https://m.nettiauto.com/hyundai/coupe/10567583?vifAdCount=27&vifNav=Y Tälläistä tehoraaseria mietin käyttöautoksi. Onko miten luotettava tuolla rouheammalla motilla eli V6 2,7? Tekisi mieli hankkia tehokas vehje. Tässä kyseisessä olisi myös punainen väri ja sekoittuu helposti ferrariin ja porscheen liikenteessä. Eli halvalla saisi hienon urheiluauton. Mutta toki tämmöisessä on varmaan suuret käyttökulut eikä varmaan voi huoltaa kuin aidossa hyundai huollossa? Tehot ja erikoistekniikka on toki kallista huoltaa ja korjata kun osat tehdään pientuontantona.
Hyundai coupe käyttöautoksi?
6
349
Vastaukset
- Anonyymi
Vain hoopo haksahtaa tuollaiseen kotteroon, verotus syistä🤪🤪😭😭😭
- Anonyymi
Mistä ihmeen verotussyistä ?
Käyttäjäkokemusten mukaan hyvä auto. Ei pitäisi kommentoida sellaisia asioita mistä ei tiedä mitään.
- Anonyymi
Aika laiskanpulskea on urheiluautoksi. Vastaava kone taisi olla katumaasturi Santa Fen ja perheauto Sonatan keulilla joskus. Toki voi olla pieniä eroja, mutta Hyndain tekniikka on aina ollut asteen vanhahtavaa. Eli normaali kyläpaja kyllä korjailee, merkki kun ei ole luotettavammasta päästäkään. Osta ihmeessä jos ulkonäkö hivelee silmää, mutta varaudu 250 diesel taksimersun jättävän sinut liikennevaloissa.
- Anonyymi
Kyllä Hyundai on automerkkinä aivan luotettava. Potaskaa tollaiset väitteet. Korealaisilla autoilla on hyvä maine. Luotettavuustilastojen kärkeä ollut jo kauan.
- Anonyymi
Urheilumallinen katseita keräävä ajopeli.Vaihdoin toiset logot ja ihmiset ihmettelevät että mikäs auto se oikein on. Hyvin toiminut ja halvat ajokilometrit.
Tässä kokemuksia
https://www.nettiauto.com/hyundai/coupe/autoarvostelut - Anonyymi
Makee trassi se on kyllä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170