Hakea mistään maasta, jollei ole vapaa ja pysty muuttamaan sinne
maahan asumaan. Turha itkeä jos Thai vaimo pettää ja sä lähetät rahaa !
Hoida asiat kuntoon suomessa, niin että olet vapaa ja voit elää Thaimaassa
tai missä tahansa muussa maassa ja älä vikise mitää viikon kahden matkoista.
Joo on varmasti seuralaiset sen mukaisia sitten ihan joka maassa ja joka
kylässä. Jos muutat asumaan Thaimaahan, niin sitten sinulla voi olla kunnon
vaimo tai ei ... Mutta ei se kunnon vaimo ole varmaa suomessakaan... et sillee.
Thaimaassa ja Aasiassa elää kyllä oikeasti parempaa elämää jos saat länsimaista
tuloa. Se on viisas valinta ja voi sanoa, että talous on silloin vatupassissa.
Minä sanon poijat, että Naista ei kannata
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tällä "miehellä" ole muuta tekemistä, kuin kirjoittaa näitä sepustuksiaan palstalle. Jokainen nk. pattayalainen tietää, miten toimia naisten kanssa.
- Anonyymi
Juu ei, siitä puhe mistä puute. Tällä näköjään rahasta ja naisista!
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei, siitä puhe mistä puute. Tällä näköjään rahasta ja naisista!
Tässä kävi nyt niin, että Viikko ja tinter ja netti-matkaajat putosi pois.
Olisi tullut kokemuskia Viikon matkasta Pattayalle, kuinka löysin vaimon
ja kuinka nyt olen lähettänyt 50 euroa viikossa hänelle rahaa.. Pattayan
vaimolla oli valmiiksi suomenkielinen ohje tilisiirron tekemiseen.
Hän ei kyllä hyvin puhunut suomea, mutta kaveri auttoi....
Kertoi tytön rakastavan suuresti minua, kun lähdin lentokentälle...
Ehkä kannattaa niillä viikon matkoilla jättää tämä vaimon hakeminen
vähän vähemmälle ja muuttaa tänne asumaan ja sitten katsoo vaimoa
ilman valmiiksi tehtyä tilisiirto-ohjelmaa eiks niin ? Parempi säästää
myös Pattayalla ja mennä Baariin ja juoda vain ... No ehkä haaveilla ja
sitten hoitaa hotellissa tarpeet, jollakin muulla keinolla käteisvaroista
riippuen eiks niin ?- Anonyymi
Pattayalainenmyös kirjoitti:
Tässä kävi nyt niin, että Viikko ja tinter ja netti-matkaajat putosi pois.
Olisi tullut kokemuskia Viikon matkasta Pattayalle, kuinka löysin vaimon
ja kuinka nyt olen lähettänyt 50 euroa viikossa hänelle rahaa.. Pattayan
vaimolla oli valmiiksi suomenkielinen ohje tilisiirron tekemiseen.
Hän ei kyllä hyvin puhunut suomea, mutta kaveri auttoi....
Kertoi tytön rakastavan suuresti minua, kun lähdin lentokentälle...
Ehkä kannattaa niillä viikon matkoilla jättää tämä vaimon hakeminen
vähän vähemmälle ja muuttaa tänne asumaan ja sitten katsoo vaimoa
ilman valmiiksi tehtyä tilisiirto-ohjelmaa eiks niin ? Parempi säästää
myös Pattayalla ja mennä Baariin ja juoda vain ... No ehkä haaveilla ja
sitten hoitaa hotellissa tarpeet, jollakin muulla keinolla käteisvaroista
riippuen eiks niin ?Nyt on Tapsukka uskonut jonkun toisen alkkiksen höpötyksiä tai lukenut jonkun höppänän viljelemää urbaania legendaa joka pohjautuu silkkaan katkeruuteen.
Suomi-Thai -liitot on varsin järkeviä kestoistaan riippumatta. Diilissä otetaan huomioon myös talous. Suomi-Suomi -suhteissa esitetään alussa ettei taloudella ole mitään merkitystä kun on kerta se rakkaus.. Siihen se sitten kaatuu kun ei kestetä arkea sen alkuhuuman jälkeen kun talous ei ole siinä kunnossa kuin pitäisi. Lupaukset rikkoutuu.
Pattayalla käy Suomen parhaimmat miehet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on Tapsukka uskonut jonkun toisen alkkiksen höpötyksiä tai lukenut jonkun höppänän viljelemää urbaania legendaa joka pohjautuu silkkaan katkeruuteen.
Suomi-Thai -liitot on varsin järkeviä kestoistaan riippumatta. Diilissä otetaan huomioon myös talous. Suomi-Suomi -suhteissa esitetään alussa ettei taloudella ole mitään merkitystä kun on kerta se rakkaus.. Siihen se sitten kaatuu kun ei kestetä arkea sen alkuhuuman jälkeen kun talous ei ole siinä kunnossa kuin pitäisi. Lupaukset rikkoutuu.
Pattayalla käy Suomen parhaimmat miehet.Pattayalla asuu suomen paras joka antanut kolmannelle exälleen rikkoutuvan lupauksen.
Pattayalla matkailee edellä mainitun asiamies, jolla exiä rikkoutuneiden luopauksien johdosta.
Pattayan oppaista, Marasta ym. paapottava Nasu kertoo ex-ämmistään numero 1 ja 2.
Suomen parhaimmat miehet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayalla asuu suomen paras joka antanut kolmannelle exälleen rikkoutuvan lupauksen.
Pattayalla matkailee edellä mainitun asiamies, jolla exiä rikkoutuneiden luopauksien johdosta.
Pattayan oppaista, Marasta ym. paapottava Nasu kertoo ex-ämmistään numero 1 ja 2.
Suomen parhaimmat miehet.Senssutyttö istui puussa ja haukkui siellä suomipoikia että hau hau....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872