Etsin naista Lahden seudulta!

Anonyymi

Vapaa tai varattu vanhempi nainen! Itse olen 63v Ukm ja kiima on edelleen vieraaseen naiseen kova! Vaimo ei enää sexsistä valitä, mutta mä välitän. Jos olet nainen joka haluaa tilapäistä tai vakkari seuraa niin rakot@suomi24.fi odottaa yhteydenottoasi! Olen terve ja 100% luotetta mies, taattu tyydytys on ollut aina mottoni!
Niin olen Lahden seudulla, ehkäpä sinäkin täälläpäin! Tavataan autossa eka kerta ja sinulla on vapaaehtoinen peruutus mahdollisuus! Terv. jukkis

8

121

Vastaukset

• Maksatko jos tulen....

• Paljonko haluat jos tulet kylään?

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonko haluat jos tulet kylään?

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

• Anonyymi kirjoitti:

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

Laita viestiä niin keskustellaan asiasta. Asun lahden seudulla

• Eheeiiii poijat! Ei mun tarvi maksaa, koska lähes naapurissa on yksi rouva, jonka arvoa miehensä ei tajua. Se vain kun hänellä on harvoin tilaisuus tavata minua.
        Nainen joka haluaa yhteisellä sopimuksella tavata ja on tosissaan >> Ota yhteys, tiedot löytyy mun alkuperäisestä viestistäni. terv. Jukkis

• Samoin meillä mies aina väsynyt. Olen ollut ilman jo pitkään ja harkinnut jospa löytöis luotettavan pystyvän miehen. Olen normaali kokoinen itsestäni huolta pitävä 58v nainen.

• Oletkos mistäpäin?

• Moi sinä 58 v. Nainen! Olen Jukkis Lahdesta! Laitoin tuon ilmoituksen ja etsin edelleen! Missäpäin Sinä olet? Haluaan ehdottomasti tavata sinut rakot@suomi24.fi. kirjoita mulle suoraan, näin ei muut pääse lukemaan meidän asioita... Olen luotettava ja sivistynyt mies....

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotiasujien ahdinko syvenee.

190.000 kotia lämmittää vielä talonsa öljyllä mutta hallitus kaavailee korottavnsa lämmitysöljyn hintaa veroilla. Kokonaispäästöistä vain 2 % tulee ko
      Maailman menoa
      297
      9384
    2. Ministeri Ohisalo haihattelee kreikka pakolaisilla, kun Suomessa...

..on ihmisilllä hätä. Kun illalla menee ns. "piritorille" Helsingin sörnäisissä ,oli siellä pultsaria ja narkomaania, nuorta juoppoa jne. samassa on m
      Maailman menoa
      292
      8591
    3. Kauanko Maisan avioliitto kestää?

Vuosi vaiko kaksi, mitä veikkaat? Ensi vuonna ero, tämä on veikkaukseni.
      267
      5237
    4. Tappo porissa

Torstaina siis tapettu kohukaunotar
      Pori
      47
      1729
    5. Kuvaile kaipaamasi

henkilön seksuaalista energiaa:
      Ikävä
      76
      499