Abbalta ei tule uutta albumia koska se olisi Benny Anderssonin mukaan ehdottomasti väärin.Ei taida olla niin paljon uusia kappaleitakaan kirjoitettuna että albumin mitta täyttyisi,kahdeksan on varmaankin valmiina mutta läpäisevätkö ne Bennyn ja Björnin tunnetusti tiukan seulan,no sen näkee ensi vuonna että kuinka monta ihka uutta ABBA-Biisiä näkee lopulta päivänvalon.
Abbalta ei uutta albumia
4
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Kolme uutta ABBA-biisiä niiden kahden lisäksi on tulossa ja kokonainen albumikin on mahdollinen,joten tuo edellinen kirjoitus sen osalta ei pidä paikkaansa.On se ihmeellistä että ihkauutta Abbaa tulee kuunneltavaksemme,jokainen voi sitten antaa niistä oman arvionsa.Hyvää kannattaa aina odottaa,minulla on muuten se Abban Wembley-Areenalla äänitetty livealbumi jolla on harvinainen kappale I'm Still Alive jonka Agnetha laulaa.Mahtavaa Wonderbra.
- Anonyymi
Nyt oli asiantuntija liikkeellä jo 2019. Niin vain kävi, että taisi niitä uusia kappaleita kuitenkin syntyä jo 2019 albumillisen verran (comebackinhan piti alunperin tapahtua jo 2019 - 2020). Nyt on sitten 2 ensimmäistä kappaletta kuultu ja koko albumi ilmestyy marraskuussa.
- Anonyymi
Höpöä. Marraskuun 5. päivänä ABBA julkaiseen Voyage-nimisen levyn, jossa on 10 kpl uusia kappaleita. Nyt olen kuunnellut ne kaksi uutta jotka on paljastettu. Taattua laadukasta ABBA:aa.
Kyllä on edelleen eläkeikäisillä abbalaisilla hieman eri tason ääni ja melodiaosaaminen vs. nykyajan nuoret teinityttöäänellä ulisevat naiset ja täysin laulutaidottomat miesartistit, näitä ovat mm. Maija Vilkkumaa, Haloo Helsinki, Juha Tapio, Paula Vesala. Nuo voisivat mennä vaikka rakennustöihin....- Anonyymi
Abba ihana, se osaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014398Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743691136- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83863- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806