Elikkäs. kysyn nyt täälläkin kun varmaan eri heppuja liikenteessä kuin tuolla laskettelu osiossa. niin olen tätä lumilautailua harrastanut sellaisen 8vuotta ja suksilla menty myös. nyt ollut pari vuotta taukoa kun polvesta meni lumpio sijoiltaan. siitä päästäänkin kysymykseen. Kumpikohan mahtaa oikeasti olla raskaampaa polville lautailu vai sukseilu.?
vastatkaa vanhalle.
Tozz
1
200
Vastaukset
- antiflag
riippuu vähän miten lasket ja miten siteet on laitettu. jos sulla on polvet huonossa kunnossa niin pienennä laudan siteiden kulmien eroa. eli siis suomeksi suorempaan ne siteet, että tulee vähemmän rasitusta polville.
riippuu kai aika pitkälle laskutyylistä kumpi on raskaampaa. joku kumpare lasku suksilla varmasti rasittaa polvia enemmän kuin normaali laudalla lasku, mutta sitten taas laudalla pomppiminen sun muu on raskaampaa kuin tavallinen laskettelu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838