Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Taas miljoonia pakolaisiin

Anonyymi

Omaishoidon tukirahat on kunnista loppumassa.Samanaikaisesti ollaan antamassa hallituksen päätöksellä 13miljoonaa euroa maahanmuuttovirastolle,jotta saadaan paremmin hoidettua heidän asioitaan,ja huolehtia heidän loputtomista tarpeistaan.
Kyllä oli vanhukset ja sairaat eduskuntaa pyrkijöillä pääasia.
Tyhjiä lupauksia mitään ei puhuta ikäihmisistä ja heidän tarpeistaan.
Ministeri Ohisalo on suvakkiyhdistyksen puheenjohtaja.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On nähty ja kuultu kun, tämä Ohisalo paasaa miten ISIS leiriltä pitää suomalaiset hakea pois.Kallista lystiä ja samalla suomalaisten turva heikkenee.

    • Anonyymi

      En kaipaa tänne ensimmäistäkään isis pakolaista en ketään muutakaan pakolaista. Eikö tässä pitäisi ensin hoitaa suomalaisten asiat kuntoon. Eikä kyllä senkään jälkeen tule niitä ikävä.

      • Anonyymi

        Ei tule ikävä minullekaan. Puhuvat kuinka vanhusten hoito on kallista. Mutta kuinka kallista on näiden tänne tulleiden täyshoito ,voi sanoa että miljoonissa euroissa.


    • Anonyymi

      suvaitsen myös nämä ns. mamut koska siskoni on naimisissa tämmöisen kanssa enkä näe miehessä moitteen sijaa kaksi lasta ovat kunnialla aikuiseksi kasvattaneet ja ovat kouluttaneet poika kävi vuoden armeijaa ja selvisi puhtain paperein ,ilmoittautui jopa vapaa ehtoisiin kriisin hallinta joukkoihin ,eli 24.tuntia ja pitää olla valmis. tytär käy yli-opistoa ja ei huomoin arvosanoin ja on itse rahoittanut osan opiskeluaan työtä tekemällä josta kenelläkään ei ole mitään oikeutta halveerata häntä. ja mitä minuun tulee saatan olla paska jätkä mutta voisin olla omais hoitaja hiljaa hiipuvalle äidilleni. näin ei varmaan käy mutta en syytä heikommassa asemassa olevia.

    • Täytyy kyllä ihmetellä kun hallituksella ei ole minkäänlaista isänmaallisuutta,PS ainoa oikea puolue.

    • Anonyymi

      YK vaatii sitä, Unicef tätä ja Eu:n edessä ollaan heti polvillaan, kun Bryssel yskäisee, ei siinä oman maan asukkaita voi ajatella.

    • Anonyymi

      Nyt on nähty arvopohja, kenet laitetaan etusijalle. Itse olen ollut omaishoitajana vuosia ja tiedän mitä se kaikki on...

      • Anonyymi

        olet ollut minä en kelpaa vaikka voisin.... joo paska duunia se on ,kun katsoo jotain rakasta joka häipyy......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet ollut minä en kelpaa vaikka voisin.... joo paska duunia se on ,kun katsoo jotain rakasta joka häipyy......

        Nämä vitun viherhörhöt.Ohisalo ja Haavisto.
        Haluaa vaan lisää tänne pakolaisia,isisterroristeja,murhaajia,raiskaajia,
        loisimaan meidän kustannuksellamme.

        Oman maan huonomassa asemassa olevat kansalaiset ovat heittelille jätetty.
        Olkomaille tungetaan rahaa miljarditolkulla kaikenmaailman,
        kehitysapuun ja hyväntekeväisyyteen.

        Rahat menee sotaa käyvien heimopäälliköiden taskuihin.
        Kukaan ei ole perään katsomassa.
        Mitä köyhempi valtio,niin sen mahtavampi ja nykyaikaisemmin asein
        varustettu armeija.Heimopäälliköt rakentelevat hienoja palatseja
        kehitysapuvaroilla.Näin taas autetaan.perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä vitun viherhörhöt.Ohisalo ja Haavisto.
        Haluaa vaan lisää tänne pakolaisia,isisterroristeja,murhaajia,raiskaajia,
        loisimaan meidän kustannuksellamme.

        Oman maan huonomassa asemassa olevat kansalaiset ovat heittelille jätetty.
        Olkomaille tungetaan rahaa miljarditolkulla kaikenmaailman,
        kehitysapuun ja hyväntekeväisyyteen.

        Rahat menee sotaa käyvien heimopäälliköiden taskuihin.
        Kukaan ei ole perään katsomassa.
        Mitä köyhempi valtio,niin sen mahtavampi ja nykyaikaisemmin asein
        varustettu armeija.Heimopäälliköt rakentelevat hienoja palatseja
        kehitysapuvaroilla.Näin taas autetaan.perkele.

        Aina vain hullummaksi menee tämän Ohisalon toimet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe