Olikohan meidän välillä mitään muuta

Anonyymi

kuin oma mielikuvitus...

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tällainen ajatus?

    • Sitä mielikuvitustahan riitti niin pitkälle ja paljon, että jostainhan senkin on ollut kipinänsä otettava. Mun mielestä.

      • Anonyymi

        Nyt huutakaa jos tämä tyrkku tahnapimpero on jonkun kaivattu?


        Tahnapimpero ei saa itse vastailla että kaipaa. Se on kielletty


    • Anonyymi

      Oletko noin miettinyt joidenkin aiempien ketjujen perusteella? Liian toiveikasta, että olisi edes sama harha hänellä, vai mitäköhän nyt mietin itse. Mutta kyllä kai täällä ikävöidä voi silti. Se tunne ei mihinkään jätä, luulen :)

    • Anonyymi

      Ota asiasta selvää, ettei jää vaivaamaan.

      • Anonyymi

        Ei sellainen ole täällä tapana. Ihmiset vain kirjoittelevat tänne juoppohullun päiväkirjaan 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen ole täällä tapana. Ihmiset vain kirjoittelevat tänne juoppohullun päiväkirjaan 😏

        Ja mielenvikainen psykokologi yrittää aina vastailla :D


    • Anonyymi

      Oli.
      Oli kunnes tapoit kaiken kauniin väliltämme Tinder-jutullasi.
      En odota sinua enää käymään. Yritän sammuttaa kipinän ja nuolla haavani.
      Onnea sinulle ja halvalle tinder-löydöllesi.

      • Anonyymi

        Mä en jää oottaa v.3045 sitä suhdetta ja sexiä, siksi Tinder. Ja taisit loukata mua pahasti haukkumalla kaikkea. Se satutti. Jos on jotain kerrottavaa pyydän että tulet kertomaan kasvokkain. Tinder- ihmiset tuntuvat rohkeemmilta kohtasmaan kasvokkain. En mä silti kaikkia tapaa- kyllä timantti löytyy ellei ole jo löytynyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en jää oottaa v.3045 sitä suhdetta ja sexiä, siksi Tinder. Ja taisit loukata mua pahasti haukkumalla kaikkea. Se satutti. Jos on jotain kerrottavaa pyydän että tulet kertomaan kasvokkain. Tinder- ihmiset tuntuvat rohkeemmilta kohtasmaan kasvokkain. En mä silti kaikkia tapaa- kyllä timantti löytyy ellei ole jo löytynyt..

        Tinderistä et kyllä mitään timanttia tule koskaan löytämään. Panoseuraa vaan. Tinder on sekundan kierrätystä. Sopii sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä et kyllä mitään timanttia tule koskaan löytämään. Panoseuraa vaan. Tinder on sekundan kierrätystä. Sopii sulle.

        Oletko mustasukkainen? Naurettavaa, keskity omaan timanttiisi nyt vaan ja anna mun tehdä mitä haluan. Mitä se sua liikuttaa panenko ja kenen kanssa ja onko sekundaa vai ei? Ei pitäisi liikuttaa mitenkään. Sulla ei olisi mitään mahdollisuuksia ainakaan, niin alas en vajoa, olet osoittanut miten vähän kenestäkään oikeesti välität ja miten huonosti kohtelet.


    • Anonyymi

      Ne tunteet? Ajattelen, et jos omille tuntemuksille saa vastakaikua niin mielikuvituskin herää ja voi lähteä laukallekin? Olettamukset voi antaa lisä pontta omille ajatuksille toivomaansa suuntaan, mikä ei kuulosta hyvältä? Ainakaan silloin, jos tilanne päätyy toisin. Siksi monesti olisi hyvä puhua myös toisen kanssa, ettei myöhemmin tule yllätyksiä?

      Taustalla voi olla paljon asioita, minkä takia asiat polkee paikallaan eikä etene, niistä on turha ketään syyllistää? Puhumalla toisen kanssa välttyy monelta murheelta myöhemmin. Ehkä aika ei vaan ollut oikea tai syyt voivat olla monenlaisia? Monet asiat taustalla voivat vaikuttaa kummin päin vain, hyvin tai huonommin?

      Vaikka molemmilla olisi haluja olla yhdessä niin ilman puheita tuskin onnistuu? Väärinymmärryksetkin voivat vaikuttaa lopputulokseen. Tunteet, kun ovat pinnassa niin reakoinnitkin voivat olla vahvoja ja provosoitumiseenkin on mahdollisuus. Vaikeita asioita ja tuskin löytyy yhtä oikeaa vastausta, kaikki olemme ykslöitä ja käyttäydymme omalla tavalla. Meneekö ajatukset yksiin vai ristiin?

      • Anonyymi

        Juuri noin miten kerroit, olen sen itsekin kokenut. Ja puhumalla selviää moni asia, totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin miten kerroit, olen sen itsekin kokenut. Ja puhumalla selviää moni asia, totta.

        Aika vähiin vaan on se paljon mainostamasi puhuminen jäänyt.


    • Anonyymi

      Mietin niin monesti samaa. En tosiaan tiedä, välillä olen varma siitä että jotain oli, ihan oikeasti, mutta useimmiten järkeni sanoo että minä vain kuvittelin asioita, ja olen jo ihan riittävästi nolannut itseäni tyrkyttämällä seuraani. Järki kysyy myös, että mitä oikein luulin hänen minussa näkevän, enkä osaa vastata. Minä tiedän kyllä, olen niitä naisia joita kukaan ei lähesty kuin kolmen promillen humalassa.

    • Anonyymi

      luulen, että hän on jotenkin hukassa tällä hetkellä. Mutta useimmilla on niitä hetkiä ja hän kyllä selviää. Itsekin vähän hukassa, mutta se näkyy eri tavalla. Meidän kohtaaminen on ollut tyypillinen, näitä näkee ympärillä koko ajan. Niitä, joissa käsitellään omia tunteita se kaksi viikkoa, ja sitten tilanne saavuttaa pikku hiljaa normaalitilansa. Tietenkin, jos ihastuu hullusti tuntemattomaan ihmiseen, jonka näkee omien ihanteiden kautta, voi tippua johonkin pidemmäksi aikaa.

      • Anonyymi

        Onko sillä ajalla joku yläraja? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä ajalla joku yläraja? 🤔

        AI sillä, että ihastut tuntemattomaan, josta et tiedä, mitä se sulle tekee vai sillä normaalitilalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AI sillä, että ihastut tuntemattomaan, josta et tiedä, mitä se sulle tekee vai sillä normaalitilalla?

        No tuo, että tuntemattomaan ihastuu.


    • Anonyymi

      Yksi latistus ja kaksi vähättelyä.

    • Anonyymi

      Harmonia ja hyvä tahto oli.

      • Anonyymi

        Oletko Sinäkin mielenvikainen psykologi?


    • Anonyymi

      Telepatiaa on.

    • Anonyymi

      Alkuun oli muutakin, paljonkin,
      hänen kanssaan,
      kunnes ilkeys ja mitätöinti
      astuivat kuvaan.
      Silloin kaikki positiivinen muuttuu negatiiviseksi.

    • Anonyymi

      Sä et ollut kiinnostunut minusta. Sitä mietin, miksi.

    • Anonyymi

      Minulla tunteet ainakin olivat kuin roihu, suurin roihu mitä koskaan on ollut. Mutta koska en ottanut sinusta selvyyttä, se roihu hiipui. Palaa pelkkää tuhkakasaa enää.

      • Anonyymi

        Ei tuntematonta ihmistä kohtaan ole roihuja, ei pieniä eikä isoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuntematonta ihmistä kohtaan ole roihuja, ei pieniä eikä isoja.

        Miten hyvin sinun pitää tuntea ihminen, jotta roihu syntyy? Montako kuukautta, vuotta tai montako kymmentä vuotta? Etkö sä et tiedä kemioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hyvin sinun pitää tuntea ihminen, jotta roihu syntyy? Montako kuukautta, vuotta tai montako kymmentä vuotta? Etkö sä et tiedä kemioista?

        Nettipalstalla ei ole roihuja koska ketään ei näe eikä tunne. Tajuutko ? Kemiaa syntyy vasta kun näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettipalstalla ei ole roihuja koska ketään ei näe eikä tunne. Tajuutko ? Kemiaa syntyy vasta kun näkee.

        Mä oon kyl kokenut nettipalstallakin joitakii roihuja. IRL sen suurimman.


    • Anonyymi

      Ainakin minulla oli erääseen nuoreen naiseen. saattoi kyllä olla yksipuoleista tuo kiinnostus. vaikka välillä olin täällä positiivisia viestejäkin lukevinanani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe