Hei,
Olen vajaa viisikymppinen mies ja haluaisin alkaa kirjeenvaihtoon syvällisen, aistillisen, tunteellisen ja henkisesti kypsän naisen kanssa joka voisi kirjoitella kanssani sähköpostilla hyvinkin vapaasti. Olen avioliitossa ja tarvetta ei ole mihinkään suhteeseen vaan harjoittaa ja harrastaa ainoastaan kirjoittamista.
Kanssani voit hyvin vapaasti kirjoittaa ihan kaikesta mitä mieleen juolahtaa ja toivoisin että olisit henkisesti sellaisella tasolla, että voisimme kirjoittaa kovinkin syvällisiä ja tunteellisia asioita toisillemme. Mikään pakko ei ole, mutta minua itseäni kiehtoo aiheensa myöskin erotiikka ja siitä kirjoittaminen omien kokemusten myötä. Pääasiassa olen kirjoittanut "pöytälaatikkoon" mutta kiva olisi näitä ajatuksia vaihtaa toisen ihmisen kanssa.
Mikäli koet että voisit silloin tällöin kanssani ajatuksia vaihtaa sähköpostilla niin pistä postia tulemaan. Lupaan että saat minusta hyvin syvällisen ja tunteellisen kirjeenvahtokaverin jonka tuotoksia on miellyttävää lukea!
Sähköposti: [email protected]
Kirjeenvaihtoon 40-60-vuotiaan naisen kanssa
Anonyymi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485077Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.642870Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701298Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721103Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281038
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721014- 141944
- 49904