Alku vähän tuntui epärealistiselta (eihän tämä dokumentti tietysti olekaan) esim. appiukon luona käynti.
Sitten parani: Matti Ristinen ja Tiina Lymi näyttelivät oikein hienosti roolinsa.
Yksi suuri puute ainakin minun mielestä: Kappale Viisitoista Kesää, yksi hänen yksi suurimmista hiteistä, ei soinut muistaakseni ollenkaan, miksiköhän?
Maanantain näytöksen lopussa joku alkoi taputtaa oman kylän pojan kunniaksi, minä ja muu yleisö liityimme mukaan!
Olen Suomalainen
Anonyymi
1
321
Vastaukset 1
- Anonyymi
Minua ärsytti suunnattomasti että edes nuori Kartsa ei puhunut savoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411947Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051098
- 102928
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511