Mistä lesbon tunnistaa?

Anonyymi

Mua luullaan aina heteroksi eikä kukaan nainen katsele mua koskaan sillä silmällä ELLEN vaistoa että nainen on bi/lesbo ja itse katsele häpeilemättömän pitkään silmiin hymyillen. Olisi ihanaa jos joku kaunis neitonen tekisi joskus aloitteita kun nyt joudun aina ne itse tekemään. Pitääkö mun leikata hiukset lyhyiksi ja pukeutua miesten vaatteisiin tms (en haluaisi) vai miten mut huomataan lesboksi? Oon vaan oma itseni, pitkät hiukset, vähän meikkiä, aina farkut & matalat kengät, luonnolliset kynnet, sporttinen, vihaan mekkoja ja korkkareita ja kynsilakkaa..

Kertokaa mistä te arvaisitte että nainen on lesbo JOS sitä ei näe vaatteista tai hiuksista tms selvästi? Ja mikä naisen olemuksessa sytyttää?

26

1947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutka on vielä toiminut ihan hyvin

    • Anonyymi

      En ole naisellinen nainen vaikka minulla on pitkät hiukset, pukeudun omasta mielestäni sukupuoluettomasti (tpaita ja farkut yleensä). Kehonkieleni, tapani tuoda itseni esille nyt on ne jotka paljastaa sen että minua kiinnostaa naiset. Harva mies yrittää mitään, naiset sen sijaan ilmaisee kiinnostustaan.

      Olen itse kiinnostunut naisellisista naisista. Avuttomaksi ja/tai tyhmäksi tekeytyminen ovat ehdottomat turn offit, kuten myös se että on päällekäyvä ja kutakuinkin tarjoaa itsensä.

      Koska minua kiinnostaa naiselliset naiset, olen myös ajatellut vähän näitä samoja asioita, eli mistä tietää että hän on kiinnostunut naisista käymättä kuitenkin päälle (en halua ahdistella) tai vaihtamalla pitkiä katseita.

      • Anonyymi

        Minulle myös kaikenlainen avuttomuus ja epäitsenäisyys on turn off. Toinen turn off on epävakaa ja oikukas käytös.


      • Anonyymi

        Kyllä pitkien katseiden vaihtaminen on ihan hyvä tapa, en ymmärrä mitä väärää siinä on. Kesällä oli jossain naistenbileissä ohjeistus, ettei saa katsoa ketään pitkään, koska se on häirintää. En ymmärrä tuollaista, miten muka voi luoda mitään kontaktia, kun ei saa katsoakaan muuta kuin ohimennen, ihan älytön sääntö, Onko ihmiset niin epävarmoja itsestään nykyään, etteivät kestä muiden katseitakaan. Eihän mitään viritystä edes saa syntymään ilman tietynlaista katsetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitkien katseiden vaihtaminen on ihan hyvä tapa, en ymmärrä mitä väärää siinä on. Kesällä oli jossain naistenbileissä ohjeistus, ettei saa katsoa ketään pitkään, koska se on häirintää. En ymmärrä tuollaista, miten muka voi luoda mitään kontaktia, kun ei saa katsoakaan muuta kuin ohimennen, ihan älytön sääntö, Onko ihmiset niin epävarmoja itsestään nykyään, etteivät kestä muiden katseitakaan. Eihän mitään viritystä edes saa syntymään ilman tietynlaista katsetta.

        haluan miehiltä pitkiä katseita. on ne niin ihania nappisilmiä. t. nainen


    • Anonyymi

      Minulla on hyvä tutka, mutta en silti katsele ketään sillä silmällä, joten ei tutka aina asiaa edistä. Enkä muuten usko, että vaatteet ja hiukset voivat olla tunnistamisen este, ihmettelen miksi sellainen käsitys vallitsee.

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan tunnista jos ei selkeästi olla jossain meikäläisten tapahtumassa. En kehtaa katsoa ketään pitkään silmiin vaikka tunnistaisinkin. Tykkäisin kyllä siitä jos joku katsoisi mua niin. Ajattelen että ne voisivat tehdä aloitteita jotka ovat rohkeampia ja uskaltavat ottaa riskejä.

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää että vielä vähän aika sitten tutka ei pelittänyt. Sitten aloin seurata näitä julkkislesboja ja -laulajia ja youtubekanavia, niin aloin tunnistaa sateenkaarivähemmistöjen hius-ja vaatetyylejä. Mutta on ihan totta, ettei kaikista todellakaan tiedä. Eivätkä kaikki haluakaan sillä tavalla näkyä tai ilmaista itseään. Joistakin tietää jo 30m-50m päästä, muaki on tuijoteltu tolta etäisyydeltä. Luulen, että kävelen sen verran homosti että se kyllä näkyy sitten, haha. :) Ehkä se tulee puhetavassa ilmi myös, otan aika rohkeasti tilaa jos on jotain "tähdellistä" sanottavaa. Tunnistan kyllä queer-naiset varmaan ensiksi kyllä siitä tuijottelusta ja "hienovaraisesta" vilkuilun määrästä, itsehän kuljen yleensä ajatuksissani, mutta huomaan kyllä kaikki päänliikkeet sukkelaan.
      Minkälaiset naiset sitten kiinnostaa? Ulkoisesti enemmän feminiiniset tyylit tai ainakin sille puolelle taipuvat leidit kiinnostaa enemmän kuin poikatyttömäiset. Avuttomat prinsessat tai hankalat diivat ei nappaa kuitenkaan, itsenäisyyttä ja lempeyttä itse ainakin toivoisin, älyäkin :)

    • Anonyymi

      Ei kannata vaihtaa mihinkään miestyyliiin vaatteissa ja hiuksissa, jos viihdyt noissa nykyisissä hyvin. Jos oot rohkea niin voithan alkaa kanniskelemaan vaikka sateenkaarilippukassia tai tom of finland -kuosista, näitähän näkyy katukuvassa monilla.

    • Anonyymi

      Itse olen jo melko itsevarma femme lesbo omassa tyylissäni ja omissa nahoissani. Mutta välillä kyllä mietin treffeille mennessäni että pitäisikö sittenkin vetää päälle jotain vähän "rennompaa" tai "sporttisempaa"... Tykkään vaan laittautua sukkahousuihin ja korkokenkiin kun kerrankin pääsee ulos!

      Muistan erään seuralaiseni ihastuneen reaktion kun hän näki minut kotivaatteissa ekaa kertaa: "oho, en ole koskaan nähnyt sua VERKKAREISSA". Ja mitkään hienot mekkoni ja iltalookkini eivät saaneet hänessä aikaan mitään reaktiota :D

    • Anonyymi

      Ei sitä mistään varmaksi tiedä, ellei sitten otsassa lue.

    • Anonyymi

      Monet naiset eivät vain tee aloitteita koskaan, ei se sinusta johdu, vaatteistasi tai muusta olemuksesta. Osa on passiivisia, epävarmoja tai arkoja, osa ei ole kovin fyysisiä tai muuten tunne suurta tarvetta parisuhteeseen. Silti moni voi vastata toisen tekemään aloitteeseen, joten ehkä kannattaa vain jatkaa aloitteiden tekemistä.

    • Anonyymi

      Tämän aloituksen perusteella lesboja ei olekkaan!

    • Anonyymi

      Ei siihen yleensä naisporukoissa (työpaikan kahvipöydässä) kauan tarvitse istua, kun lesbo "tunnustelee"ilmapiiriä . Halveksii ja haukuskelee miehiä ja sitten kuuntelee ryhmän mielipidettä. Myötätuntoa antanutta lesbo alkaa tarkkailemmaan , josko tuosta saisi "morsiamen" ja myöhemmin yhteiset eväät työpaikalla.

      • Anonyymi

        Terveisin, Jorma69 Haukiputaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisin, Jorma69 Haukiputaalta

        😂😂


    • Anonyymi

      Ihannenaiseni on itsenäinen ja tasapainoinen. Hän luottaa itseensä sekä on rehellinen ja luotettava muita kohtaan. Hän tulee toimeen omillaan ja hänellä on muutenkin asiat järjestyksessä, koska hän toimii vastuullisesti. Hän on hellä ja huolehtivainen minua kohtaan ja ystävällinen myös muille. Hän on valmis puhumalla selvittämään mahdolliset ongelmat ja keskustelee muutenkin mielellään. Hän ei yritä alistaa muita dominoivalla käytöksellä tai manipuloimalla tunnetasolla, vaan kykenee kohtaamaan muut aidosti tasa-arvoisina.

      • Anonyymi

        täällä tosinainen riitta 87v milloin tavataan?


      • Anonyymi

        siis naisesi


    • Anonyymi

      En ite oo tullu sillee kaapista ulos, mutta aika monilla on repulla tai jossain muualla sateenkaaren värisiä asioita mitkä sit niinku vihjaa

    • Anonyymi

      Mulla on aika neutraali olemus, hiukset on puolipitkät, yleensä farkut ja joku paita tai huppari päällä. En meikkaa tai laita itseäni muutenkaan, paitsi perusasiat. En tiedä miksi mua luullaan, kun kukaan ei yleensä huomaa mua mitenkään kiinnostusmielessä. Itse tykkäisin ulkoisesti naisellisista naisista, mutta ei tarvi olla mitään rakennekynsiä, luonnollisuus on parempi. Luonteessa tykkäisin huomaavaisuudesta ja lempeydestä. Tunnetaso on myös tärkeää, ettei mennä ihan kylmästi asialinjalla. Eipä ole kukaan nainen tähän mennessä muhun iskenyt silmiään :(

    • Anonyymi

      Kyllä minua on monikin nainen lähestynyt, vaikka en erotu heterosta vaatetuksen tai muun olemuksen puolesta ollenkaan. Jotkut tekee aloitteita, vaikka eivät varmasti tietäisikään toisen suuntautumista.

    • Anonyymi

      mä tilaisin naisen terveyskortin, jossa lukee bi ja lesboo

    • Anonyymi

      Sormus peukalossa on aika yleinen vihje yli parikymppisilläkin.

    • Anonyymi

      ystävyys loppui, kun sain tietää hänen olevan lesbo.

    • Anonyymi

      Ei mistään, eikä tarvitsekaan. Suuntautuminen selviää tutustuessa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe