Moi.
Oon itse 14/05 ikäinen poika, ja mulla on oman ikäinen hyvä kaveri ja vuotta vanhempi hyvä kaveri. Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, joten ollaan aika hyviä kavereita.
Ollaan aina käyty uimassa ja saunassa, mut nyt viimekerrasta on jo aika pitkään (puhutaan vuodesta / 1,5vuodesta) ja murrosikä on iskenyt kaikkiin meihin aika vahvasti. Selvästi näkee, et kavereilla alkanu myös lihakset kasvaa ja jotenkin tosi hyvännäköiset kropat molemmilla vaatteiden päältä katsottuna.
Olen itse aika hyväkuntoinen ja mulla on myös aika hyvä kropan rakenne, mutta kiinnostaisi nähdä vähän enemmän, että miten he ovat kasvaneet sieltä täältä 😅 Haluaisin siis joskus käydä taas jossain uimassa tai saunassa jossa näkis koko komeudessaan kaverit, mut en tiiä miten ottaa asiaa puheeks.
Oon siis homo (kaverit kyllä tietää) ja siksi kiinnostaa tietysti.
Kaverin näkeminen alasti
6
3255
Vastaukset
- Anonyymi
Kysäset vaan et lähtiskö nää kaverit hallille uimaan tai pitää jotain saunailtaa yms! Eikä mitään selittelyjä siihen vaan kasuaalisti vaan heität ilmoille. Jos onnistuu ni muistat ottaa sit varovasti paikan päällä ettei käy huonosti !
- Anonyymi
Kysyt vain asiaa rohkeasti kaveriltasi ja sillä tavalla asia ratkeaa.
- Anonyymi
Pääsette kohta armeijaan jokainen, ja siellä on suuri sauna jossa on kymmeniä jätkiä samaan aikaan munasillaan.
- Anonyymi
En mene sinne.
Kun mä olin armeijassa. Kaikki kuuli jostain että mä olin homo. Oli vaan levinnyt tieto että mä haluun olla Botton. Jonkun leirin jälkeen päästiin lomalle. Kaikki oli olleet pitkään kiinni ja nyt odottivat vaan pääsyä tyttöystävän luokse.
Ekana piti käydä saunassa. Äkisti se alikessu. Se jolla oli härskit jutut ja homo vitsit sano että kaikkien pitää puristaa mua pakarasta. Mä oli kuulemma toivonut sit. Se näytti itse esimerkkiä.
- Anonyymi
Rohkeasti vaan kenenkään ei tarvitse hävetä omaa alastomuuttaan. mullakin alkaa jopottaa kun kavereiden kanssa suihkussa ja sunassa käyn,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973