Onko Ilkan toimittajien lehdistönvapautta rajoitettu. Lehti julistaa pelkkää väestön kasvua eikä kerrota että kasvu pysähtyy seinään ja lähtee laskuun tilastokeskuksen mukaan heti 2039 jälkeen. Nää luvut löytyy tilastokeskukselta. Koskaan ei ole tällaista julkisesti myönnetty Seinäjoella.
SEINÄJOEN VÄKILUKU
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki tilastokeskukselle.
http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaenn/statfin_vaenn_pxt_128t.px/ - Anonyymi
ONKO TÄMÄ TOTTA????
Pitää siis ruveta tekemään yh mutseja nus nus
- Anonyymi
Aika monta on muutakin kuntaa joissa käy samoin. Seinäjoki kuitenkin hyvällä tilalla listalla ja varma kasvukeskus vielä pitkään.
- Anonyymi
Suomi näyttää tässäkin asiassa maailmalle esimerkkiä niikun ilmaston muutoksessakin maailmas on liian palio väkiä ja suamalaaset on ruvennu vähentämähän väkilukua niinkun kasvihuone päästöjäkin
- Anonyymi
n. 20% niistä joiden pitäisi asua Seinäjoella 2040 ei ole vielä syntynytkään. Saas nähdä syntyykö niitä ja jos syntyy niin jäävätkö tänne kun täyttävät 20 vai onko imua ihan toisaalle. Ite olen silloin eläkkeellä ja asun jossain lämpimämmässä, meitä taita olla jokunen muukin...
- Anonyymi
Asuntoja myimättä varmasti pitkälti toista tuhatta nytkin ja lisää rakennetaan eikä esim. Ilkka-Lehti ole puhunut mitään koskaan tästä Seinäjoen kaupungin väestönkasvun kääntymisestä tappiolle 2039!!?? Kuplaa pukkaa
- Anonyymi
Kyllä Ilkka on raportoinut väestökehityksessä sangen selkeästi. Usein lehti käyttää lähteenä Tilastokeskuksen dataa eikä Suomessa juuri muu tiedontuottajalle näistä asioista kerrokaan. Turha nyt on syyttää Ilkkaa
Saisi tuollaisten höpöjen kirjoittaja ripustautua mulkustaan omenapuun oksaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519