Onko Pölkyllä edessä romahdus globaalin taantuman kourissa. Koska alkaa yt:t.
Pölkky taantumassa
49
9497
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin. Kyse lienee näistä jatkuvasti sairaiden poistamisesta vahvuudesta. Kroonisesti laiskat myös syö muiden työtehoa.
- Anonyymi
Tämä nuorijohto elää ”kukkais- niityllä”, ei päivääkään ole tehneet talon eteen töitä -on aikaa kalastella ja golf:ta.
HenkilöJohtamis taito täys 0!
Vaatisi oikein johtajan taloon, eikä suvun keskeltä - jotka on käyneet kauenpanakin kuin Kuusamon Prismalla.
EX-pölkkyläinen- Anonyymi
Et sinä taida minkään yrityksen toimista ymmärrä vaikka siellä olet siivonnutkin. Ei kannata kiukutella vaikka on saanut kenkää siivoushommista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä taida minkään yrityksen toimista ymmärrä vaikka siellä olet siivonnutkin. Ei kannata kiukutella vaikka on saanut kenkää siivoushommista
Kyllä siellä on muka Työvoimapula työntekijöistä. minäki olen 7 eri hakemusta sinne Lähettänyt vaan eipä ole kuulunut työhaastatteluun kutsua. Mustiamiehiä näkkyy olevan Työmiehenä. se ole mitään muuta kuin selitystä ja halutaan vaan paskaa jauhaa. terveisiä Pölkyn johtajille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on muka Työvoimapula työntekijöistä. minäki olen 7 eri hakemusta sinne Lähettänyt vaan eipä ole kuulunut työhaastatteluun kutsua. Mustiamiehiä näkkyy olevan Työmiehenä. se ole mitään muuta kuin selitystä ja halutaan vaan paskaa jauhaa. terveisiä Pölkyn johtajille!
Tämä siivoja kommentti aika ala-arvoista, kertoo kommentoijan älykkyys tason - ei taida itse pystyä -siihenkään ikävä kyllä.
Nämä nykyiset johtajat ja sen alla olevat pikku-nappulat ovat jotenkin sukua keskenään tai muuten tynnyrissä kieroon kasvaneita.
Hakemuksen jättäjälle vinkiksi, tavu viivojen kanssa hakemus - niin saavat siitä selvää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sinne kuule töihin pääsee! soitat oikeeseen paikkaan ja jätät ne laput kaappiin
- Anonyymi
Joo eihän se tuollainen talo pyöri golffin pelluulla ja lohia onkimalla.
Nykyinen johdossa oleva sukupolvi on syntynyt kultalusikka aunuksessa. Ja sen huomaa.
Milloinkohan tuo nepotismi iskee pölkkyä ns. kirveen oman kannon tyveen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siivoja kommentti aika ala-arvoista, kertoo kommentoijan älykkyys tason - ei taida itse pystyä -siihenkään ikävä kyllä.
Nämä nykyiset johtajat ja sen alla olevat pikku-nappulat ovat jotenkin sukua keskenään tai muuten tynnyrissä kieroon kasvaneita.
Hakemuksen jättäjälle vinkiksi, tavu viivojen kanssa hakemus - niin saavat siitä selvää!mitä se pölkyn surkea työhaastattelija täällä räkyttää. et sinä osaa palkata oikeita suomalaisia työmihiä edes töihin. ei sitä kirjioitustaidolla töitä tehdä.
- Anonyymi
Pölkky on paska virma ei mulla muuta
- Anonyymi
Onhan siellä Artsi mjuna joka hoitaa homman kuntoon. Huikea työnjohtaja!
- Anonyymi
Onhan siellä kaks Artsia, molemmat junalla Siperiaan🙋♂️
- Anonyymi
Määräaikaiset laitetaan pihalle ja tehdään 'kutsuttaessa' sopimus eli kun tarvitaan niin otetaan vähäksi aikaa ja taas pihalle. Näin saadaan illuusio pysymään yllä että Pölkky ei koskaan ole irtisanonut työtekijöitä. Täysin häikäilemättömästi käytetään vuokratyöntekijöitä hyväksi. Kohta ei saa niitäkään.
- Anonyymi
No elä mene sinne vetelys
- Anonyymi
Sehän on totta. Määräaikaisia on aiemminkin ollu siinä talossa. Ne jätkät teki eniten töitä ja kiitosta ei tullu. Polttivat lomat ja viikon päästä uussopimus kouraan ja eiku ylitöitä. Kun jakelivat niitä polkupyöriä aikoinaan tehtaan pyöreitä vuosia täytettyään nämä eniten töitä vuosia määräaikaisena olleet ei saanu edes vannetta saatikka sisäkumia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No elä mene sinne vetelys
Nythän tulee pitkä vkl kun ollaan lakossa! Sehän se sahuri poikia harmittaa. Voi voi. Huhut kertoo, että muuan golf pojan mielestä yt:t olis pitäny pyöräyttää jo aikoja sitten. Varsinkin siihen punaiseen mökkiin. En olis kyllä uskonu mutta nytten pölkyn "nepotismi" henkilöstöpolitiikka osuu omaan nilkkana. Ketä sukulaisia potkitaan pellolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän tulee pitkä vkl kun ollaan lakossa! Sehän se sahuri poikia harmittaa. Voi voi. Huhut kertoo, että muuan golf pojan mielestä yt:t olis pitäny pyöräyttää jo aikoja sitten. Varsinkin siihen punaiseen mökkiin. En olis kyllä uskonu mutta nytten pölkyn "nepotismi" henkilöstöpolitiikka osuu omaan nilkkana. Ketä sukulaisia potkitaan pellolle?
Öööö..se on perheyritys
- Anonyymi
Siis tuliko Pölkystä päähän ,kun töihin ei pysty ?
- Anonyymi
Mahtaako loppua tuo lentopallon tukeminen myös. Loppuuko samalla PaKan tarina.
- Anonyymi
Mahtaako olla 10€ tunnissa palkka jos sattuu Pölkylle pääsemään töihin?
Huhujen mukaan 13€ tiekassa vaikka olisit ollut talossa töissä 30 vuotta,pitäneekö paikkansa?- Anonyymi
Harjoittelupalkka on jotain 9 euron luokkaa, sitten nousee johonkin 10 euroon ja puolen vuoden päästä joku 12.5 €. Kenelläkään ei ole perustuntipalkka yli 13€. Jotkut saa henkilökohtaisia lisiä niin voin mennä nippa yli 13€.
- Anonyymi
Eihän siinä ole ees paikallisia pelaajia.
- Anonyymi
Onkipojan itkuvirttä sai lukea lehdestä. Maksa palkat ja kikyt pois niin höylät alkaa heti laulaan.
Kyllä se sitten hymy hyytyy kun voimalaitoskin menee kiinni. Tulis kunnon pakkaset niin onkin kattilan kanssa ihmettelemistä..- Anonyymi
Eikös sahoille mee nyt niin huonosti että on hyvä vaan pitää vannesahan terät huilimassa? Eivät edes halua sahailla. Ei tuu tappioita.. vai onko tilanne muuttunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sahoille mee nyt niin huonosti että on hyvä vaan pitää vannesahan terät huilimassa? Eivät edes halua sahailla. Ei tuu tappioita.. vai onko tilanne muuttunut?
Taas oli tapiollinen vuosi. Muutama vielä ja myynti sijoittajille. Ei taida pysyä Kuusamossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas oli tapiollinen vuosi. Muutama vielä ja myynti sijoittajille. Ei taida pysyä Kuusamossa.
Tappiot kuulemma lakkoilijoiden syytä. Ei ehkä kannattais osoitella sormella tuohon tyyliin. Tiedossahan oli, Että mitä vähemmän sahattiin tuolloin niin sitä pienemmät tappiot! Muunneltua totuutta puhuu Pölkyn kultalusikkapojat.
- Anonyymi
Kuulemma pölkyllä loppuu työmiehet ja tekijät? Alkaisivat maksaan kunnon palkkaa. Niin olisi tulijoitakin.
- Anonyymi
Vitostiellä on tulijoita vaikka jonoksi asti...
- Anonyymi
Kyllä se on tuo pölkyn leuhottaminen nähty. Vaan eipä ole tarvinnut pölkyn palveluja käyttää. meillä on metsää omasta takaa. kuusamossa on joitakin kenttäsirkkeli miehiä joille voi soittaa jos lautaa ja lankkua tarvii.
- Anonyymi
Eihän se jos aloituspalkka on alle kympin ja sen jälkeen vähän yli monta kuukautta niin innosta varsinkaan pitkän matkan päästä kulkijoita jos palkka menee polttoaineisiin. Kolmivuorotyö muutenkin myrkkyä terveydelle.
- Anonyymi
Japaniin ei kuulema Pölkyn tuotteet kelpaa. Mikähän siinä on.
- Anonyymi
Ei riitä lujuus ja laatu heidän tarpeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä lujuus ja laatu heidän tarpeisiin.
Riittäis mutta, eivät lajittele tarpeeksi raakalla kädellä. Jaksat ei halua sitä 5% epäkuranttia tavaraa. Ne haluaa vain priimaa. Joskus oli pölkyllä Japaniin paneelia. Laadukasta. Tulivat ahneeksi ja asiakas otti muualta kun oli ehtiny käpristyä paneelit ja päätypontilla sitte halkes paneelit.. artomunan munauksien listaan jatkoa..
- Anonyymi
Pelkäävät ettå köyhien ulina tulee Kuusamolaisten laivarottien mukana
- Anonyymi
Miksihän toimari kerää esikuntaa noin helvetin paljon?
- Anonyymi
Jokaiseen ongelmaan uusi esimies.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
No niin, Pölkky myyty !
- Anonyymi
Eikait ne älyä taantumasta mitään
- Anonyymi
Kyllä ne entiset pölkkyläiset saavat laskea pölkynpäitä, että onko ne kierossa jos ne edes 100v kestää
- Anonyymi
Täällä helzingissä tulee liitolta 13e kun lopettaa kynsiviilalla peukalon pyörityksen.
Pitääkin pysyä täällä kun toi kivitalokin on jo maksettu , ilman omaa asuntoa täällä on köyhäläinen. - Anonyymi
Helzinki ei edes kuulu suomeen
- Anonyymi
montako vuotta se taantuma on kestäny?
- Anonyymi
Mikä toimipiste ensin kiinni? Veikkauksia?
- Anonyymi
Kitka
- Anonyymi
Oulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitka
Kitka ainu joka tuottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitka ainu joka tuottaa
Liian kaukana kaikesta. Kuljetuskustannukset korkeat ja vanhat laitteet.
- Anonyymi
Pölkky on myyty
- Anonyymi
Pheiferin arjalaiset voimajumalat ratsastaa kohti pölkyn johtoa ja heidän alaisiaan ja laittavat astiat uuteen uskoon!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569