Kaiken maailman someissa on tullut luettua ihmisten kirjoittelua. Huomasin olevani outolintu. Ai miksi? No koetan selittää. Ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä ongelmia ja varsinkin vihan kohteita.
Vihakirjoittelun aiheita.
-SDP
-Kokoomus
-Persut
-Siis kaikki puolueet, kuka vihaa ketäkin.
-Maahanmuuttajat, tai tunkeutujat, kuten hurjimmat kirjoittaa
-Eri alojen julkkikset, kuka vihaa ketäkin
-Naapurit
-Kaupungin päättäjät
-Audin ja BMW.n omistajia suorastaan yritetään lynkata
-Asuinalueet kuulemma jakavat ihmiset hyviin ja huonoihin
-Teiden kunto herättää kovaa polemiikkia.
On niitä vaikka mitä, yhtenä päivänä vaaditaan sairaalan jäämistä raumalle ja seuraavana päivänä valitetaan liian korkeista veroista.
Lista on loputon. Niin siinä mielessä olen outolintu, että kyseisen tyyppiset asiat eivät herätä minussa oikein minkäänlaisia tunteita, ei ainakaan vihan tunnetta.
En pystyisi elämään, jos heti aamusta pitäisi alkaa hakemaan epäkohtia, tai vihan kohteita. Elelen päivän kerrallaan, katselen mitä elämä tuo eteen ja koitan nauttia joka päivästä, kun tämä elämä on niin pirun lyhyt aika.
Mietityttää
Anonyymi
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692