Narsisti luokittelee tuttavansa, lapsensa, aviopuolisonsa arvokategorioihin. Omassa lapsuudenperheessä olin keskiarvo kategoriassa, minua alempana oli silloin siskoni ja isäni, minua ylenpänä oli äidin sisko ja hänen aviopuolisonsa. Heidän yläpuolella taas olivat äidille tärkeät meille vieraat, ihmiset, joihin äiti oli jotakin kautta tutustunut. Hän tutustui tietysti mielellään itseään parempiosaisiin hän osasi valita ystävänsä. Siskostani ei ollut mihinkään, eikä isästäni, siis äitini mielestä, minusta oli, jos palvelin oikein, olin siis nk.suosikki.
Äitini sisko ja hänen miehensä olivat niitä joiden kanssa hän puhui perheen tulevaisuudesta (huom, Ei isäni kanssa) He saivat aika pitkälle määrätä, miten meillä menee, ja mitä meillä on. Minua ylemmät suosikit olivat täysin idealisoituja, he olivat aina oikeassa, äitini luottohenkilöitä. He eivät koskaan olleet tehneet mitään väärää, Äitini totteli ja pelkäsi heitä. He olivat äitiänikin ylempänä. Päinvastoin siis kuin siskoni ja isäni jotka olivat äitini mielestä sellaisia joiden kanssa ei asioista voinut edes keskustella. He olivat aina väärässä.
Arvojärjestys
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875