kuin oma mielikuvitus...
Olikohan meidän välillä mitään muuta
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tällainen ajatus?
Sitä mielikuvitustahan riitti niin pitkälle ja paljon, että jostainhan senkin on ollut kipinänsä otettava. Mun mielestä.
- Anonyymi
Nyt huutakaa jos tämä tyrkku tahnapimpero on jonkun kaivattu?
Tahnapimpero ei saa itse vastailla että kaipaa. Se on kielletty
- Anonyymi
Oletko noin miettinyt joidenkin aiempien ketjujen perusteella? Liian toiveikasta, että olisi edes sama harha hänellä, vai mitäköhän nyt mietin itse. Mutta kyllä kai täällä ikävöidä voi silti. Se tunne ei mihinkään jätä, luulen :)
- Anonyymi
Ota asiasta selvää, ettei jää vaivaamaan.
- Anonyymi
Ei sellainen ole täällä tapana. Ihmiset vain kirjoittelevat tänne juoppohullun päiväkirjaan 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellainen ole täällä tapana. Ihmiset vain kirjoittelevat tänne juoppohullun päiväkirjaan 😏
Ja mielenvikainen psykokologi yrittää aina vastailla :D
- Anonyymi
Oli.
Oli kunnes tapoit kaiken kauniin väliltämme Tinder-jutullasi.
En odota sinua enää käymään. Yritän sammuttaa kipinän ja nuolla haavani.
Onnea sinulle ja halvalle tinder-löydöllesi.- Anonyymi
Mä en jää oottaa v.3045 sitä suhdetta ja sexiä, siksi Tinder. Ja taisit loukata mua pahasti haukkumalla kaikkea. Se satutti. Jos on jotain kerrottavaa pyydän että tulet kertomaan kasvokkain. Tinder- ihmiset tuntuvat rohkeemmilta kohtasmaan kasvokkain. En mä silti kaikkia tapaa- kyllä timantti löytyy ellei ole jo löytynyt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en jää oottaa v.3045 sitä suhdetta ja sexiä, siksi Tinder. Ja taisit loukata mua pahasti haukkumalla kaikkea. Se satutti. Jos on jotain kerrottavaa pyydän että tulet kertomaan kasvokkain. Tinder- ihmiset tuntuvat rohkeemmilta kohtasmaan kasvokkain. En mä silti kaikkia tapaa- kyllä timantti löytyy ellei ole jo löytynyt..
Tinderistä et kyllä mitään timanttia tule koskaan löytämään. Panoseuraa vaan. Tinder on sekundan kierrätystä. Sopii sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderistä et kyllä mitään timanttia tule koskaan löytämään. Panoseuraa vaan. Tinder on sekundan kierrätystä. Sopii sulle.
Oletko mustasukkainen? Naurettavaa, keskity omaan timanttiisi nyt vaan ja anna mun tehdä mitä haluan. Mitä se sua liikuttaa panenko ja kenen kanssa ja onko sekundaa vai ei? Ei pitäisi liikuttaa mitenkään. Sulla ei olisi mitään mahdollisuuksia ainakaan, niin alas en vajoa, olet osoittanut miten vähän kenestäkään oikeesti välität ja miten huonosti kohtelet.
- Anonyymi
Ne tunteet? Ajattelen, et jos omille tuntemuksille saa vastakaikua niin mielikuvituskin herää ja voi lähteä laukallekin? Olettamukset voi antaa lisä pontta omille ajatuksille toivomaansa suuntaan, mikä ei kuulosta hyvältä? Ainakaan silloin, jos tilanne päätyy toisin. Siksi monesti olisi hyvä puhua myös toisen kanssa, ettei myöhemmin tule yllätyksiä?
Taustalla voi olla paljon asioita, minkä takia asiat polkee paikallaan eikä etene, niistä on turha ketään syyllistää? Puhumalla toisen kanssa välttyy monelta murheelta myöhemmin. Ehkä aika ei vaan ollut oikea tai syyt voivat olla monenlaisia? Monet asiat taustalla voivat vaikuttaa kummin päin vain, hyvin tai huonommin?
Vaikka molemmilla olisi haluja olla yhdessä niin ilman puheita tuskin onnistuu? Väärinymmärryksetkin voivat vaikuttaa lopputulokseen. Tunteet, kun ovat pinnassa niin reakoinnitkin voivat olla vahvoja ja provosoitumiseenkin on mahdollisuus. Vaikeita asioita ja tuskin löytyy yhtä oikeaa vastausta, kaikki olemme ykslöitä ja käyttäydymme omalla tavalla. Meneekö ajatukset yksiin vai ristiin?- Anonyymi
Juuri noin miten kerroit, olen sen itsekin kokenut. Ja puhumalla selviää moni asia, totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin miten kerroit, olen sen itsekin kokenut. Ja puhumalla selviää moni asia, totta.
Aika vähiin vaan on se paljon mainostamasi puhuminen jäänyt.
- Anonyymi
Mietin niin monesti samaa. En tosiaan tiedä, välillä olen varma siitä että jotain oli, ihan oikeasti, mutta useimmiten järkeni sanoo että minä vain kuvittelin asioita, ja olen jo ihan riittävästi nolannut itseäni tyrkyttämällä seuraani. Järki kysyy myös, että mitä oikein luulin hänen minussa näkevän, enkä osaa vastata. Minä tiedän kyllä, olen niitä naisia joita kukaan ei lähesty kuin kolmen promillen humalassa.
- Anonyymi
luulen, että hän on jotenkin hukassa tällä hetkellä. Mutta useimmilla on niitä hetkiä ja hän kyllä selviää. Itsekin vähän hukassa, mutta se näkyy eri tavalla. Meidän kohtaaminen on ollut tyypillinen, näitä näkee ympärillä koko ajan. Niitä, joissa käsitellään omia tunteita se kaksi viikkoa, ja sitten tilanne saavuttaa pikku hiljaa normaalitilansa. Tietenkin, jos ihastuu hullusti tuntemattomaan ihmiseen, jonka näkee omien ihanteiden kautta, voi tippua johonkin pidemmäksi aikaa.
- Anonyymi
Onko sillä ajalla joku yläraja? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä ajalla joku yläraja? 🤔
AI sillä, että ihastut tuntemattomaan, josta et tiedä, mitä se sulle tekee vai sillä normaalitilalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AI sillä, että ihastut tuntemattomaan, josta et tiedä, mitä se sulle tekee vai sillä normaalitilalla?
No tuo, että tuntemattomaan ihastuu.
- Anonyymi
Yksi latistus ja kaksi vähättelyä.
- Anonyymi
Harmonia ja hyvä tahto oli.
- Anonyymi
Oletko Sinäkin mielenvikainen psykologi?
- Anonyymi
Telepatiaa on.
- Anonyymi
Alkuun oli muutakin, paljonkin,
hänen kanssaan,
kunnes ilkeys ja mitätöinti
astuivat kuvaan.
Silloin kaikki positiivinen muuttuu negatiiviseksi. - Anonyymi
Sä et ollut kiinnostunut minusta. Sitä mietin, miksi.
- Anonyymi
Minulla tunteet ainakin olivat kuin roihu, suurin roihu mitä koskaan on ollut. Mutta koska en ottanut sinusta selvyyttä, se roihu hiipui. Palaa pelkkää tuhkakasaa enää.
- Anonyymi
Ei tuntematonta ihmistä kohtaan ole roihuja, ei pieniä eikä isoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuntematonta ihmistä kohtaan ole roihuja, ei pieniä eikä isoja.
Miten hyvin sinun pitää tuntea ihminen, jotta roihu syntyy? Montako kuukautta, vuotta tai montako kymmentä vuotta? Etkö sä et tiedä kemioista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hyvin sinun pitää tuntea ihminen, jotta roihu syntyy? Montako kuukautta, vuotta tai montako kymmentä vuotta? Etkö sä et tiedä kemioista?
Nettipalstalla ei ole roihuja koska ketään ei näe eikä tunne. Tajuutko ? Kemiaa syntyy vasta kun näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettipalstalla ei ole roihuja koska ketään ei näe eikä tunne. Tajuutko ? Kemiaa syntyy vasta kun näkee.
Mä oon kyl kokenut nettipalstallakin joitakii roihuja. IRL sen suurimman.
- Anonyymi
Ainakin minulla oli erääseen nuoreen naiseen. saattoi kyllä olla yksipuoleista tuo kiinnostus. vaikka välillä olin täällä positiivisia viestejäkin lukevinanani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185