Minä sanon poijat, että Naista ei kannata

Hakea mistään maasta, jollei ole vapaa ja pysty muuttamaan sinne
maahan asumaan. Turha itkeä jos Thai vaimo pettää ja sä lähetät rahaa !

Hoida asiat kuntoon suomessa, niin että olet vapaa ja voit elää Thaimaassa
tai missä tahansa muussa maassa ja älä vikise mitää viikon kahden matkoista.
Joo on varmasti seuralaiset sen mukaisia sitten ihan joka maassa ja joka
kylässä. Jos muutat asumaan Thaimaahan, niin sitten sinulla voi olla kunnon
vaimo tai ei ... Mutta ei se kunnon vaimo ole varmaa suomessakaan... et sillee.

Thaimaassa ja Aasiassa elää kyllä oikeasti parempaa elämää jos saat länsimaista
tuloa. Se on viisas valinta ja voi sanoa, että talous on silloin vatupassissa.

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tällä "miehellä" ole muuta tekemistä, kuin kirjoittaa näitä sepustuksiaan palstalle. Jokainen nk. pattayalainen tietää, miten toimia naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Juu ei, siitä puhe mistä puute. Tällä näköjään rahasta ja naisista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei, siitä puhe mistä puute. Tällä näköjään rahasta ja naisista!

        Tässä kävi nyt niin, että Viikko ja tinter ja netti-matkaajat putosi pois.
        Olisi tullut kokemuskia Viikon matkasta Pattayalle, kuinka löysin vaimon
        ja kuinka nyt olen lähettänyt 50 euroa viikossa hänelle rahaa.. Pattayan
        vaimolla oli valmiiksi suomenkielinen ohje tilisiirron tekemiseen.

        Hän ei kyllä hyvin puhunut suomea, mutta kaveri auttoi....
        Kertoi tytön rakastavan suuresti minua, kun lähdin lentokentälle...

        Ehkä kannattaa niillä viikon matkoilla jättää tämä vaimon hakeminen
        vähän vähemmälle ja muuttaa tänne asumaan ja sitten katsoo vaimoa
        ilman valmiiksi tehtyä tilisiirto-ohjelmaa eiks niin ? Parempi säästää
        myös Pattayalla ja mennä Baariin ja juoda vain ... No ehkä haaveilla ja
        sitten hoitaa hotellissa tarpeet, jollakin muulla keinolla käteisvaroista
        riippuen eiks niin ?


      • Anonyymi
        Pattayalainenmyös kirjoitti:

        Tässä kävi nyt niin, että Viikko ja tinter ja netti-matkaajat putosi pois.
        Olisi tullut kokemuskia Viikon matkasta Pattayalle, kuinka löysin vaimon
        ja kuinka nyt olen lähettänyt 50 euroa viikossa hänelle rahaa.. Pattayan
        vaimolla oli valmiiksi suomenkielinen ohje tilisiirron tekemiseen.

        Hän ei kyllä hyvin puhunut suomea, mutta kaveri auttoi....
        Kertoi tytön rakastavan suuresti minua, kun lähdin lentokentälle...

        Ehkä kannattaa niillä viikon matkoilla jättää tämä vaimon hakeminen
        vähän vähemmälle ja muuttaa tänne asumaan ja sitten katsoo vaimoa
        ilman valmiiksi tehtyä tilisiirto-ohjelmaa eiks niin ? Parempi säästää
        myös Pattayalla ja mennä Baariin ja juoda vain ... No ehkä haaveilla ja
        sitten hoitaa hotellissa tarpeet, jollakin muulla keinolla käteisvaroista
        riippuen eiks niin ?

        Nyt on Tapsukka uskonut jonkun toisen alkkiksen höpötyksiä tai lukenut jonkun höppänän viljelemää urbaania legendaa joka pohjautuu silkkaan katkeruuteen.
        Suomi-Thai -liitot on varsin järkeviä kestoistaan riippumatta. Diilissä otetaan huomioon myös talous. Suomi-Suomi -suhteissa esitetään alussa ettei taloudella ole mitään merkitystä kun on kerta se rakkaus.. Siihen se sitten kaatuu kun ei kestetä arkea sen alkuhuuman jälkeen kun talous ei ole siinä kunnossa kuin pitäisi. Lupaukset rikkoutuu.
        Pattayalla käy Suomen parhaimmat miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on Tapsukka uskonut jonkun toisen alkkiksen höpötyksiä tai lukenut jonkun höppänän viljelemää urbaania legendaa joka pohjautuu silkkaan katkeruuteen.
        Suomi-Thai -liitot on varsin järkeviä kestoistaan riippumatta. Diilissä otetaan huomioon myös talous. Suomi-Suomi -suhteissa esitetään alussa ettei taloudella ole mitään merkitystä kun on kerta se rakkaus.. Siihen se sitten kaatuu kun ei kestetä arkea sen alkuhuuman jälkeen kun talous ei ole siinä kunnossa kuin pitäisi. Lupaukset rikkoutuu.
        Pattayalla käy Suomen parhaimmat miehet.

        Pattayalla asuu suomen paras joka antanut kolmannelle exälleen rikkoutuvan lupauksen.

        Pattayalla matkailee edellä mainitun asiamies, jolla exiä rikkoutuneiden luopauksien johdosta.

        Pattayan oppaista, Marasta ym. paapottava Nasu kertoo ex-ämmistään numero 1 ja 2.

        Suomen parhaimmat miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayalla asuu suomen paras joka antanut kolmannelle exälleen rikkoutuvan lupauksen.

        Pattayalla matkailee edellä mainitun asiamies, jolla exiä rikkoutuneiden luopauksien johdosta.

        Pattayan oppaista, Marasta ym. paapottava Nasu kertoo ex-ämmistään numero 1 ja 2.

        Suomen parhaimmat miehet.

        Senssutyttö istui puussa ja haukkui siellä suomipoikia että hau hau....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe