Olikohan meidän välillä mitään muuta

Anonyymi

kuin oma mielikuvitus...

31

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tällainen ajatus?

    • Sitä mielikuvitustahan riitti niin pitkälle ja paljon, että jostainhan senkin on ollut kipinänsä otettava. Mun mielestä.

      • Anonyymi

        Nyt huutakaa jos tämä tyrkku tahnapimpero on jonkun kaivattu?


        Tahnapimpero ei saa itse vastailla että kaipaa. Se on kielletty


    • Anonyymi

      Oletko noin miettinyt joidenkin aiempien ketjujen perusteella? Liian toiveikasta, että olisi edes sama harha hänellä, vai mitäköhän nyt mietin itse. Mutta kyllä kai täällä ikävöidä voi silti. Se tunne ei mihinkään jätä, luulen :)

    • Anonyymi

      Ota asiasta selvää, ettei jää vaivaamaan.

      • Anonyymi

        Ei sellainen ole täällä tapana. Ihmiset vain kirjoittelevat tänne juoppohullun päiväkirjaan 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen ole täällä tapana. Ihmiset vain kirjoittelevat tänne juoppohullun päiväkirjaan 😏

        Ja mielenvikainen psykokologi yrittää aina vastailla :D


    • Anonyymi

      Oli.
      Oli kunnes tapoit kaiken kauniin väliltämme Tinder-jutullasi.
      En odota sinua enää käymään. Yritän sammuttaa kipinän ja nuolla haavani.
      Onnea sinulle ja halvalle tinder-löydöllesi.

      • Anonyymi

        Mä en jää oottaa v.3045 sitä suhdetta ja sexiä, siksi Tinder. Ja taisit loukata mua pahasti haukkumalla kaikkea. Se satutti. Jos on jotain kerrottavaa pyydän että tulet kertomaan kasvokkain. Tinder- ihmiset tuntuvat rohkeemmilta kohtasmaan kasvokkain. En mä silti kaikkia tapaa- kyllä timantti löytyy ellei ole jo löytynyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en jää oottaa v.3045 sitä suhdetta ja sexiä, siksi Tinder. Ja taisit loukata mua pahasti haukkumalla kaikkea. Se satutti. Jos on jotain kerrottavaa pyydän että tulet kertomaan kasvokkain. Tinder- ihmiset tuntuvat rohkeemmilta kohtasmaan kasvokkain. En mä silti kaikkia tapaa- kyllä timantti löytyy ellei ole jo löytynyt..

        Tinderistä et kyllä mitään timanttia tule koskaan löytämään. Panoseuraa vaan. Tinder on sekundan kierrätystä. Sopii sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä et kyllä mitään timanttia tule koskaan löytämään. Panoseuraa vaan. Tinder on sekundan kierrätystä. Sopii sulle.

        Oletko mustasukkainen? Naurettavaa, keskity omaan timanttiisi nyt vaan ja anna mun tehdä mitä haluan. Mitä se sua liikuttaa panenko ja kenen kanssa ja onko sekundaa vai ei? Ei pitäisi liikuttaa mitenkään. Sulla ei olisi mitään mahdollisuuksia ainakaan, niin alas en vajoa, olet osoittanut miten vähän kenestäkään oikeesti välität ja miten huonosti kohtelet.


    • Anonyymi

      Ne tunteet? Ajattelen, et jos omille tuntemuksille saa vastakaikua niin mielikuvituskin herää ja voi lähteä laukallekin? Olettamukset voi antaa lisä pontta omille ajatuksille toivomaansa suuntaan, mikä ei kuulosta hyvältä? Ainakaan silloin, jos tilanne päätyy toisin. Siksi monesti olisi hyvä puhua myös toisen kanssa, ettei myöhemmin tule yllätyksiä?

      Taustalla voi olla paljon asioita, minkä takia asiat polkee paikallaan eikä etene, niistä on turha ketään syyllistää? Puhumalla toisen kanssa välttyy monelta murheelta myöhemmin. Ehkä aika ei vaan ollut oikea tai syyt voivat olla monenlaisia? Monet asiat taustalla voivat vaikuttaa kummin päin vain, hyvin tai huonommin?

      Vaikka molemmilla olisi haluja olla yhdessä niin ilman puheita tuskin onnistuu? Väärinymmärryksetkin voivat vaikuttaa lopputulokseen. Tunteet, kun ovat pinnassa niin reakoinnitkin voivat olla vahvoja ja provosoitumiseenkin on mahdollisuus. Vaikeita asioita ja tuskin löytyy yhtä oikeaa vastausta, kaikki olemme ykslöitä ja käyttäydymme omalla tavalla. Meneekö ajatukset yksiin vai ristiin?

      • Anonyymi

        Juuri noin miten kerroit, olen sen itsekin kokenut. Ja puhumalla selviää moni asia, totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin miten kerroit, olen sen itsekin kokenut. Ja puhumalla selviää moni asia, totta.

        Aika vähiin vaan on se paljon mainostamasi puhuminen jäänyt.


    • Anonyymi

      Mietin niin monesti samaa. En tosiaan tiedä, välillä olen varma siitä että jotain oli, ihan oikeasti, mutta useimmiten järkeni sanoo että minä vain kuvittelin asioita, ja olen jo ihan riittävästi nolannut itseäni tyrkyttämällä seuraani. Järki kysyy myös, että mitä oikein luulin hänen minussa näkevän, enkä osaa vastata. Minä tiedän kyllä, olen niitä naisia joita kukaan ei lähesty kuin kolmen promillen humalassa.

    • Anonyymi

      luulen, että hän on jotenkin hukassa tällä hetkellä. Mutta useimmilla on niitä hetkiä ja hän kyllä selviää. Itsekin vähän hukassa, mutta se näkyy eri tavalla. Meidän kohtaaminen on ollut tyypillinen, näitä näkee ympärillä koko ajan. Niitä, joissa käsitellään omia tunteita se kaksi viikkoa, ja sitten tilanne saavuttaa pikku hiljaa normaalitilansa. Tietenkin, jos ihastuu hullusti tuntemattomaan ihmiseen, jonka näkee omien ihanteiden kautta, voi tippua johonkin pidemmäksi aikaa.

      • Anonyymi

        Onko sillä ajalla joku yläraja? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä ajalla joku yläraja? 🤔

        AI sillä, että ihastut tuntemattomaan, josta et tiedä, mitä se sulle tekee vai sillä normaalitilalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AI sillä, että ihastut tuntemattomaan, josta et tiedä, mitä se sulle tekee vai sillä normaalitilalla?

        No tuo, että tuntemattomaan ihastuu.


    • Anonyymi

      Yksi latistus ja kaksi vähättelyä.

    • Anonyymi

      Harmonia ja hyvä tahto oli.

      • Anonyymi

        Oletko Sinäkin mielenvikainen psykologi?


    • Anonyymi

      Telepatiaa on.

    • Anonyymi

      Alkuun oli muutakin, paljonkin,
      hänen kanssaan,
      kunnes ilkeys ja mitätöinti
      astuivat kuvaan.
      Silloin kaikki positiivinen muuttuu negatiiviseksi.

    • Anonyymi

      Sä et ollut kiinnostunut minusta. Sitä mietin, miksi.

    • Anonyymi

      Minulla tunteet ainakin olivat kuin roihu, suurin roihu mitä koskaan on ollut. Mutta koska en ottanut sinusta selvyyttä, se roihu hiipui. Palaa pelkkää tuhkakasaa enää.

      • Anonyymi

        Ei tuntematonta ihmistä kohtaan ole roihuja, ei pieniä eikä isoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuntematonta ihmistä kohtaan ole roihuja, ei pieniä eikä isoja.

        Miten hyvin sinun pitää tuntea ihminen, jotta roihu syntyy? Montako kuukautta, vuotta tai montako kymmentä vuotta? Etkö sä et tiedä kemioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hyvin sinun pitää tuntea ihminen, jotta roihu syntyy? Montako kuukautta, vuotta tai montako kymmentä vuotta? Etkö sä et tiedä kemioista?

        Nettipalstalla ei ole roihuja koska ketään ei näe eikä tunne. Tajuutko ? Kemiaa syntyy vasta kun näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettipalstalla ei ole roihuja koska ketään ei näe eikä tunne. Tajuutko ? Kemiaa syntyy vasta kun näkee.

        Mä oon kyl kokenut nettipalstallakin joitakii roihuja. IRL sen suurimman.


    • Anonyymi

      Ainakin minulla oli erääseen nuoreen naiseen. saattoi kyllä olla yksipuoleista tuo kiinnostus. vaikka välillä olin täällä positiivisia viestejäkin lukevinanani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe