Loputtoman kyllästynyt Gretaan

Anonyymi

On tuota jo saatu aivan liikaakin, autismiset ovat omanlaisiaan ja ei siinä mitään, mutta rummutus asiasta alkaa vaan kyllästyttää.

Niin uskoisin käyvän myös niille "nuorille" jotka ovat asiaa tukeneet, nuori on ollut samanlainen aina.

12

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva, että teit tämän aloituksen ja jatkat rummutusta.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa
      ja muutenkin ilmasto ilmasto ja ilmasto
      aina mediassa päällimmäisenä,
      joskus Trump ja Johnson ylittää uutiskynnyksen.

      Ilmastoasiassa ei ihan äkkiä tapahdu mitään.
      Se ei vaadi päivittäin kymmentä uutisoimista !
      Saisi riittää ja Gretasta en halua kuulla yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Aihe on nyt maailmanlaajuisesti ns. tapeetilla. Tottakai siitä rummutetaan ja otetaan kaikki irti. Hyvä niin, kaikki mahdolliset ja mahdottomat tahot toivottavasti kuulevat ja tulevat tietoisiksi asiasta.

      Pientä tosissaan ja huolissaan olevaa tyttöä on paljon mukavampi kuunnella kuin sitä jumalatonta joukkoa haukkujia ja arvostelijoita, joka näilläkin sivustoilla pauhaa. Tietämättä ja käsittämättä jutusta oikeasti yhtään mitään. Jos ei tiedä tai kykene ottamaan selvää edes Aspergerista, miten voisi osata käsitellä niin isoa ongelmaa kuin ilmastonmuutos.

      Varsinkaan kun kaikilta ei vieläkään roskat, jätteet ja yli jäävä tavara osu oikeaan osoitteeseen, niille tarkoitettuihin paikkoihin. - Nm. Hän on hyvällä asialla

    • Anonyymi

      Tervejärkisen päähän menee kyllä vähemmälläkin ja nopeasti ilmastomuutos ja sen haitat ja aiheuttajat.

      Tervejärkinen ei tarvitse päivittäistä rummutusta.

      Ehkä hitaasti ajattelevat ja ymmärtävät tarvitsevat jatkuvan rummutuksen ?

      Tervejärkinen on lajitellut roskansa (ilman rummutusta) jo ammoisina aikoina kun erillisiä jäteastoita alkoi tulla.

      Tervejärkinen ei jätä yhtäkään roskaa/romua sinne minne se EI kuulu.

      Tervejärkinen osaa soittaa erilaisiin palveluihin, joista haetaan isommat jätteet,
      mööpelit ym.

      Tervejärkinen osaisi ottaa selvää minne ongelmajäte vietäisiin, jos sellaista tulisi.

    • Anonyymi

      Olet loputtoman kyllästynyt mutta kaikki lehtijutut likasta luet tarkkaan;)

    • Anonyymi

      Turha rummutuksesta on Gretaa syyttää. Kyllä se on media ja nämä palstakirjpittajat, jotka rummuttavat.
      Sai tyttö aikaiseksi sen, että asia on tapetilla.

    • Anonyymi

      Lämpenis ny tääl suomeskii kunnol toi ilma ekana ja sit vasta katteltais?

    • Anonyymi

      Vaikutusvaltaisia tahoja täytyy olla Greta-operoimisen taustalla. Mitä pitempään Greta-ruljanssi pyörii, niin sitä varmemmaksi kiteytyy mielessä koko kuvion etukäteen suunniteltu poliittisuus. Meillä Suomessa ainakin Yleisradio on antaumuksella heittäytynyt Greta-operoimisen toitottimeksi. Lieneekö ideana laittaa luu kurkkuun Perussuomlalaisille ja muille "edistyksen epäilijöille" eli hukutetaan koko julkisuus semmoisen kampanjavyöryn alle, ettei siitä ole poispääsyä muutoin kuin julistautumalla ilmastonmuutosuskovaiuuden lirturgian kannattajaksi. Saa nyt sitten nähdä toimiiko kampanjointi poliittisesti Vihreitten ja SDP:n ja Vasemmistoliiton hyödyksi. Tulevat vaalit sen kertovat. Yksi selkeä päätelmä lienee jo nyt tehtävissä eli mm. Yleisradion toiminta asiassa ei edusta hyvää journalistista toimintapaa.

    • Anonyymi

      Greta on ilmastovouhotukseen kyllästyneiden tehokas salainen ase. Se saa vouhotukseen kyllästyneet tiukentamaan kantaansa sekä saa näkemyksessään hoipertelijoita kyllästymään ilmastovouhotukseen.
      Hyvää työtä. Kiitos Greta!

    • Anonyymi

      Kyllä ilmastonmutoksesta on saanu jo tarpeekseen,
      ei se kuitenkaan meidän ikäkautena muutu yhtään miksikään gtämänkummemmaksi, eikä seuraavankaan sukupolven aikana,

      muuttuu joskus / kuten kautta aikain ilmaston on a i n a muuttununu,
      sitä emme ole näkemässä
      vouhotus pitää loppu ja suhtautua normaalisti
      elää normaalia elämää,

      alkaa jo tympimään jokapäiväinen uutisointi ja hysteria, hah
      ku mitään hätää meillä ei todellakaan ole,

    • Lienenkö kokenut asetelman oikein, kun olen arvionut tiuhimman ilmastonmuutosta käsitelleen uutistykityksen melkoisesti harventuneen Nobelin rauhanpalkinnon jakamispäätöksen jälkeen. Jo aikaisemmin epäilin, että Greta-kampanjoinnin ideana oli ohjailla yleistä mielipidettä ennen muuta Norjassa siihen, että hänelle myönnettäisiin kyseinen rauhanpalkinto. Meidän YLEmme osallistui siihen kampanjointiin silmiinpistävän isolla antaumuksella. Olen havainnut kerrottavan, että Gretan vanhemmat ja yleensä Ruotsi olivat siinä operoinnissa generattorina ja totta kai Suomi-YLE peesasi pää kolmantena jalkana. Varsin vaisua olikin YLE-uutisointi, kun palkinto meni Etopiaan. Oikeastaan hyvä näin, sillä onhan kyseessä nimen omaan rauhanpalkinto eikä kekseliäimmän markkinointiprojektin palkitseminen.

    • Anonyymi

      Täytyisi tietää ilmastosta ennen kun alkaa puhumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe