Kaverin näkeminen alasti

Anonyymi

Moi.

Oon itse 14/05 ikäinen poika, ja mulla on oman ikäinen hyvä kaveri ja vuotta vanhempi hyvä kaveri. Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, joten ollaan aika hyviä kavereita.

Ollaan aina käyty uimassa ja saunassa, mut nyt viimekerrasta on jo aika pitkään (puhutaan vuodesta / 1,5vuodesta) ja murrosikä on iskenyt kaikkiin meihin aika vahvasti. Selvästi näkee, et kavereilla alkanu myös lihakset kasvaa ja jotenkin tosi hyvännäköiset kropat molemmilla vaatteiden päältä katsottuna.

Olen itse aika hyväkuntoinen ja mulla on myös aika hyvä kropan rakenne, mutta kiinnostaisi nähdä vähän enemmän, että miten he ovat kasvaneet sieltä täältä 😅 Haluaisin siis joskus käydä taas jossain uimassa tai saunassa jossa näkis koko komeudessaan kaverit, mut en tiiä miten ottaa asiaa puheeks.

Oon siis homo (kaverit kyllä tietää) ja siksi kiinnostaa tietysti.

6

2646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysäset vaan et lähtiskö nää kaverit hallille uimaan tai pitää jotain saunailtaa yms! Eikä mitään selittelyjä siihen vaan kasuaalisti vaan heität ilmoille. Jos onnistuu ni muistat ottaa sit varovasti paikan päällä ettei käy huonosti !

    • Anonyymi

      Kysyt vain asiaa rohkeasti kaveriltasi ja sillä tavalla asia ratkeaa.

    • Anonyymi

      Pääsette kohta armeijaan jokainen, ja siellä on suuri sauna jossa on kymmeniä jätkiä samaan aikaan munasillaan.

      • Anonyymi

        En mene sinne.


      • Kun mä olin armeijassa. Kaikki kuuli jostain että mä olin homo. Oli vaan levinnyt tieto että mä haluun olla Botton. Jonkun leirin jälkeen päästiin lomalle. Kaikki oli olleet pitkään kiinni ja nyt odottivat vaan pääsyä tyttöystävän luokse.
        Ekana piti käydä saunassa. Äkisti se alikessu. Se jolla oli härskit jutut ja homo vitsit sano että kaikkien pitää puristaa mua pakarasta. Mä oli kuulemma toivonut sit. Se näytti itse esimerkkiä.


    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan kenenkään ei tarvitse hävetä omaa alastomuuttaan. mullakin alkaa jopottaa kun kavereiden kanssa suihkussa ja sunassa käyn,

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe