Alunperin AutoBild kestotestin piti olla kuten muillakin autoilla 100 tkm, mutta kun autossa ei havaittu yhtään ainoaa vikaa, ei siis ainoatakaan, päätettiin testiä jatkaa 50 tkm pätkissä kerrallaan niin kauan että edes yksi vika ilmaantuisi.
Mahdoton peli. Kehuvat testissä auton maasta taivaaseen. Kaikkien aikojen paras tulos kestotesteissä. Toyota Prius Hybrid.
Toyota Prius AutoBild 12/2019 kestotesti 150 tkm
10
150
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kaikki ominasuudet perseestä ja ruma ja ylihintainen kikkare.
- Anonyymi
Keskikulutus 5,9 l/100km.
- Anonyymi
Toyota Prius Phev kulutus 1,5 litraa sadalla, ei paha.
- Anonyymi
Sama juttu oli kahden Volkkarin kestotestit ei 100 tkm löytynyt vikoja, testiä jatketaan 150 tkm asti , eli ei mitään uutta auringon alla tuo Prius:in testi..
- Anonyymi
Lataus kotona, lataus marketissa, kulutus 0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu oli kahden Volkkarin kestotestit ei 100 tkm löytynyt vikoja, testiä jatketaan 150 tkm asti , eli ei mitään uutta auringon alla tuo Prius:in testi..
Ei pidä paikkaansa, sillä VW DSG vaihteisto hajoaa jo 50 tkm paikkeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Volkkari on jo uutena vikoja täynnä.
- Anonyymi
Ei ollut ainuttakaan vikaa. Kaikkien aikojen paras tulos:
https://www.autobild.de/artikel/toyota-prius-100.000-kilometer-dauertest-15449975.html
.- Anonyymi
Ominaisuuksia kuten kova melu ei voikaan korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ominaisuuksia kuten kova melu ei voikaan korjata.
Eipä ollut viime syksynä Golfissakaan mitään vikaa AutoBildin kestotestissä. loistava suoritus..Samoin keväällä Passat ei mitään ongelmia.. ja näissä autoissa on sentään melu ja ajo ominaisuudet kohdallaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082