Hei!
Satunnaislöydöksenä löytyi puhkeamaton verisuonipullistuma vuoden 2018 lopulla. Raskaan sukurasitteen vuoksi kirurgi suositteli koilausta, jota yritettiin Tampereella toukokuussa. Operaatio ei onnistunut, ja päädyttiin klipsaukseen/avoleikkaukseen, joka tehtiin 19.9. onnistuneesti.
Operaatio sujui suunnitellusti, ja pääsin kotiutumaan sairaalasta neljän päivän jälkeen. Ainoat oireet sairaala-aikana olivat kova päänsärky ja haavakipu.
Nyt kotona lääkkeinä Burana 600 mg Panadol 1 mg. Parempiakin päiviä on jo ollut, mutta eilen ja tänään taas on ollut tosi kovaa päänsärkyä ja valoherkkyyttä.
Kysyisin teiltä saman kokeneilta, miten ja missä aikataulussa olette kuntoutuneet ja millaisen sairasloman jälkeen olette pystyneet palaamaan töihin?
Mitään erityisiä ohjeita ei sairaalasta annettu, ja mietinkin, onko tuo kova kipu seurausta 'rehkimisestä', esim. jos olen ollut jalkeilla pitkään/tehnyt ruokaa tms. Pitäisikö olla ihan vuodelevossa vielä? Olen 48 v. kuuden lapsen äiti, joten kotona on aina jotakin askaretta, vaikka koetan olla hissuksiin :)
Laittakaahan te saman läpikäyneet kommentteja, olisi mukava kuulla vertaistarinoita.
Vuotamattoman aneurysman klipsaus/ toipuminen
Anonyymi
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428