Autokorjaamo Kai Alanko Turku

Anonyymi

Jeesus mikä flatka! En sitten vähään aikaan ole saanut yhtä ylimielistä palvelua vähään aikaan. Omistaja krapulassa (sekaisin) vai!!?? Sanoi että antaa hei olla, menen jonnekkin muualle.

10

5979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti voi olla hyviäkin kokemuksia, mutta myös huonoja.
      Moni ei vie autoaan sen takia, että kyseinen yritys on haettu konkursiin ja moni pelkää, että se vaikuttaa hieman toimintaan esimerkiksi takuuasiat jää hoitamatta.
      Moni myös pelkää, että maksetut osat eivät olee enää maksajan eli asiakkaan omaisuutta, kun konkurssipesä haalii kaiken itselleen.

      Autokorjaamo Alanko Kai Oy, Turku, Y-tunnus: 22236217
      Luottotietomerkintöjä 56 kpl, viimeisin, KHV-Velkojan jättämä konkurssihakemus
      Tuorein konkurssi-/saneeraustieto KHV 26.04.2021

      Myös sarjassa oleva uudempi yritys on haettu konkurssiin ja moni pelkää, että tässä olisi tuplasti pelättävää. Itse en arvioi yrityksiä konkurssien mukaan, vaikka takuutkin jäisi hoitamatta.

      Auto Alanko Oy, Turku, Y-tunnus: 31120873
      01.03.2021 KHV Verohallinto
      Velkojan jättämä konkurssihakemus
      Tuorein konkurssi-/saneeraustieto KHV 01.03.2021

    • Anonyymi

      Se on hyvä , et asiakkaat on aina täydellisiä !! Puhun nyt ulkopuolisena .. aina kitistään jostain . Kaikki me ollaan ihmisiä , meillä on huonoja ja hyviä päiviä ? Te jotka , ette ymmärrä autoista mitään , nii turha huudella missään mitää , miten on palveltu tms !! Itse tiedän työnjohtajana sen , et jos asiakas ei ymmärrä / luota palveluun , nii sit haukutaan pystyyn. Mikäs mahtaa anonyymi olla sun ammatti ?? Insinööri 😂?

    • Anonyymi

      En nyt tiedä tajusinko oikein, mutta jos neuvoi sinua viemään autosi jonnekin muualle, niin ehkä se oli hyvä vaan, jos kerran totesi ettei pysty hommaa hoitamaan. Huonompi vaihtoehto olisi, että koittaa pari viikkoa räplätä jotain, eikä saa autoa kuntoon, ja pistää vielä parin tonnin laskun perään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Monella oli renkaat tuolla säilytyksessä. Onkohan joku saanut omansa takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella oli renkaat tuolla säilytyksessä. Onkohan joku saanut omansa takaisin?

        Rengas Turusta soitettiin, että mun renkaat ovat heillä....


    • Anonyymi

      Jo olikin aika Alangon mennä konkurssiin. Autokorjaamoissa on paljon ylimielisiä ja toheloita, mutta Alanko on ollut kokemistani toivottomin. Rikkoivat autoni eivätkä välittäneet edes kuluttajariitalautakuaan yksimielisestä päätöksestä, jonka mukaan korjaamon olisi kuulunut korvata aiheuttamansa vahinko.

    • Anonyymi

      Taitaa olla samoja omistajia kuin Eu Moottorituonti Oy:llä, joka vei minulta rahat.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että samoja omistajia?
        Onko Alanko Kai avaamassa uutta korjaamoa taas?


    • Anonyymi

      Älä eksy ainakaan TL-Motorsiin raisioon, palvelu juuri samanlaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      792
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      710
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe