Salaisuus on se, että uskoo itseensä ja tekemiseensä ja tuotteeseensa. Pitää olla luonnollinen ja aistit auki. Ei saa urautua paperista lukijaksi. Kehotan tutustumaan itsesuggestiivisiin menetelmiin joita käsittelevää kirjallisuutta löytyy kirjastoista.
Kaupat on tehtävä aivan itse taivaasta ei kauppoja tipu niitä on sieltä turha rukoilla.
Puhelinmyynnin salaisuus.
3
286
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mutta ainahan mummoille ja paapoille voi myydä lisää lehtiä, remontteja ja putkistokartoituksia. Etenkin heille joilla vielä on käytössä kiinteä puhelinlinja. Helppoa kuin heinänteko.
- Anonyymi
Kohderyhmän valinta on syytä tehdä. Vanhat ihmiset ovat mukavia asiakkaita. Jotkut jopa luulevat että olen joku viranomainen tai kaupungin insinööri jonka määräyksiä on noudatettava. Palkitsen itseni aina pitsalla ja kebabilla kun saan kaupat klousattua. Täytyy myöntää että tullut runsaasti lisäkiloja kroppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohderyhmän valinta on syytä tehdä. Vanhat ihmiset ovat mukavia asiakkaita. Jotkut jopa luulevat että olen joku viranomainen tai kaupungin insinööri jonka määräyksiä on noudatettava. Palkitsen itseni aina pitsalla ja kebabilla kun saan kaupat klousattua. Täytyy myöntää että tullut runsaasti lisäkiloja kroppaan.
Näinhän se on.
Kohderyhmä on valittava tarkasti.
Palkitse itsesi pitsalla ja kebabilla.
Älä kuitenkaan enää käy Dohassa Norjalaisten huoneita ihmettelemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091723Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107659- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520