Skodatrollit eläkeläisiä

Palstalla mellastavat skodatrollit eli maksetut skoda kehujat ja vänkääjät ovat kaiketi eläkeläis pappoja eli skodakääkkiä. Tai sitten työttömiä. Ei muuten niillä olisi aikaa täällä roikkua ja päivystää siilipuolustus asemissa päivästä toiseen.

29

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koettakaas päättä ovatko kaikki skodistit alipalkattuja kauppamatkustajia jotka pakotetaan ajamaan skodiakilla vai eläkeläisiä.
      Tunnettu totuus on ettei kukaan osta Skodaa omalla rahalla vaan ne ovat liisareita jotka paalataan kaksivuotiaina. Miten eläkeläinen saa työduhdeauton? Kuka sen maksaa?

      • Anonyymi

        Eläkeläisille on annettava autoetu, jotta pääsevät leipäjonoon. Työttömille myös uudet Skodat, jotta Suomen häpeällisen vanha autokanta uudistuisi. Suomalaiset ajavat nykyään vanhemmilla autoilla kuin slovenialaiset. Slovenia oli sentään entisen itäblokin maa.


    • Anonyymi

      Skodan ylivoimaa. Ehdottomasti parasta mitä rahalla saa maksamatta ylihintaa. Audissa ja Volkkarissa testattua ja hyväksi havaittua tekniikkaa ja kirsikkana kakussa upea muotoilu. Jotain samaa kuin Bemarissa. Liekö sama muotoilija.

      Ei ihme, jos trollit käyvät ylikierroksilla.

      • Audin tekniikasta osa tulee skeidaan lähes 10v viiveellä ja loput ei koskaan. Skeidatekniikka toteutetaan sekundaosilla eli konsernin hukkapaloilla.

        Joskus kannattaisi miettiä mistä on ylpeä, ettei sitten sattuisi niin paljon kun törmää päin 😂, skodatrollit!


      • Anonyymi
        Hernekäinen kirjoitti:

        Audin tekniikasta osa tulee skeidaan lähes 10v viiveellä ja loput ei koskaan. Skeidatekniikka toteutetaan sekundaosilla eli konsernin hukkapaloilla.

        Joskus kannattaisi miettiä mistä on ylpeä, ettei sitten sattuisi niin paljon kun törmää päin 😂, skodatrollit!

        Tietämättömyys on eduksi sinulle.


      • Anonyymi
        Hernekäinen kirjoitti:

        Audin tekniikasta osa tulee skeidaan lähes 10v viiveellä ja loput ei koskaan. Skeidatekniikka toteutetaan sekundaosilla eli konsernin hukkapaloilla.

        Joskus kannattaisi miettiä mistä on ylpeä, ettei sitten sattuisi niin paljon kun törmää päin 😂, skodatrollit!

        Väärin, samaa tekniikkaa samaan aikaan ollut jo vuosia. Muistelet melko vanhoja aikoja tai et ole oppinut aikoihin mitään uutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, samaa tekniikkaa samaan aikaan ollut jo vuosia. Muistelet melko vanhoja aikoja tai et ole oppinut aikoihin mitään uutta.

        On aivan totta tuo että halppisbrändeihin kuten renault-> dacia, audi/vw/seat -> skeida, tekniset ratkaisut tulevat huomattavalla viiveellä. Eihän helmiä nyt sioille kannata antaa kun ei ne niistä mitään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Kiemunkine kirjoitti:

        On aivan totta tuo että halppisbrändeihin kuten renault-> dacia, audi/vw/seat -> skeida, tekniset ratkaisut tulevat huomattavalla viiveellä. Eihän helmiä nyt sioille kannata antaa kun ei ne niistä mitään ymmärrä.

        Hyvä, että ne uudet keksinnöt testataan ensin noissa "paremmissa merkeissä". Siksi Skoda on erittäin varma matkakumppani, joka ei hyydy kesken matkan.

        Milläköhän tekniikalla itse ajellet? Ei taida olla kovin tuoretta tekniikkaa, kun noin kateellinen olet.


      • Anonyymi
        Hernekäinen kirjoitti:

        Audin tekniikasta osa tulee skeidaan lähes 10v viiveellä ja loput ei koskaan. Skeidatekniikka toteutetaan sekundaosilla eli konsernin hukkapaloilla.

        Joskus kannattaisi miettiä mistä on ylpeä, ettei sitten sattuisi niin paljon kun törmää päin 😂, skodatrollit!

        "Audin tekniikasta osa tulee skeidaan lähes 10v viiveellä ja loput ei koskaan."

        Näkeehän sen siinäkin, että nyt vasta skodza kippoihin tulee hybridejä ja sähköautoja. Audi ja vw on ollut hereillä asian kimpussa jo huomattavasti aikaisemmin. Halppisbrändiin ei laiteta edistyksellistä tekniikkaa, ja jälkijunassa laahaava tekniikka toteutetaan konsernin hukkapaloilla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuuma, Märkä, Karvainen MILF odottaa aloittajaa. Tai ainakin haaveilee sellaisesta.

    • Anonyymi

      Esimerkiksi taksiyrittäjät ostavat ihan kiusallaan Skodan työautokseen ja tienisteihin. Sehän on selvää, että sillä ei saa kukaan elantoaan perheelleen. Kaikki menee korjauskuluihin. Kivaa kun on kurjaa.

      • Anonyymi

        Juu, ja poliisit joutuvat ajamaan Skodan rötisköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ja poliisit joutuvat ajamaan Skodan rötisköllä.

        Ammattilaiset valitsevat autonsa hintalaatusuhteen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattilaiset valitsevat autonsa hintalaatusuhteen perusteella.

        Se oli kohdallani sarkasmia. Tiedän kyllä, että poliisiauton valinnan kriteereinä on muutakin kuin hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ja poliisit joutuvat ajamaan Skodan rötisköllä.

        Mutta nythän ne ovat niistä luopumassa, epäluotettavuuden ja vikaisuuden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nythän ne ovat niistä luopumassa, epäluotettavuuden ja vikaisuuden takia.

        Vaihtavat varmaan Daciaan. Tosin Dacialta ei löydy sellaisia tehoja, joilla Mersut ja Bemarit kyykytetään.


    • Anonyymi

      Kaikki skodistit on kommunisteja, tiätysti!

      • Anonyymi

        Skodatrollit ovat skodisteja ja kommunisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodatrollit ovat skodisteja ja kommunisteja.

        Skodakommunisti odottaa vallankumousta ja Venäjän valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodatrollit ovat skodisteja ja kommunisteja.

        "This message has been removed by Utopia."

        Skodistit uskovat kommumismin utopiaan. Eivät hyväksy yleisesti tiedossa olevia faktoja, kuten Neuvostoliiton hajoamista ja Saksan yhdistymistä.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa äly ja sivistys loistaa poissaolollaan täydellisesti, mutta mitä tuo tuttu aloittajamme saisikaan aikaan omilla kommenteillaan jne....

      • Anonyymi

        Skodajorma riehuu taas, eikä hyväksy faktoja.

        Tulee Venäjän valta ja Mersut kaikille? Kaikkea se Jorma uskoo, hah hah!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodajorma riehuu taas, eikä hyväksy faktoja.

        Tulee Venäjän valta ja Mersut kaikille? Kaikkea se Jorma uskoo, hah hah!

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/vw-konserni-haluaa-erottaa-eri-merkkinsa-selkeammin-toisistaan-skodasta-halpa-auto-ita-euroopan-markkinoille-kisaisi-dacian-kanssa-samoista-asiakkaista/51d92b8b-0ae2-4a0b-b689-22b84325760a Skoda tähtää nyt dacian pääkilpailijaksi. En ihmettele. Skoda haluaa vielä enempi tehdä itsestään halpabrändin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/vw-konserni-haluaa-erottaa-eri-merkkinsa-selkeammin-toisistaan-skodasta-halpa-auto-ita-euroopan-markkinoille-kisaisi-dacian-kanssa-samoista-asiakkaista/51d92b8b-0ae2-4a0b-b689-22b84325760a Skoda tähtää nyt dacian pääkilpailijaksi. En ihmettele. Skoda haluaa vielä enempi tehdä itsestään halpabrändin.

        " Seatin halutaan vetoavan ostajien tunteisiin samalla tavalla kuin Fiat Chryslerin valmistaman Alfa Romeon."

        Sopii mainiosti, että Länsiautomiehet maksavat tunteikkaasti Seatista ylihintaa. Itse kuulun autonkäyttäjiin, "jotka haluavat autoltaan etenkin funktionaalisuutta”.

        Skodan ja Tsekki/Slovakia/Slovenia-alueen autoteollisuuden laajenemiselle ovat rajat tulossa vastaan. Ei riitä tekijöitä ja alkaa palkat nousemaan. Espanjassa Seatilla sen sijaan ovat Jesus ja Jose töitä vailla? Ja Mites Saksan vahva Metalliliitto? Työt takaisin Volkkarille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Seatin halutaan vetoavan ostajien tunteisiin samalla tavalla kuin Fiat Chryslerin valmistaman Alfa Romeon."

        Sopii mainiosti, että Länsiautomiehet maksavat tunteikkaasti Seatista ylihintaa. Itse kuulun autonkäyttäjiin, "jotka haluavat autoltaan etenkin funktionaalisuutta”.

        Skodan ja Tsekki/Slovakia/Slovenia-alueen autoteollisuuden laajenemiselle ovat rajat tulossa vastaan. Ei riitä tekijöitä ja alkaa palkat nousemaan. Espanjassa Seatilla sen sijaan ovat Jesus ja Jose töitä vailla? Ja Mites Saksan vahva Metalliliitto? Työt takaisin Volkkarille?

        Skoda haluaa paremmin erottua halpana itäautona kuten ennenvanhaan. Siitähän skoda on juuri tullut tunnetuksikin. Olemalla halpa ja väritön. Skoda teki virheen tuomalla uusiin malleihin jopa abs jarrut ja cd soittimen. Olisi pitänyt pysyä siellä missä ollaan hyviä. Eli reilusti itäautosektorilla.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      796
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      613
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      561
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      123
      540
    Aihe