Hei,
Olen vajaa viisikymppinen mies ja haluaisin alkaa kirjeenvaihtoon syvällisen, aistillisen, tunteellisen ja henkisesti kypsän naisen kanssa joka voisi kirjoitella kanssani sähköpostilla hyvinkin vapaasti. Olen avioliitossa ja tarvetta ei ole mihinkään suhteeseen vaan harjoittaa ja harrastaa ainoastaan kirjoittamista.
Kanssani voit hyvin vapaasti kirjoittaa ihan kaikesta mitä mieleen juolahtaa ja toivoisin että olisit henkisesti sellaisella tasolla, että voisimme kirjoittaa kovinkin syvällisiä ja tunteellisia asioita toisillemme. Mikään pakko ei ole, mutta minua itseäni kiehtoo aiheensa myöskin erotiikka ja siitä kirjoittaminen omien kokemusten myötä. Pääasiassa olen kirjoittanut "pöytälaatikkoon" mutta kiva olisi näitä ajatuksia vaihtaa toisen ihmisen kanssa.
Mikäli koet että voisit silloin tällöin kanssani ajatuksia vaihtaa sähköpostilla niin pistä postia tulemaan. Lupaan että saat minusta hyvin syvällisen ja tunteellisen kirjeenvahtokaverin jonka tuotoksia on miellyttävää lukea!
Sähköposti: [email protected]
Kirjeenvaihtoon 40-60-vuotiaan naisen kanssa
Anonyymi
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242625Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään382282Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621288Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991211- 41976
- 42957
- 75842
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh71808Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175783Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92751