Abbalta ei tule uutta albumia koska se olisi Benny Anderssonin mukaan ehdottomasti väärin.Ei taida olla niin paljon uusia kappaleitakaan kirjoitettuna että albumin mitta täyttyisi,kahdeksan on varmaankin valmiina mutta läpäisevätkö ne Bennyn ja Björnin tunnetusti tiukan seulan,no sen näkee ensi vuonna että kuinka monta ihka uutta ABBA-Biisiä näkee lopulta päivänvalon.
Abbalta ei uutta albumia
4
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Kolme uutta ABBA-biisiä niiden kahden lisäksi on tulossa ja kokonainen albumikin on mahdollinen,joten tuo edellinen kirjoitus sen osalta ei pidä paikkaansa.On se ihmeellistä että ihkauutta Abbaa tulee kuunneltavaksemme,jokainen voi sitten antaa niistä oman arvionsa.Hyvää kannattaa aina odottaa,minulla on muuten se Abban Wembley-Areenalla äänitetty livealbumi jolla on harvinainen kappale I'm Still Alive jonka Agnetha laulaa.Mahtavaa Wonderbra.
- Anonyymi
Nyt oli asiantuntija liikkeellä jo 2019. Niin vain kävi, että taisi niitä uusia kappaleita kuitenkin syntyä jo 2019 albumillisen verran (comebackinhan piti alunperin tapahtua jo 2019 - 2020). Nyt on sitten 2 ensimmäistä kappaletta kuultu ja koko albumi ilmestyy marraskuussa.
- Anonyymi
Höpöä. Marraskuun 5. päivänä ABBA julkaiseen Voyage-nimisen levyn, jossa on 10 kpl uusia kappaleita. Nyt olen kuunnellut ne kaksi uutta jotka on paljastettu. Taattua laadukasta ABBA:aa.
Kyllä on edelleen eläkeikäisillä abbalaisilla hieman eri tason ääni ja melodiaosaaminen vs. nykyajan nuoret teinityttöäänellä ulisevat naiset ja täysin laulutaidottomat miesartistit, näitä ovat mm. Maija Vilkkumaa, Haloo Helsinki, Juha Tapio, Paula Vesala. Nuo voisivat mennä vaikka rakennustöihin....- Anonyymi
Abba ihana, se osaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516640- 765955
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054978Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273675- 2063236
- 413055
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243004mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132879- 1561671
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3521629