Haettako Te kolmen kuukauden Kela-viisumin vai olettako Cambodiassa
välillä vai Indoneesiassa vai Myanmarissa ?
Selittelettäkö lähtöä takaisin suomeen keväällä muulla, kuin että KELA ja
sossu pakottaa...? Miten työeläke jos saa vain työeläkettä, niin ei tarvi
lähteä.... Kaduttaako, kun ei tullut tehtyä rahaa aikaisemmin ?
Mää olin täällä koko kesän ja olen nyt myös koko talven... Ei tule kylmä,
vahän nyt vettä satanut... Joo mutta rahaa on kyllä säästynyt täällä Cambodiassa.
Olut vain 0,45 tuoppi tai purkki ja asunto 130 euroa kuukaudessa.
Tili paisuu ihan mukavasti ja voi hilpasta taas Pattayalle bilettää... vai mitä ?
Niin, niin minä tiedän, että siellä suomessa on halukkaita, mutta ei ole rahaa.
Pitää hoitaa asiat siihen malliin, että voi hilpaista tänne aurinkoon ja palmun
alle. Pelottaako jotakin lähteä... Silloin on pelottanut tehdä rahaa myös eikö?
Voihan se tsunami tulla vaikka ruotsiin eikö ? Mitä joudutko tekemään työtä
ihan loppuun saakka ja sitten koolet pois vai ... <no oli siinä elämä.
Joko Puolivuotiset Kela poijat on Palanneet Pattayalle?
11
62
Vastaukset
- Anonyymi
[ ] Kiinnostaa
[X] Ei kiinnosta - Anonyymi
Tapsa koeta rauhoittua tuon juomisen kanssa. Ei ole pitkä laukka tuota menoa. Hommaa joku toinen harrastus.
No on hyvä tietää, joko kaverit on palanneet... Yksi sano, että pitää
vain käväistä suomessa, kun viime keväänä minä tänne tulin...
Kysyin että hei mihin säää meet...- Anonyymi
Siis rehvasteleeko tää kaveri sillä kun on joutunut päävikansa takia sairaseläkkeelle? Kaikkea sitä joutuu näkemään. No hulluilla on omat ympyränsä nappia naamaan ja oluella alas, niin tuntuu elämä mukavammalta.. Paino sanalle tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis rehvasteleeko tää kaveri sillä kun on joutunut päävikansa takia sairaseläkkeelle? Kaikkea sitä joutuu näkemään. No hulluilla on omat ympyränsä nappia naamaan ja oluella alas, niin tuntuu elämä mukavammalta.. Paino sanalle tuntuu.
Mies juttelee kelaviisumeista herjaavasti, vaikka kela kustantaa tän latvakakkosen koko elämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies juttelee kelaviisumeista herjaavasti, vaikka kela kustantaa tän latvakakkosen koko elämän?
Lerppis sä oot ainoa joka sillä rehvastelee ja kelakortilla. Ei kukaan muu. Muut häpeäisi olla elättejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkista oma latvakakkosesi kun oivallat minkä päivän kirjoitukselle keskustelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkista oma latvakakkosesi kun oivallat minkä päivän kirjoitukselle keskustelet.
Onks täällä vastauksille joku aikaraja vai muuttaako postaus merkityksensä tietyn ajan kuluttua vai mitä vittua sössötät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks täällä vastauksille joku aikaraja vai muuttaako postaus merkityksensä tietyn ajan kuluttua vai mitä vittua sössötät?
Sössötän vain että jos tahtoo päivittää jonkun keskustelun kuten sinun jokapäiväisen Kelasi, niin täytyy selata juttuja löytääkseen tahtomansa, joten kovin sinua aihe kiinnostaa sydäntäsi lähellä ollen.
Jos tahdot kelalerpattaa, niin tee oma aloitus aiheesta, saat varmaan erittäin monta keskustelukumppania. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sössötän vain että jos tahtoo päivittää jonkun keskustelun kuten sinun jokapäiväisen Kelasi, niin täytyy selata juttuja löytääkseen tahtomansa, joten kovin sinua aihe kiinnostaa sydäntäsi lähellä ollen.
Jos tahdot kelalerpattaa, niin tee oma aloitus aiheesta, saat varmaan erittäin monta keskustelukumppania.mieliala lääkkeiden ja kelan palvelujen käyttö on pattaya rakkaalle joka päiväistä, suomen savosta, seiskasta aijaten kuitteja "pattayalta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mieliala lääkkeiden ja kelan palvelujen käyttö on pattaya rakkaalle joka päiväistä, suomen savosta, seiskasta aijaten kuitteja "pattayalta".
Tämä kommentoija käyttä kyllä lääkkeitä väärin, mitähän yrittää sanoa yhdyssanavirheineen..?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872