR

        Et ymmärrä asemaasi ;)

        Valitan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä asemaasi ;)

        Valitan.

        MIKÄ se minun asemani mahtaa olla?

        Sellainen, että Sinulta ei saa kysyä mitään?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe