Yhteiset tuttavat ja yhteyden ottaminen ihastukseen

Anonyymi

Jos/kun harkitset lähestyväsi kohdetta viestillä tai jonkin muun aloitteen muodossa, mietitkö "paljastumista" mahdollisille yhteisille ystävillenne, työtovereillenne tms.? Eli pelkäätkö, että kohde juoruilee sinusta muille, ja joudut naurunalaiseksi?
Vai onko niin onnellisesti, ettei kukaan tuttavistasi tunne ihastustasi?

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä aina välillä joku kirjoittelee jostain yhteisön pilkattavaksi joutumisen pelosta.

      Olen aina olettanut että henkilön on pakko olla 13-25 -vuotias eli sellasta ikää jossa ei olla vielä yksilöydytty omaksi persoonaksi, vaan muiden mielipiteet ohjaa omia elämänvalintoja. Nuoressa aikuisuudessa kaverit, välit kavereihin ja heidän näkemykset on todella tärkeitä mutta mitä vanhemmaksi ihminen tulee sitä enemmän ihminen tekee mitä itse haluaa, eikä mitä muut haluaa.
      Hän uskaltaa olla oma itsensä kavereiden näkemyksistä huolimatta

      Tuskin siis kukaan aikuinen enää välittää muokata elämää muiden mielipiteiden mukaan.

      Aikuisilla ehkä ainoa mikä vaikuttaa on lastensa tunteet, ajatukset jne.


      Teineillä sitten noi kaverit ja työkaverit

      Itsellä henk.koht entiseni väkivaltaisuus vaikutti hiukan. Vaikka oonkin sellainen joka muuttuu uhmakkaaksi kun aletaan määräileen asioissa josta mulla on näkemys että toisella ei oikeutta puuttua, niin hänen kohdallaan pelkäsin uhmani saattavan muita väkivallan vaaraan koska en ollut varma miten pitkälle mustasukkainen mies asiat vie.

      • Anonyymi

        Kummaa jos aikuiset ihmiset pilkkaa. Ei todellakaan ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummaa jos aikuiset ihmiset pilkkaa. Ei todellakaan ystäviä.

        Itse en keksi mitään muuta motiivia aikuisilta tuohon kuin esim. Tuo mikä luki alla jota en itse edes osannut ajatella eli että yhteisössä paheksuttais varatun/ varattujen välistä salaista kähmintää oman kumppanin selän takana epärehellisesti. Sellainen tietysti oikeamielisten, rehellisten ihmisten mielestä voi olla hyvinkin pilkan aihe.

        Itse taasen toisiinsa saanut kuulla muilta miehiltä jotain kettuilua mutta se nyt on helposti johdettavissa aikaisempien tapahtumien pohjalta mustasukkaisuuteen. ”Miks toi kelpaa sulle mut mä en”

        Muuten aikuiset ei ole mitään hihittäviä tarhalaisia jotka kuiskii hihitellen toisilleen kestä tykkää ja kestä toi kaveri tykkää. Nää jutut on aikuisille luonnollisia. Lapsilla taasen joku seksuaalinen suhde olisi hyvin hyvin epänormaalia ja tarttis lisätutkimuksia miksi liian nuori laps käyttäytyy kehityksestään poikkeavasti. Onko hyvöksikäytetty?


    • Anonyymi

      Joo todellaki ja siihen on painava syy.. Asialinjalla pysytään.


      Koskaan ei tuu muuta.

      • Anonyymi

        Asialinjalla pysytään.


      • Anonyymi

        Hyvä jos pysyt asialinjalla. Laitetaanko seurantaan. Tuntuu olevan muotia.


    • Kuka täällä anonyymien seassa toista anonyymiä tuntee? Tuskin edes kohteet tunnistavat aloituksen olevan itselleen. Itse kirjoitan arkisista asioista, joista minut tuntevien on helppo minut tunnistaa! Tuttavien tunnistamisella ei niin ole väliä, kun käyttäytyy omien normiensa mukaisesti! Minun rivien väleissä ei lue mitään, niinkuin ei riveilläkään mitään pks seudun ulkopuolelle!

      • Anonyymi

        Alotuksessa varmaan viitattiin irl tapahtumiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alotuksessa varmaan viitattiin irl tapahtumiin.

        Ai kun minä olen hölmö. Luulin heti, että aloitteessa mainittu "aloite" koski palstan aloitteita. No ihminen on erehtyväinen. Minkäs sille voi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai kun minä olen hölmö. Luulin heti, että aloitteessa mainittu "aloite" koski palstan aloitteita. No ihminen on erehtyväinen. Minkäs sille voi.

        Elät liikaa palstalla !

        Et enää erota todellisuutta ja kuvitelmia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elät liikaa palstalla !

        Et enää erota todellisuutta ja kuvitelmia

        Miten täällä aina keksitään negatiivista asiaa toisten tekemisistä. Pitäisikö tämän palstan olla tyhjä, että arvostelijat olisivat tyytyväisiä? En todellakaan elä palstalla, kun minulla on muutakin tekemistä. Mutta silloin kun tulen palstalle niin oletan kirjoitusten liittyvän palstailuun!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Miten täällä aina keksitään negatiivista asiaa toisten tekemisistä. Pitäisikö tämän palstan olla tyhjä, että arvostelijat olisivat tyytyväisiä? En todellakaan elä palstalla, kun minulla on muutakin tekemistä. Mutta silloin kun tulen palstalle niin oletan kirjoitusten liittyvän palstailuun!

        Kyllä täällä erottaa kirjoittajat joiden elämä on IRL ja joiden palstalla.

        Palstalla elävät kokevat kaiken tapahtuvan palstalla ja kaikki mitä muut kirjoittaa olisi palstasuhteen tapahtumia.

        Ne joilla on elämä jossa elää, mieltävät heti vastauksessa tapahtumapaikan olevan oikea elämä. Suora puheyhteys, kasvokkain tapaaminen, TXT, whatsapp viesti, ääneen lausuttu kutsu kahville tai rakkaudentunnustus, oikea parisuhde ja oikeassa elämässä tapahtunut ero, riita, vale, väärinkäsitys, petos


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Miten täällä aina keksitään negatiivista asiaa toisten tekemisistä. Pitäisikö tämän palstan olla tyhjä, että arvostelijat olisivat tyytyväisiä? En todellakaan elä palstalla, kun minulla on muutakin tekemistä. Mutta silloin kun tulen palstalle niin oletan kirjoitusten liittyvän palstailuun!

        Mikä aloite tehdään anonyymille keskustelupalstalla?

        Taidat olla aika sekasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä aloite tehdään anonyymille keskustelupalstalla?

        Taidat olla aika sekasin

        Aloite palstalla="Aloita uusi keskustelu" monet kutsuvat sitä täällä lyhyemmin aloitteeksi! Se, että et ymmärrä palstan terminologiaa ei ole mikään syy haukkua ihmisiä täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä erottaa kirjoittajat joiden elämä on IRL ja joiden palstalla.

        Palstalla elävät kokevat kaiken tapahtuvan palstalla ja kaikki mitä muut kirjoittaa olisi palstasuhteen tapahtumia.

        Ne joilla on elämä jossa elää, mieltävät heti vastauksessa tapahtumapaikan olevan oikea elämä. Suora puheyhteys, kasvokkain tapaaminen, TXT, whatsapp viesti, ääneen lausuttu kutsu kahville tai rakkaudentunnustus, oikea parisuhde ja oikeassa elämässä tapahtunut ero, riita, vale, väärinkäsitys, petos

        Taidat sitten seurata palstaa tarkemmin kuin minä, joka vain välillä käyn täällä silmäilemässä otsikot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat sitten seurata palstaa tarkemmin kuin minä, joka vain välillä käyn täällä silmäilemässä otsikot!

        Huolestuttavaa jos sinusta ”aloita keskustelu” linkki on merkkinä sinulle ”aloita Kanssani parisuhde”

        Päässäsi viiraa


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ai kun minä olen hölmö. Luulin heti, että aloitteessa mainittu "aloite" koski palstan aloitteita. No ihminen on erehtyväinen. Minkäs sille voi.

        Tarkoitin todellakin ihan todellisessa elämässä esim. whatsapp-viestin lähettämistä ikävöinnin kohteelle. Olen huomannut, että joillakin naisilla on tapana raportoida kavereilleen, kuka on mies pyytänyt kahville ja kuka lähettänyt tekstarin. Itse taas pidän yksityisasiat omana tietonani.
        Pahoittelen aloituksen epäselvyttä, mutta ei tullut mieleenikään, että anonyymilla palstalla kirjoittelu olisi aloite. Sekoitit varmaankin sanaan aloitus, eipä siinä mitään.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloite palstalla="Aloita uusi keskustelu" monet kutsuvat sitä täällä lyhyemmin aloitteeksi! Se, että et ymmärrä palstan terminologiaa ei ole mikään syy haukkua ihmisiä täällä!

        En ole kuullutkaan tuollaisesta, että "aloita uusi keskustelu" olisi aloite. Hämmentävää, että ilmeisesti useampikin henkilö tulkitsi aloituksen viittaavan palstaelämään. Kuinka ihmeessä työkaverit ja tuttavat muka olisivat kaikki samalla palstalla, ja vielä tunnistaisivat kirjoittajat, ilman mitään tunnisteita. Risto, Mia ja Aitoriitta eivät ole tuttavia, joihin tässä viitattiin.
        Vaikkakin, olen joskus epäillyt Riston olevan eräs entinen työkaverini...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullutkaan tuollaisesta, että "aloita uusi keskustelu" olisi aloite. Hämmentävää, että ilmeisesti useampikin henkilö tulkitsi aloituksen viittaavan palstaelämään. Kuinka ihmeessä työkaverit ja tuttavat muka olisivat kaikki samalla palstalla, ja vielä tunnistaisivat kirjoittajat, ilman mitään tunnisteita. Risto, Mia ja Aitoriitta eivät ole tuttavia, joihin tässä viitattiin.
        Vaikkakin, olen joskus epäillyt Riston olevan eräs entinen työkaverini...

        Minä en kyllä tarkoittanut, että työkaverit ja tuttavat olisivat palstalla. Ei täältä anonyymien seasta ketään tunnista. Epäilenpä, että jos itsekin olisin kirjoittanut kommenttini anonyyminä niin se olisi jäänyt huomioimatta. Nyt siihen oli helppo tarttua ja alkaa ruotimaan.

        Täällä palstalla on käyty keskusteluja. Ne eivät siis kirjoitukseeni tulleiden kommenttien mukaan tarkoita yhtään mitään. Kirjainten ja nimienkin esillä olo on ollut vain ajankulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin todellakin ihan todellisessa elämässä esim. whatsapp-viestin lähettämistä ikävöinnin kohteelle. Olen huomannut, että joillakin naisilla on tapana raportoida kavereilleen, kuka on mies pyytänyt kahville ja kuka lähettänyt tekstarin. Itse taas pidän yksityisasiat omana tietonani.
        Pahoittelen aloituksen epäselvyttä, mutta ei tullut mieleenikään, että anonyymilla palstalla kirjoittelu olisi aloite. Sekoitit varmaankin sanaan aloitus, eipä siinä mitään.

        ap

        Kaikki naiset juoruavat kaikista saamistaan aloitteista kavereilleen.

        Olet imbesilli jos et ymmärrä tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset juoruavat kaikista saamistaan aloitteista kavereilleen.

        Olet imbesilli jos et ymmärrä tuota.

        Tuota noin, olen siis itse nainen. Enkä juorua saamistani viesteistä tai ehdotuksista. Saattaa tosin johtua siitä, ettei minulla ole sellaisia kavereita, joita minun elämäni kiinnostaisi.
        Mutta se olisi mielenkiintoista tietää, juoruavatko miehet naisilta saamistaan yhteydenotoista? (Ja edelleenkin tarkoitan: ihan oikeassa elämässä, ei palstalla.)

        ap


    • Voi olla, mutta ei kuitenkaan niin paljon että näiden lyhyiden kommenttien takia olettaisin jotakin kirjoittajasta saati että alkaisin nimittelemään tuntemattomia ihmisiä!

      • Anonyymi

        Vastaa helppoon kysymykseen;

        Onko kaivattusi palstalla ?

        Oletko hänen kanssaan suhteessa täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa helppoon kysymykseen;

        Onko kaivattusi palstalla ?

        Oletko hänen kanssaan suhteessa täällä?

        Ei minulla ole palstasuhdetta. Jos tuota lounas.ajatus tekstiä klikkaa niin näkee kaikki kirjoitukseni.

        Sitä en tiedä käykö kaivattuni lukemassa täällä tai ei, mutta minkään kirjoituksen en odota olevan häneltä. Nehän ovat anonyymiltä enkä sellaista henkilöä tunne.


    • Anonyymi

      Mitä väliä niillä muilla on? Vai ajettelitko alottaa oikee ryhmätouhut?

    • Anonyymi

      Tein aloitteen, enkä nähnyt tuota uhkana, koska
      - Hän aikuinen mies, ei henkisesti teinin asteelle jämähtänyt pojan kloppi
      - Hän on fiksu ja empaattinen, ja osaa vastata myös ei:n fiksusti

      Jos arvioni olisin ollut väärässä, ja aloitteesta olisi seurannut naureskelua, se kertoisi enemmän hänestä kuin minusta. Itse ainakin pitäisin tyyppiä, joka tuollaista tekee lähinnä säälittävänä tapauksena.

      Ei tunteissa ole mitään pahaa, eikä niitä voi useinkaan valita. Se miten lähestyy toista, pitää tietysti olla kunnioittavaa ja ei:lle on syytä jättää tilaa.

    • Anonyymi

      Varmaan hieman ikä kysymys. Jos olisi nuori niin miettisin jos taas keski-ikäinen niin en miettisi.

      • Anonyymi

        Kyllä ennen keski-ikää eli 45-65 v alkaa oleen ihan sama mitä kaveri miettii tosta mun ukosta.

        En minä enää 29 vuotiaana kaverilta mielipidettä kysellyt että mitä oot mieltä saanko tän ukon kanssa olla parisuhtees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ennen keski-ikää eli 45-65 v alkaa oleen ihan sama mitä kaveri miettii tosta mun ukosta.

        En minä enää 29 vuotiaana kaverilta mielipidettä kysellyt että mitä oot mieltä saanko tän ukon kanssa olla parisuhtees

        Tuohan on hyvä asia, kunhan tuohon ei liity muuta. Eli sinkut keskenään, niin ei kuulu kenellekään, mutta jos on varattu, niin tuo muuttaa tilannetta radikaalisti.


    • Anonyymi

      Häpeän helposti ja paljon. Mieluiten en ota yhteyttä kehenkään naiseen.

      • Anonyymi

        Ellei ole sun akkas tai ukkos nii ei kuulu kellään


    • Anonyymi

      Kuuntelen muiden (perheeni) mielipidettä. Yleensä lähipiirini tuntee ihastukseni, tai ovat tutuntuttuja ja saan siitä korvilleni ja syyllisyyden itselleni, kun sekaannuin "vääriin" ihmisiin.
      Siihenpä se Ihastuminen sitten loppuukin.
      Perheeni ei hyväksy tietynlaisia.
      Yleensä luotankin heidän mielipiteisiin. Heillä on se tietty "viisaus".
      Joko toinen on tykätty tai ei.
      Tietyillä asioilla on painoarvoa.
      Periaatekysymys myös mikä kannattaa ja mikä ei, mikä kantaa pidemmälle ja mikä ei.
      Myös toisen arvomaailma ratkaisee.
      Ihastuminen sitten jää siihen, kun otetaan "kissa pöydälle" ja järki käteen.
      Eli kyllä, en halua naurunalaisiksi sukuni edessä enkä lähipiirini.
      En aijo ottaa häneen enää yhteyttä.
      Tässä liene enempi kysymys salaisista suhteista?
      Itse en alkaisi sellaisiin.
      Se on joko kaikki tai ei mitään.

      • Kannattaa silti ajatella omilla aivoilla.
        Esim. Multa olisi jäänyt 8 v suhde kokematta jos olisin sukulaisia ja kavereita kuunnellut.

        Henkilökemiat ei kaikilla toimi yhteen ja he sen takia eivät pidä jostain ihmisestä mutta oma ja sen toisen henkilökemia voikin toimia hyvin. Ne on luonne eroja

        Mun lähimpien ihmisten ja ex-avomieheni henkilökemiat eivät alkuun ensimmäisiin 3-4 vuoteen toimineet koska entiseni oli hyvin suoraan puhuva. Hän sanoi välillä töksäyttäen ja vahvasti näkemyksiä. Se ei naisväestä koostunutta lähipiiriäni ilahduttanut. Naisethan loukkaantuvat usein miesten liian töksäyttelevän rehellisesti tyylistä ilmaista asioita. Entiseni oli myös hyvin jämäkkä näkemyksineen. Hän tiesi mitä asioista ajatteli eikä kannastaan luopunut toisten tunteita säästelläkseen.

        Mun lähipiirin kanssa tämä tarkoitti herkkä nahkaiset naisten loukkaantumisia. Henkilökemioiden kolahtelua

        Mulla ja entiselläni taasen henkilökemiat toimi hyvin.
        Osasin arvostaa entiseni tyyliä olla niin rehdin suora sillä jos se sanoi asiallisesti, rehellisesti totuutta muuttelematta asioita joiden tiesi ehkä loukkaavan mua, niin se tuskin valehteli mulle mistään miellyttääkseen mua. Häneen voi luottaa että totuus tulee vaikka se olisi ehkä minulle ei mieleinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      792
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      776
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      152
      729
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      712
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      622
    Aihe