Vapaa tai varattu vanhempi nainen! Itse olen 63v Ukm ja kiima on edelleen vieraaseen naiseen kova! Vaimo ei enää sexsistä valitä, mutta mä välitän. Jos olet nainen joka haluaa tilapäistä tai vakkari seuraa niin [email protected] odottaa yhteydenottoasi! Olen terve ja 100% luotetta mies, taattu tyydytys on ollut aina mottoni!
Niin olen Lahden seudulla, ehkäpä sinäkin täälläpäin! Tavataan autossa eka kerta ja sinulla on vapaaehtoinen peruutus mahdollisuus! Terv. jukkis
Etsin naista Lahden seudulta!
11
1906
Vastaukset
- Anonyymi
Maksatko jos tulen....
- Anonyymi
Paljonko haluat jos tulet kylään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko haluat jos tulet kylään?
150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle
Anonyymi kirjoitti:
150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle
Laita viestiä niin keskustellaan asiasta. Asun lahden seudulla
- Anonyymi
Eheeiiii poijat! Ei mun tarvi maksaa, koska lähes naapurissa on yksi rouva, jonka arvoa miehensä ei tajua. Se vain kun hänellä on harvoin tilaisuus tavata minua.
Nainen joka haluaa yhteisellä sopimuksella tavata ja on tosissaan >> Ota yhteys, tiedot löytyy mun alkuperäisestä viestistäni. terv. Jukkis
- Anonyymi
Samoin meillä mies aina väsynyt. Olen ollut ilman jo pitkään ja harkinnut jospa löytöis luotettavan pystyvän miehen. Olen normaali kokoinen itsestäni huolta pitävä 58v nainen.
- Anonyymi
Moi sinä 58 v. Nainen! Olen Jukkis Lahdesta! Laitoin tuon ilmoituksen ja etsin edelleen! Missäpäin Sinä olet? Haluaan ehdottomasti tavata sinut [email protected]. kirjoita mulle suoraan, näin ei muut pääse lukemaan meidän asioita... Olen luotettava ja sivistynyt mies....
- Anonyymi
Missä olisi tälläinen nainen joka haluaisi. Oma vaimoni ei välitä sexistä.
- Anonyymi
Mistäs nainen 58 on kotoisin. Laita viestii jutellaan.
- Anonyymi
Moi. Täällä 50v luotettava mies lahesta,saat mitä haluut😉
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999