Aihe

Arvojärjestys

Anonyymi

Narsisti luokittelee tuttavansa, lapsensa, aviopuolisonsa arvokategorioihin. Omassa lapsuudenperheessä olin keskiarvo kategoriassa, minua alempana oli silloin siskoni ja isäni, minua ylenpänä oli äidin sisko ja hänen aviopuolisonsa. Heidän yläpuolella taas olivat äidille tärkeät meille vieraat, ihmiset, joihin äiti oli jotakin kautta tutustunut. Hän tutustui tietysti mielellään itseään parempiosaisiin hän osasi valita ystävänsä. Siskostani ei ollut mihinkään, eikä isästäni, siis äitini mielestä, minusta oli, jos palvelin oikein, olin siis nk.suosikki.

Äitini sisko ja hänen miehensä olivat niitä joiden kanssa hän puhui perheen tulevaisuudesta (huom, Ei isäni kanssa) He saivat aika pitkälle määrätä, miten meillä menee, ja mitä meillä on. Minua ylemmät suosikit olivat täysin idealisoituja, he olivat aina oikeassa, äitini luottohenkilöitä. He eivät koskaan olleet tehneet mitään väärää, Äitini totteli ja pelkäsi heitä. He olivat äitiänikin ylempänä. Päinvastoin siis kuin siskoni ja isäni jotka olivat äitini mielestä sellaisia joiden kanssa ei asioista voinut edes keskustella. He olivat aina väärässä.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        222
        14719
      2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        13430
      3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        290
        9032
      4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        41
        6454
      5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
        Maailman menoa
        234
        3776