Uusi Edge Vaginale kokemuksia...kannattaako hankkia?

Anonyymi

Kovasti kiinostaisi uusi Edge Vaginale. Tilaa tarvitsisin lisää sekä oikeasti hyvän auton. Minua miellyttää myös egden ulkonäkö ja vaginale mallin keula on mielestäni todella komea jos vertaa saksalaisiin. Myös hinta houkuttaa nimittäin nyt on paljon vähän ajettuja sekä ajamattomia 240hv koneella tuohon 60-70 hintaluokkaan. Tuolla vastaavalla hinnalla ei saa saksalaisilta muutakuin pieniä maastureita ja esim bmw X5 maksaa jo 120 tuhatta dieselinä ja ok varusteilla. Onko tämä ford hyvä? Onko jolloin oikeasti kokemuksia? Millainen on kulutus oikeassa elämässä? Entäs tuo B&O soitin? Onko se todella hyvä vai vain riittävä? Musiikkilaite on yksi tärkeä osa ajokokemusta minulla ainakin. Mitäs vielä....noh joka tapauksessa kaikki kokemukset edgen omistamisesta ja ajamisesta olisi tervetulleita. Ja mersusta olisin vaihtamassa fordiin joten ei nykyinen auto myöskään huono ole mutta tilaa liian vähän ja maavaraa. Katsoin että 0% korko olisi ainakin laakkosella näihin ja pk-seudulla useampi myynnissä.

6

7015

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla ollut pre facelift ja se oli hyvä auto. Semmoset 8,4 vei dieseliä. Hyvät musavehkeet ja iso auto. Mahtuu panemaam takapenkillä hyvin.

• Anonyymi

Se on silti vain fordi. Ylihintainen ja vanhanaikainen kaikinpuolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on silti vain fordi. Ylihintainen ja vanhanaikainen kaikinpuolin.

Se on vain foordi no mikä sitten sen pitäisi olla vanhanaikainen millä lailla ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vain foordi no mikä sitten sen pitäisi olla vanhanaikainen millä lailla ???

Vanhanaikaiset näytöt ja mittaristo on vanhanaikainen. Sisustan tyyli on kia luokkaa. Halvan näköinen keskikonsoli ja tehoton moottori. 240hv ja auto kiihtyy hädintuskin 10sekunnissa sataseen. Toista se on muilla merkeillä esim bmw ja mb maasturit tai vaikka volvo xc60 joka menee hybridinä samassa hintaluokassa päälle 5 sek 0-100. 240hv ei vaan fordissa taida olla todella 240hv kun bemarikin saman tehoisena liikahtaa aivan eri tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhanaikaiset näytöt ja mittaristo on vanhanaikainen. Sisustan tyyli on kia luokkaa. Halvan näköinen keskikonsoli ja tehoton moottori. 240hv ja auto kiihtyy hädintuskin 10sekunnissa sataseen. Toista se on muilla merkeillä esim bmw ja mb maasturit tai vaikka volvo xc60 joka menee hybridinä samassa hintaluokassa päälle 5 sek 0-100. 240hv ei vaan fordissa taida olla todella 240hv kun bemarikin saman tehoisena liikahtaa aivan eri tavalla.

Aika pelle! Ehkä kannattaa jatkaa ajeluita sillä harmaalla Corollalla.

• Anonyymi

Ei se mikään Vaginale ole opettele lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2132
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      696
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      643
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      65
      499
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      492
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      480
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      460
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      458
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      457
    Aihe