Onko OAJ ikinä auttanut sinua työsuhdeasioissa.

Anonyymi

Jos ei niin haluan tietää.

7

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lyön jäsenyyteni vetoa ettei mitään apua irtoa:

• Anonyymi

Perun puheeni sivut ovat vaikeaselkoiset sieltä löytyy lakimiesten suorat numerot, joilla voi valittaa.

• Anonyymi

lakimiehet tai toimisto ei vastaa kyselyihin eikä puheluihin

• Anonyymi

Eivät ole. Olen ketjutettuna määräaikaisena viidettä vuotta. Samassa koulussa on myös minua pidemmin pidettyjä ketjutettuja määräaikaisia. OAJ:ta ei voisi vähempää kiinnostaa jäsenistön asiat.

Veturimiesten liitto menee lakkoon tekstarien takia. OAJ sen sijaan sorvaa kuntatyönantajan kanssa jäseniään kyykyttäviä työehtosopimuksia.

Sellainen ammattiliiton irvikuva.

• Anonyymi

OAJ ei auta tavallisia opettajia - päinvastoin. OAJ:ssa on jäseninä työnantajan edustajia, rehtoreita ja koulutuspäälliköitä. Vesittävät joka neuvottelukierroksella tavallisten opettajien toiveet ja palkat ovat jopa laskeneet.

Rehtorien ja koulutuspäälliköiden jäsenyys on OAJ:lle tärkeämpää kuin tavallisten opettajien. Tavallisilta opettajilta kelpaavat jäsenmaksut, mutta heidän etujaan ei OAJ aja.

• Anonyymi

Nimenomaan rehtoreita OAJ ei auta. Rehtorien TVA:ta laiminlyödään monissa kunnissa ja työn määrä on valtava. Opettajille yleensä on sorvattu jonkinlaiset TVA hinnat, mutta rehtoreille ei ole edes kriteereitä. Asian voi viedä liittoon, mutta ilmeisesti asian ajaminen kestää 30 vuotta, jos sittenkään selviää...

• Anonyymi

OAJ n johto ajaa vain omaa etuaan ja tarkoitan puheenjohtajaa,
        Äijä siirtelee maaleja omien tarpeidensa ja tavoitteidensa mukaan. Haukkuu ja solvaa muita työnyekijöit()metsä teollisuus ja sairaanhoitajat). Täysin ns munaton ukko.
        OAJ n pj n palkko suurin ay johtajista mutta mitään se ei saa aikaan.Sentin palkankorotuksella nimi paperiin ja hehkutus "teimme hyvän sopimuksen"Omaa etuaan osaa ajaa ja muita haukkua ja solvata.Omillas olet et saa liitolta etkä kassalta apuja,Siksi erosin oaj stä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe