Olen ajanut ns. premiumautoja jo toistakymmentä vuotta, mutta vasta tänään
silmäni aukesivat, kun kuulin mitä tuulilasinsulat MB W212 -15 Face liftiin maksavat.
Kävi nimittäin ilmi, että 03/2014 jälkeen tuotannossa on jostain syystä siirrytty käyttämään sulkatyyppiä, jota ei liene kovinkaan monessa autossa käytössä.
Tämä erikoisella kiinnityksellä varustettu Bosch-sulkapari maksaa nimittäin € 99,- !
Summalla saa jo n. 70 l dieseliä!
Uusi sulkatyyppi on lisäksi hankala asentaa, sateessa sen asentamista ei kannata edes yrittää, on sen verran tiukka ja takerteleekin.
En ymmärrä, miksi edellisessä mallissa (W211) käytössä olleesta ja nykyään jo monessa muussakin automerkissä käytetystä ja erinomaiseksi osoittuneesta pikakiinnitteisestä sulkatyypistä luovuttiin.
Uusi on selvästi huonompi!
Voi vain toivoa, että joku muu valmistaja ryhtyy valmistamaan vastaavanlaisia, merkiiliikettä en voi käyttää, koska en asu Eirassa enkä Kaivopuistossa.
Merkkiliikkeen varaosahinnottelu.
0
52
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493