Etsin naista Lahden seudulta!

Anonyymi

Vapaa tai varattu vanhempi nainen! Itse olen 63v Ukm ja kiima on edelleen vieraaseen naiseen kova! Vaimo ei enää sexsistä valitä, mutta mä välitän. Jos olet nainen joka haluaa tilapäistä tai vakkari seuraa niin [email protected] odottaa yhteydenottoasi! Olen terve ja 100% luotetta mies, taattu tyydytys on ollut aina mottoni!
Niin olen Lahden seudulla, ehkäpä sinäkin täälläpäin! Tavataan autossa eka kerta ja sinulla on vapaaehtoinen peruutus mahdollisuus! Terv. jukkis

11

1544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksatko jos tulen....

• Anonyymi

Paljonko haluat jos tulet kylään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko haluat jos tulet kylään?

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

• Anonyymi kirjoitti:

150 jos pystyt ajamaan kouvolan seudulle

Laita viestiä niin keskustellaan asiasta. Asun lahden seudulla

• Anonyymi

Eheeiiii poijat! Ei mun tarvi maksaa, koska lähes naapurissa on yksi rouva, jonka arvoa miehensä ei tajua. Se vain kun hänellä on harvoin tilaisuus tavata minua.
        Nainen joka haluaa yhteisellä sopimuksella tavata ja on tosissaan >> Ota yhteys, tiedot löytyy mun alkuperäisestä viestistäni. terv. Jukkis

• Anonyymi

Samoin meillä mies aina väsynyt. Olen ollut ilman jo pitkään ja harkinnut jospa löytöis luotettavan pystyvän miehen. Olen normaali kokoinen itsestäni huolta pitävä 58v nainen.

• Oletkos mistäpäin?

• Anonyymi

Moi sinä 58 v. Nainen! Olen Jukkis Lahdesta! Laitoin tuon ilmoituksen ja etsin edelleen! Missäpäin Sinä olet? Haluaan ehdottomasti tavata sinut [email protected]. kirjoita mulle suoraan, näin ei muut pääse lukemaan meidän asioita... Olen luotettava ja sivistynyt mies....

• Anonyymi

Missä olisi tälläinen nainen joka haluaisi. Oma vaimoni ei välitä sexistä.

• Anonyymi

Mistäs nainen 58 on kotoisin. Laita viestii jutellaan.

• Anonyymi

Moi. Täällä 50v luotettava mies lahesta,saat mitä haluut😉

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11805
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7511
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      82
      3949
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      106
      3839
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      44
      3462
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3237
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      52
      3232
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3098
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2033
    10. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      36
      1970
    Aihe