Hei!
Satunnaislöydöksenä löytyi puhkeamaton verisuonipullistuma vuoden 2018 lopulla. Raskaan sukurasitteen vuoksi kirurgi suositteli koilausta, jota yritettiin Tampereella toukokuussa. Operaatio ei onnistunut, ja päädyttiin klipsaukseen/avoleikkaukseen, joka tehtiin 19.9. onnistuneesti.
Operaatio sujui suunnitellusti, ja pääsin kotiutumaan sairaalasta neljän päivän jälkeen. Ainoat oireet sairaala-aikana olivat kova päänsärky ja haavakipu.
Nyt kotona lääkkeinä Burana 600 mg Panadol 1 mg. Parempiakin päiviä on jo ollut, mutta eilen ja tänään taas on ollut tosi kovaa päänsärkyä ja valoherkkyyttä.
Kysyisin teiltä saman kokeneilta, miten ja missä aikataulussa olette kuntoutuneet ja millaisen sairasloman jälkeen olette pystyneet palaamaan töihin?
Mitään erityisiä ohjeita ei sairaalasta annettu, ja mietinkin, onko tuo kova kipu seurausta 'rehkimisestä', esim. jos olen ollut jalkeilla pitkään/tehnyt ruokaa tms. Pitäisikö olla ihan vuodelevossa vielä? Olen 48 v. kuuden lapsen äiti, joten kotona on aina jotakin askaretta, vaikka koetan olla hissuksiin :)
Laittakaahan te saman läpikäyneet kommentteja, olisi mukava kuulla vertaistarinoita.
Vuotamattoman aneurysman klipsaus/ toipuminen
Anonyymi
0
179
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694