Kierreportaat mökille

Joku.

Mökilläni on portaat yläkertaan aika ahtaassa välissä, eikä niitä saa oikein muuhunkaan kohtaan siirrettyä. Portaat ovat myös vaarallisen jyrkät. Minua neuvottiin vaihtamaan ne kierreportaisiin, sillä sellaisista saa kuulemma toimivat jopa 65 cm:n askelmaleveydellä. Kierreportaat voisivat nousta ihan pystysuoraan, mikä olisi tilojen ahtauden suhteen hyvä asia. Mutta mistä löytyisi joko valmiita sopivia puurakenteisia kierreportaita tai hyviä piirrustuksia niiden tekoon?

2

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaa

vielä enemmän, eivät sovi mökkiisi mitenkään.

• Jagr Liukas

Ei ole edes vitsi: Bauhaus myy itsekoottavia kierreportaita, jotka näyttävät ehkä vähän horjuvilta kerrossängyn osilta, mutta ne saa halvalla ja ovat hyväksytyt - nimenomaan kuvailemaasi tarkoitukseen. Itse kysyin niitä juuri rakentuvan talon kierreportaiksi, mutta uuteen taloon ne ovat turhan kiikkerän ja halvan oloiset - varsinkin jos taloa tehdään myyntiin.

Mökille varmasti hyvät portaat. Portaiden nimeä en muista, mut Bauhaus siis myy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe