Hospitaaliin stalkkerin vainottua latvalaa ja maisarukkaa
Aivan kauhiata..
Nakkimaan entine miniäparka joutunu
5
805
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu takasin.
- Anonyymi
Paljon on siihenkin tussuun tavaraa uponnu nuoresta iästä huolimatta.
Laajennuksen toinen kerros,vuoden mittainen murhatutkimus,muutama ralliauto ja kahden rallitähden tulevaisuus..
IT inssin urakin saattaa olla katkolla aikaa myöten?
Latvalalle jysähtää pian muutama miltsi maksettavaa bonuksena.
Mihin vielä ehtii kunhan on toinen mokoma ikää karttunut..miljonaarin muijaksi vai höpsölän lepositeet...
Uuden polven mervi tapola.. - Anonyymi
No ei nyt kyllä voi Merviin verrata. Mervillä on rahaa ja kuuluisuutta omasta takaa, Maisa taas käytännössä elää aina "muiden rahoilla." Mervi Tapolan tapauksessa toiset, eli sulhaskandidaatit ovat aina ainakin osittain eläneet Mervin kustantamana ja Maisa taas ei itse rahoita ketään, vaan muut Maisaa. Mistä sen tietääkään, jos Maisa palaa nyt Aten ja poikansa luo. Olen itse tuolloin "Atte-aikana" nähnyt Maisan Onnipekassa puikkelehtivan hyllyjen välissä ja keräämässä tavaraa ostoskärry, jota lykkäsi Atte ja myös pieni poika oli mukana. Tämä siis vuonna 2012-2013
- Anonyymi
On mukava kuulla kuinka Maisa avautuu. Nyt hän sanoo että viimeinkin hän löysi sopivan miehen joka tekee hänet onnelliseksi, jonka hän on myös ansainnut.
Ikävää että mies on varakas, mutta sen voi kyllä antaa anteeksi.
Se on ikävää että Latvalan ura meni suhdesotkuissa pieleen, meni maine, rahat ja tallipaikka.
Mutta rapatessa roiskuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mukava kuulla kuinka Maisa avautuu. Nyt hän sanoo että viimeinkin hän löysi sopivan miehen joka tekee hänet onnelliseksi, jonka hän on myös ansainnut.
Ikävää että mies on varakas, mutta sen voi kyllä antaa anteeksi.
Se on ikävää että Latvalan ura meni suhdesotkuissa pieleen, meni maine, rahat ja tallipaikka.
Mutta rapatessa roiskuu.Kestävä selkä auttaa tienaamisessa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792