Vähän väliä jotkut huutavat että Allah on suuri. Miksi Allah ei koskaan itse ole osoittanut suuruuttaan? Miksi kannattajien pitää ylläpitää tätä suuruutta, jota ei edes voi todistaa! Jos hän todella on suuri, osoittakoon suuruutensa!
Yhtä hyvin voisi huutaa: avaruus on suuri!
Miksi Allah ei itse tee mitään?
8
54
Vastaukset
allahin esikuva jahve on aivan yhtä kyvytön.
- Anonyymi
Eihän Hitlerkään itse tehnyt pahaa tietääkseni yhdellekkään ihmiselle.
- Anonyymi
Lueskelin vähän aikaa sitten Marmaduke Pickthallin englannin kielistä käännöstä Koraanista ja se AVULLA OPIN TODELLAKIN, ETTÄ ALLAH ON SUURIN. Tuossa käännöksessä vilisee kuvauksia symbolisia ja vertauskuvallisia kaikista niistä keksinnöistä, joita Allah on saanut aikaan. Myös kultuuri ja politiikka ja kaikki elämän osa-alueet. Esim. Dynamiitin keksiminen, Raketin keksiminen, Kaivosteollisuuden synnyn aiheuttaminen, Laserin käyttö soittimissa ja Dvd levyt jne. Kaikki käy ilmi tuossa käännöksessä symbolisesti ja vertauskuvallisesti. Jos on kyky tulkita kieliä niin ne näkyy selvääkin selvemmin.
Myös eräissä muissa englannin kielisissä käänöksissä on sama tendenssi. Eräässä kerrotaan, että Amazonasin viidakko tulee jonakin päivänä olemaan luvattu paratiisi eli vaikka siellä nyt on hakkuut menossa niin pohjimmainen tarkoitus on tehdä tuosta alueesta luvattu paratiisi.
Kuvittelin joskus Hare Krishna liikkeen kirjojen perustella Krishnan olevan suurin transendenssissa ja tieteessä, mutta hän on Korkein persoonallinen Jumala. Sen sijaan Allah on ilmeisesti henki, joka on suurin ja englannin kieliset koraanit antavat tuosta suuruudesta voittamattoman kuvan. - Anonyymi
Tuskimpa Allah itse tekee mitään. En edes usko sen olemassaoloon!
"Tuskimpa Allah itse tekee mitään. En edes usko sen olemassaoloon!"
On allahissa yjksi hyvä puoli.
Hän ei tunne sairaanloista himoa esinahkoihin.- Anonyymi
Pappi_Heljas kirjoitti:
"Tuskimpa Allah itse tekee mitään. En edes usko sen olemassaoloon!"
On allahissa yjksi hyvä puoli.
Hän ei tunne sairaanloista himoa esinahkoihin.Ympärileikkaus on yleisesti käytössä Islamin alueella!
Anonyymi kirjoitti:
Ympärileikkaus on yleisesti käytössä Islamin alueella!
Mutta keräileekö allah niitä koraanissa samalla innolla kuin jumala raamatussa?
- Anonyymi
Missä ovat muslimien armonlahjat?
Onko profetoimista, ihmeparannuksia, kielillä puhumista, hengellistä musaa, onko yhtään mitään?
Haluaisin seurata muslimien hengellisitä ohjelmia, mistähän löytäis?
Ihan puusilmäinen "jumala"
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764