etsitään ktm 85cc

Anonyymi

Moi! olen 13v tyttö ja etsin mxpyörää haluisin kotarin ja ihs 2-t tai 4-t!! mut värillä ei väliä. mieluiten 85cc. olen siis 150cm että siittä sit voi miettii sopivaa mulle, voit antaa neuvoja mistä löytäisin edullisen ja toimivan.
mieluiten kymenlaaksosta hyvällä onnella voidaan hakea kauempaa! hinta ois joku 0-1500e ja kunto ois semmoi hyvä et ei leipois jne😂😂vuosimalli joku 2000-2017, liikaa toivottu?xd mut pääasia ois et olis joku ktm exc 85cc väri mieluiten oranssi mut ei silleen oikee väliä. vuosmalli MiElUiTeN 2016, mutta sekin et ei sitä siittä voi päättää. hme jos kymenlaaksossa myynnissä!!!!!! laita sähköpost.. muista ei ”@” vaan” (at)”

ja kerron täs tällee viä et en oo alottaja päästä,olen 8vuotiaana aloittanu crossin.

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yli 2000 vuosmallisten 85cc crossien hinta on just 1100-2000€ voi olla enemmänkin mutta 2016 vuosmalliset maksaa pirusti ainakin mulle.
      Nelari ehkä sulle parempi mutta 2 tahtikin on hyvä ja joo 85 sopiva ja muista että kawasakeissa on enemmän tehoo kun kotarissa. Ja huom kaikki leikkaa kiinni jos ei huolla niitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4771
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      187
      3734
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      179
      3344
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3144
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1911
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      177
      1711
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1375
    Aihe