Rauman typ

Anonyymi

Ihan sairas paikka ja idiootteja töissä. Kirjoittelevat perättömiä että työtön on yhtäkkiä työkyvytön ilman mitään todisteita edes. Voiko ne tuosta vaan päättää että työtön on työkyvytön sen takia koska ei saa töitä. Koskaan en ole ollut kyvytön tekemään mitään. Toivottavasti oikeusasiamies pistää ne ruotuun äkkiä kun tein kantelun.

5

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hae työkyvyttömyyseläkettä KELA:lta. Kerro että TYP on sitämieltä ja todistaa!
      Se Nurmela on asiantuntija!

• Anonyymi

Ei sitä alle 45 vuotiaana voi jäädä eläkkeelle kun kuitenkin olen terve ja kykyä on tehdä mitä töitä vaan. Haluakin on mutta raumalla ei vaan ole työpaikkoja tarpeeksi. Sitten typissä keksivät että hei laitetaan työtön karenssille jotta kunnan sakkomaksut työttömistä vähenee tekaisemalla lausunto että terve ihminen on työkyvytön.

• Anonyymi

mut on myös sellasia tapauksia et ihminen ei ole työkunttoinen ja typin mielesttä on ja jos ei otta kuntouttavaa tai muuta ryhmä toiminttaa uhkaa karenssi vaikka työttä jota tarjottaan ei ihmisen terveyden tilan takia sovi selvää kiusaustta

• Anonyymi

Mitä työ on ilman palkkaa? Pitäisikö sen kannustaa muutenkin köyhää ihmistä jolla koulutus ja sitten työnnetään johonkin narkkiporukan mukaan keskustelemaan ja viettämään vapaa-aikaa seurakunnan tiloissa kynäakan kirjatessa sanomiset ylös.
      Työkyvytön ei oikein enää mene läpi instansseissa kunhan helsinginpään lääkärit saavat paperit käsiinsä,he pyörtävät äkkiä nämä tällaiset päätökset mitään tutkimatta tai edes kysymättä ja nuijittu päätös putoaakin postin mukana mukavasti eteisen matolle.

• Anonyymi

Työ ei ole mitään ilman palkkaa. Palkalla pitää tulla toimeen ettei tarvii tukia hakea. nää orjatyöpaikat tiedetään raumalla katulähety ja spr , jossa on narkkiksia ja alkoholisteja rikoksen tekijöitä. Sellaiseen paikkaan en menis edes kolmesta tonnista. Kerran olin katulähetyksen pajalla. Niin surkea työpaikkaa maailmasta on vaikeaa löytää. Valehtelevat että sen jälkeen saa palkkatöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      168
      6154
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1714
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1260
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      914
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      827
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      779
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      714
    Aihe