Hei,
Olen vajaa viisikymppinen mies ja haluaisin alkaa kirjeenvaihtoon syvällisen, aistillisen, tunteellisen ja henkisesti kypsän naisen kanssa joka voisi kirjoitella kanssani sähköpostilla hyvinkin vapaasti. Olen avioliitossa ja tarvetta ei ole mihinkään suhteeseen vaan harjoittaa ja harrastaa ainoastaan kirjoittamista.
Kanssani voit hyvin vapaasti kirjoittaa ihan kaikesta mitä mieleen juolahtaa ja toivoisin että olisit henkisesti sellaisella tasolla, että voisimme kirjoittaa kovinkin syvällisiä ja tunteellisia asioita toisillemme. Mikään pakko ei ole, mutta minua itseäni kiehtoo aiheensa myöskin erotiikka ja siitä kirjoittaminen omien kokemusten myötä. Pääasiassa olen kirjoittanut "pöytälaatikkoon" mutta kiva olisi näitä ajatuksia vaihtaa toisen ihmisen kanssa.
Mikäli koet että voisit silloin tällöin kanssani ajatuksia vaihtaa sähköpostilla niin pistä postia tulemaan. Lupaan että saat minusta hyvin syvällisen ja tunteellisen kirjeenvahtokaverin jonka tuotoksia on miellyttävää lukea!
Sähköposti: [email protected]
Kirjeenvaihtoon 40-60-vuotiaan naisen kanssa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1145199Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371649- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201109Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836