Etsin naista Lahden seudulta!

Anonyymi

Vapaa tai varattu vanhempi nainen! Itse olen 63v Ukm ja kiima on edelleen vieraaseen naiseen kova! Vaimo ei enää sexsistä valitä, mutta mä välitän. Jos olet nainen joka haluaa tilapäistä tai vakkari seuraa niin [email protected] odottaa yhteydenottoasi! Olen terve ja 100% luotetta mies, taattu tyydytys on ollut aina mottoni!
Niin olen Lahden seudulla, ehkäpä sinäkin täälläpäin! Tavataan autossa eka kerta ja sinulla on vapaaehtoinen peruutus mahdollisuus! Terv. jukkis

11

1952

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksatko jos tulen....

• Anonyymi

Paljonko haluat jos tulet kylään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko haluat jos tulet kylään?

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

• Anonyymi kirjoitti:

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

Laita viestiä niin keskustellaan asiasta. Asun lahden seudulla

• Anonyymi

Eheeiiii poijat! Ei mun tarvi maksaa, koska lähes naapurissa on yksi rouva, jonka arvoa miehensä ei tajua. Se vain kun hänellä on harvoin tilaisuus tavata minua.
        Nainen joka haluaa yhteisellä sopimuksella tavata ja on tosissaan >> Ota yhteys, tiedot löytyy mun alkuperäisestä viestistäni. terv. Jukkis

• Anonyymi

Samoin meillä mies aina väsynyt. Olen ollut ilman jo pitkään ja harkinnut jospa löytöis luotettavan pystyvän miehen. Olen normaali kokoinen itsestäni huolta pitävä 58v nainen.

• Oletkos mistäpäin?

• Anonyymi

Moi sinä 58 v. Nainen! Olen Jukkis Lahdesta! Laitoin tuon ilmoituksen ja etsin edelleen! Missäpäin Sinä olet? Haluaan ehdottomasti tavata sinut [email protected]. kirjoita mulle suoraan, näin ei muut pääse lukemaan meidän asioita... Olen luotettava ja sivistynyt mies....

• Anonyymi

Missä olisi tälläinen nainen joka haluaisi. Oma vaimoni ei välitä sexistä.

• Anonyymi

Mistäs nainen 58 on kotoisin. Laita viestii jutellaan.

• Anonyymi

Moi. Täällä 50v luotettava mies lahesta,saat mitä haluut😉

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe