KB4516065 sekä KB4516048 päivitykset eivät asennu sitten millään. Kokeillut olen asentaa windows updaten kautta, sekä manuaalisesti lataamalla ja asentamalla. Miten saisin nuo asentumaan? Kaikki muut päivitykset olen asentanut onnistuneesti. Olen juuri tehnyt puhtaan asennuksen windows 7 käyttöjärjestelmästä x64. Käytössäni ei ole mitään sellaista sovellusta mikä estäisi asentumisen. Ongelma Microsoftin päässä? Sama ongelma toisella tietokoneellani, KB4516065 päivitys ei suostu asentumaan.
Päivitykset eivät asennu
21
108
Vastaukset
- Anonyymi
Asenna ekana:
http://download.windowsupdate.com/c/msdownload/update/software/secu/2019/03/windows6.1-kb4490628-x64_d3de52d6987f7c8bdc2c015dca69eac96047c76e.msu
Koneelle uudelleenkäynnistys
Yritä asentaa uudelleen ne vielä aiemmin asentumattomat päivitykset.- Anonyymi
Ei auta uudelleen käynnistys eikä sammuttaminen. Nyt jotain uusia päivityksiä taas tarjolla, asennan ne ja katson miten käy. Veikkaan ettei vaikutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta uudelleen käynnistys eikä sammuttaminen. Nyt jotain uusia päivityksiä taas tarjolla, asennan ne ja katson miten käy. Veikkaan ettei vaikutusta.
Eivät suostu asentumaan. Onko tietokoneeni nyt vaarassa siihen saakka kun suostuvat asentumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät suostu asentumaan. Onko tietokoneeni nyt vaarassa siihen saakka kun suostuvat asentumaan?
No vihdoin ja viimein asentuivat molemmat. Löysin netistä tiedon ja minulta olikin sitten asentamatta yksi päivitys ilmeisesti mitä windows update ei minulle ollut tarjonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vihdoin ja viimein asentuivat molemmat. Löysin netistä tiedon ja minulta olikin sitten asentamatta yksi päivitys ilmeisesti mitä windows update ei minulle ollut tarjonnut.
Asenna aina kaikki päivitykset kun niitä tarjotaan, ja muista aina sammuttaa ja käynnistää kone aina kun käytät sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenna aina kaikki päivitykset kun niitä tarjotaan, ja muista aina sammuttaa ja käynnistää kone aina kun käytät sitä.
Ei tietenkään niitä vakoilevia kannata asentaa. Nyt oli yksi joka piti asentaa käsin, että ne tarjotut turvalliset asentui, mutta yleensä aina netistä löytyy ohjeet kun viitsii googlettaa. Noidenkin jäljiltä menee telemetry päälle, mutta saa helposti pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään niitä vakoilevia kannata asentaa. Nyt oli yksi joka piti asentaa käsin, että ne tarjotut turvalliset asentui, mutta yleensä aina netistä löytyy ohjeet kun viitsii googlettaa. Noidenkin jäljiltä menee telemetry päälle, mutta saa helposti pois.
Askwoodyn sivulta löytyy yleensä aina jos jotakin ei kannata asentaa tai kun on ongelmia jonkin asennuksessa, kuten tämäkin.
https://www.askwoody.com/forums/topic/install-sequence-for-kb4490628-kb4474419/ - Anonyymi
Ja kuolemanruutua taas katselllaan!
W10 on todella surkea! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen asentanutkin, mutta jos luit mitä kirjoitin, niin ei ollut tuota yhtä päivitystä windows updaten kautta tarjonnut, vaan jouduin hakemaan sen manuaalisesti netistä.
- Anonyymi
W10 on muutenkin haitake ja ihan paska!
- Anonyymi
Minulla on 7-64 eikä noita päivityksiä ole edes tarjottu.
Liekkö mikään tärkeätä....- Anonyymi
Kannattaa selvittää, ja tärkeitä ainakin siksi, että senjälkeen tuli moneen otteeseen iso liuta päivityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa selvittää, ja tärkeitä ainakin siksi, että senjälkeen tuli moneen otteeseen iso liuta päivityksiä.
Minulla on Windows 8.1 eikä aavistustakaan, miten hakisin siihen jostain jonkin päivityksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Windows 8.1 eikä aavistustakaan, miten hakisin siihen jostain jonkin päivityksen.
Kuka on puhunut mistään windows 8.1?
- Anonyymi
Päivityksen asentaminen on monesti windowsille tekemätön rasti.
- Anonyymi
upuntua joutuu päivittämään joka toinen tunti ja siltikin uusiksi asennus on monesti edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
upuntua joutuu päivittämään joka toinen tunti ja siltikin uusiksi asennus on monesti edessä.
Joo, ainakin kahdesti vuodessa asennetaan uusiksi.
Ai pirskatti,sehän onkin Windows 10. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ainakin kahdesti vuodessa asennetaan uusiksi.
Ai pirskatti,sehän onkin Windows 10.Eihän se ole poika mikhään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole poika mikhään!
Pataatti Paskajätkän valhee taas ja solvaukset!
- Anonyymi
10. syyskuuta 2019 – KB4516065 (kuukausittainen koontiversio)
https://support.microsoft.com/fi-fi/help/4516065/windows-7-update-kb4516065
.- Anonyymi
Kuukausittaisessa koontiversiossa tulee ne päivitykset, jotka käyttäjä on kieltäytynyt ottaa edellisessä kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705913- 1225186
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4343127Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991556Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3611197- 291009
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46916Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859